Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt ihanan miehen, mutta se käyttää pikkuhousuja!

Vierailija
01.11.2011 |

En kestä! Miehellä on ihan kiva ja siisti vaatetyyli, mutta käyttää PIKKUHOUSUJA! Hyi helvetti... Onneksi ei sänkyyn asti menty, olisin revennyt muuten nauramaan =D Mitä mä nyt teen?

Kommentit (101)

Vierailija
41/101 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on asperger ja inhoaa kun vaatteet kutittaa saumoista. Boxerit kuulemma hankaavat sisäreisiä ja ei voi keskittyä mihinkään. Myös kuumat ovat kuulemma.

Siksi mies ostaa itse pikkuhousunsa, mieluusti silkkisiä. Jos pikkuhousuissa on pitsiset reunat hän leikkaa ne saksilla pois.

Näin meillä. Eikä se haittaa menoa. Onneksi mies on löytänyt juttunsa. Pikkuhousuihin ei liity minkäänlaista seksuaalista juttua. Kyse on mukavuudesta ja siitä että mieheni kykenee toimimaan ulkomaailmassa.

Joten alun kummeksunnan jälkeen olen tottunut asiaan, enkä pidä tuota enää mitenkään outona. Mies kun tekee kesät talvet ulkotöitä säässä kuin säässä ja on käyttänyt jo vuosia syksystä kevääseen alimmaisena vaatetuksenaan naisten maxi pikkareita ja sukkahousuja juuri mukavuus syistä.

Pakkasilla vetää sukkisten päälle vielä omat pitkät kalsarinsa. Sanoo et liikkuminen on paljon helpompaa ja notkeampaa sukkiksissa ja pikkareissa ja etenkin kylmillä, jos kiskoo kahdet miesten pitkät alkkarit päällekkäin, niin liikkumisesta tulee todella kankeaa. On kokeillut myös miehille tarkoitettuja sukkahousuja, muttei tykännyt niistä.

Vierailija
42/101 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"miespikkuhousuja".

Luulin kanssa aina, että reagoisin naurulla, jos sellaiset löytyisi kiihkeässä tilanteessa päälihousujen alta...

AP:lle tiedoksi: Ei niille siinä tilanteessa naureta! Mua ei ainakaan naurattanut ollenkaan, kun nykyisen "rakastajani" kanssa sänkyyn asti suoriuduin, ihan oli muut asiat mielessä :P

Tajusin koko asian vasta, kun mies puki päälleen myöhemmin... ajatukseni toki oli, että "ei helvetti!".

Luulin, ettei niitä "pikkuhousuja" enää edes valmisteta, mutta tämä ketju osoitti, ettei niiden käyttäminen niin kovin harvinaista olekaan. Huoh!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/101 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stringit heti oitis kun näen mieheni stay upeissa, saappaissa ja tiukka pvc hame päällä. Siihen vielä pvc korsetti niin avot. Ja ei kuulkaas pikkareita ollenkaan!

Vierailija
44/101 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin miespikkuhousuja yli kaiken, en tiedä mikä niissä niin karseaa on. Ehkä boxeripöksyisten kanssa on helpompi päästä käsiksi itse asiaan :D

Jostain syystä kaikki miehet, joiden kanssa olen saanut nauttia hyvästä sänkyelämästä, ovat käyttäneet miespikkuhousuja. En siis taida olla visuaalisesti kiihottuvaa tyyppiä. Elämäni mies paljastui myös miespikkuhousuilijaksi, ja kyllähän se riepoo toisinaan kun sitä joutuu katselemaan. Varsinkin jos pöksyt ovat kulahtaneet ja reikäiset, kuminauhoja törröttää jne. Pikkarit pois mahd.pian ja sänkyyn siitä, kiitos! Heitän salaa rikkinäisimpiä pois.

Istuvia boksereita ei löydy mieheni koossa, eikä oikein lököboksereitakaan. Kyllä hän kuulemma niitä pitäisi. Valitettavasti vyötärönympärys ja reidet ovat sitä luokkaa ettei kotimaan kaupoista kokoja löydy.

Rakkaudella asettelen mieheni miespikkuhousut omien naisboksereideni viereen pyykkitelineelle. Asian kanssa oppii elämään, sikäli kun rakkaus on sokea myös alusvaateosastolla.

ps. hirveen kiva kun se ei vaadi mua pitämään stringejä...

mulle tulee sun tekstistä sellainen olo että miten ne pikkuhousut voi olla epäeroottiset, ja isomahainen, paksureitinen mies seksikäs?

Vierailija
45/101 |
09.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin inhosin miespikkuhousuja yli kaiken, en tiedä mikä niissä niin karseaa on. Ehkä boxeripöksyisten kanssa on helpompi päästä käsiksi itse asiaan :D Jostain syystä kaikki miehet, joiden kanssa olen saanut nauttia hyvästä sänkyelämästä, ovat käyttäneet miespikkuhousuja. En siis taida olla visuaalisesti kiihottuvaa tyyppiä. Elämäni mies paljastui myös miespikkuhousuilijaksi, ja kyllähän se riepoo toisinaan kun sitä joutuu katselemaan. Varsinkin jos pöksyt ovat kulahtaneet ja reikäiset, kuminauhoja törröttää jne. Pikkarit pois mahd.pian ja sänkyyn siitä, kiitos! Heitän salaa rikkinäisimpiä pois. Istuvia boksereita ei löydy mieheni koossa, eikä oikein lököboksereitakaan. Kyllä hän kuulemma niitä pitäisi. Valitettavasti vyötärönympärys ja reidet ovat sitä luokkaa ettei kotimaan kaupoista kokoja löydy. Rakkaudella asettelen mieheni miespikkuhousut omien naisboksereideni viereen pyykkitelineelle. Asian kanssa oppii elämään, sikäli kun rakkaus on sokea myös alusvaateosastolla. ps. hirveen kiva kun se ei vaadi mua pitämään stringejä...

mulle tulee sun tekstistä sellainen olo että miten ne pikkuhousut voi olla epäeroottiset, ja isomahainen, paksureitinen mies seksikäs?

Kun luin tuon viestin...

Ehkä se johtuu siitä, että mun ex on mallia "pulkannaru". Ex ei siis löydä kireitä boksereita mistään ja kiroaa sitä ihan avoimesti. Ostelee muka kireitä ja sitten puntit lepattaa iloisesti... Ongelma voi siis olle tämäkin.

Vierailija
46/101 |
21.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on arkipäivää et miehet käyttää naisten pikkuhousuja

miehethän meikkaavatkin ja jotku käyttää myös naisten rinta

liivejäki . Niin ei tuossa ole mitään outoo.

Vierailija
47/101 |
20.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten alushousuja ei sanota pikkuhousuiksi vaikka ne olisivat minkä näköiset. Itse käytän kaikenlaisia alushousuja tiukoista boksereista miesten stringeihin ja naisten pikkuhousuihin. Vaihtelu virkistää. Tuntuisi älyttömältä jos joku nainen ei sitä hyväksyisi, tosin en nyt ehkä ekoille treffeille pikkareita laittaisi. Sitä en kyllä käsitä että kuka nykyään ostaa tangoja kun stringitkin on keksitty.

Vierailija
48/101 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.cazaro.fi

suomalaisesta nettikaupasta uudet ja hienot kalsarit, on aussiebum ja clever ym merkkiä, on muuten ihan hienoja

Vierailija
49/101 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Boksereissa ei näy miehen munien muotoa, siksi pidän tiukoista alushousuista miehellä.

Vierailija
50/101 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munki mies käytti ennen pikkareita (YÖK lasten hommaa :D) mut ostin sille koko aja boxereita ja heitin pikkarit salaa menemään vähitellen ja nyt ei oo ollu pikkareita aikoihin :D mäki meinasin joskus lähtee kotiin aikoinaan kun näin miehen ekaa kertaa pikkarit jaloissa. järkytyin toden teolla, tuli heti oma isä 55v mieleen :D

Vierailija
51/101 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nää Suomen akat näkee kun mikään ei kelpaa,kaikki pitäis olla niin täydellista harmoniaa HEI HALOO tulkaa nyt jo maan tasolle sieltä ja miettikää ensin

Vierailija
52/101 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit tietää millaiset alushousut sillä on jos ette ole olleet sängyssä? Riisuitteko vain alkkarisilleen ja puitte sitten takaisin päälle?

Vierailija
53/101 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko joku nyt kertoa tälle pahville, että millaiset ne miespikkuhousut oikein on? Mulle kun ei ole koskaan tullu mieleenkään, että miehellä vois olla jotenkin vääränlaiset pöksyt, jos ne nyt kuitenkin kerran päivässä vaihdetaan...

Vierailija
54/101 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies käyttää napakoita pikkuhousuja, ei ole koskaan tykännyt boxereista. Hänestä vehkeitten pitää olla napakasti tuettu. Ja totta- hän täyttää kohta 50 eikä pallit roiku vaan ovat yhtä napakat kuin nuorilla kolleilla.

Minusta tämä inhotus on hyvin outo- en ole koskaan aikaisemmin kuullut moisesta.

Ja miesten pikkareista ei käytetä sanaa pikkuhousut vaan ne ovat tosiaankin alushousut. Miehillä on alushousut, boxerit tai kalsarit.

Vierailija
56/101 |
05.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.09.2013 klo 09:17"]

Mun mielestä nämä ei ole ollenkaan pahat ;)

http://www.google.fi/imgres?um=1&client=firefox-a&sa=N&rls=org.mozilla:fi:official&hl=fi&biw=1280&bih=661&tbm=isch&tbnid=NpT5qC4xVGe0aM:&imgrefurl=http://www.mens-underwear.biz/2011/10/03/ck-just-keeps-them-wanting/&docid=hqh0GlSrlq8xtM&imgurl=http://www.mens-underwear.biz/wp-content/uploads/2011/10/ck-underwear.jpg&w=400&h=548&ei=hCEoUqC9I4_JsgaivYCYBQ&zoom=1&ved=1t:3588,r:1,s:0,i:83&iact=rc&page=1&tbnh=185&tbnw=144&start=0&ndsp=18&tx=120&ty=121

[/quote]

Mä myös katoin tuota kuvaa, ja ihmettelin että mitä erotiikan tappajaa tuossa on.

On siis kahdenlaisia alushousuja- pappamallin vaaleansinisiä vähän löysiä, ja sitten mustia ja napakoita ja oikein seksikkäitä. Toisaalta seksikkään miehen päällä kaikki näyttää hyvältä. Sama asia naisten alusasujen kanssa.

Jos siis todella lihavalle naiselle pukee stringit niin onko seksikästä? Jos seksikkäälle ja kurvikkaalle naiselle laittaa korkeavyötäröiset maksialushousut niin onko se nainen sitten epäseksikäs.....

Mun mies on seksikäs kaikissa alusvaatteissaan ja ilman.

t 74

Vierailija
57/101 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vaihtaa pulkannaru tyhjäpuntit satakilosiin karjuihin niin löytyy pöksyt ja vehkeet ja pelit!

Saman jo huomannu naisissakin itseään kokoajan peilaavat ja persettään vahtaavat on niitä KAIKISTA pahimpia ja ärsyttävimpiä tyyppejä joita EN halua!

Vierailija
58/101 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko naiset oikeasti niin rajoittuneita, että vain bokserit kelpaavat miehen alushousuksi?

Minulla on ollut myös noita ns. "miesten pikkuhousuja" mutta nykyään käytän lähes pelkästään ihonmyötäisiä boksereita. Koskaan en ole erityisemmin välittänyt tuollaisista. En kyllä olisi arvannut, että joku sen takia hyvän miehen hylkäisi, että on väärän malliset alushousut, jos ne sentään olivat miesten housut eivätkä mitkään stringit.

Mutta toisaalta, tässä oppii taas miksi toiset eivät koskaan löydä heille sopivaa kumppania, ne kriteerit... liian tiukalla, yksinäisyys odottaa.

Vierailija
59/101 |
15.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se mies käyttää Naisten pikkuhousuja, siis jotain pitsivirityksiä tms.

Vuosia sitten tapailin yhtä miestä ja olin hänen luonaan käymässä. Kylpyhuoneessa oli narulla kuivamassa kirkkaanpunaisia pikkuhousuja, aika isokokoisia. Sanoin sitten miehelle, että ei tästä varmaan mitään vakavampaa ole tulossa ja huomaan hänen tapailevan myös muita naisia ja ilmeisesti hieman läheisemmissä merkeissä (noitten housujen perusteella). Mies sitten kertoi vaikeana että housut ovat kaikki hänen ja hän käyttää niitä.

Ei suhteemme tuohon fetissiin kaatunut mutta olihan se aika omituista.

Vierailija
60/101 |
02.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää miesten pikkuhousuja, niin en näe siinä ongelmaa. Mutta jos käyttää naisten pikkuhousuja, niin juoksisin ja lujaa, ennenpitkää sunkin pikkuhousut löytyy miehen jalasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä