Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen löytänyt ihanan miehen, mutta se käyttää pikkuhousuja!

Vierailija
01.11.2011 |

En kestä! Miehellä on ihan kiva ja siisti vaatetyyli, mutta käyttää PIKKUHOUSUJA! Hyi helvetti... Onneksi ei sänkyyn asti menty, olisin revennyt muuten nauramaan =D Mitä mä nyt teen?

Kommentit (101)

Vierailija
81/101 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehiä, jotka puolustavat oikeuttaan pukeutua juuri niin kuin haluavat. :) Huom, "naisten alushousut" kertovat lähinnä mallin, eivät anna yksinomistus-/pukemisoikeutta naisille. Hitto vie, emmekö me naiset ole mitään oppineet?!

N39

Vierailija
82/101 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kasva aikuiseksi

Ketä siis tarkoitit ?

Kenen siis tulisi kasvaa ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/101 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuollaiset linkatut CK:n pikkarit on ihen jees, mutta jos miehellä on vähänkin mahaa tai vähänkin isompi perse, niin turnoffin puolelle menee.

Vierailija
84/101 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos on noin "kamalaa" ett sillä on pikkuhousut kysy siltä ett voisit kokeilla boksereita

Vierailija
85/101 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään pikkareista mieluimmin punaisista ja muista kirkkaista väreistä

Vierailija
86/101 |
22.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wow

Vierailija
87/101 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kirjoitti: ”Provo? Jos ei, niin tämäkin osoittaa, ettei joillekin naisille kelpaa mikään.”

Ajattelin ihan samaa! Naisten (toisten naisten) pitää heti alkaa muuttaa miestä, ja toiset vielä antaa niksejä siihen. Mikään ei todellakaan kelpaa. Ja touhu jatkuu sitten sillä, että jos muutetaan yhteen, ne naisen tavarat tulee mukaan ja esille, ja miehen ei mahdu, ei millään! Mikä teitä naisia vaivaa? Ja: kasvattaako täällä siis jotkut perheet vielä poikia siihen, että happy wife, happy life, eli: Teet niinkuin nainen sanoo niin se on ”yhteinen päätös”. Karseeta!

N

N47

Vierailija
88/101 |
23.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha selvästi narsisti  se mies.

89/101 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun naisten pikkuhousuihin aina. Paljon mukavampia päällä, hengittävämpiä ja näyttävät paremmalle kuin mitkään muut. Omaa vaimoani ei häiritse ja miksi häiritsisikään?

Mies-tre

Vierailija
90/101 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ei myydä pikkuhousuja. Vaan erilaisia alushousuja vaikka joissain ei lahkeita olekaan.

Itse en pysty lahkeellisia pitämään vaan vehkeet pitää olla turvassa. Siellä lahkeessa roikkuessaan tuntuu hankalalta joten bokserit on nono.

Vierailija
91/101 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkarit miehellä tarkoittaa tietysti naisten alusvaatetta. Oon muistaakseni joskus joutunu kokeilemaan (taidettiin vaihtaa tyttöystävän kaa joukkina), mutta kassit ja vehje ei mahdu niihin sisään, koska mitoitus on tehty naisia varten. Eli aikkas ikävät päällä ja käytännössä mahdottomat, ku jotain roikkuu tai puristaa liikaa. Ehkä jotku ihan mummomalliset vois toimia ;)

Vierailija
92/101 |
08.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä tiedä, ett iso vehkeisen on pakko, roikkuu muuten polvissa.

Vierailija
93/101 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämies

Vierailija
94/101 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kylla aloittajan y-malli kammon. Junan alle semmoset ukot. 

Itse olen mies mutta muistan järkyttyneeni erään yhden illan suhteen mummokalsareista.

Vierailija
95/101 |
08.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä naiset on mieltä? Minkä väriset alushousut on miehillä noloimmat?

Vierailija
96/101 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin vaikka naisten pikkuhousut kuin nuo kamalat pitkät kalsarit kirjavalla kuosilla. 

Vierailija
97/101 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kyllä miehenä käytän niin sanottuja miesten pikkuhousuja. En tiiä mikä niiden lahkeettomien oikea nimitys on? Onko ne tangat? En pidä boxereista ei ole mukavan tuntuiset. Ei tämä ainakaan omaa naisystävää ole haitannut tai ei ole ainakaan sitä minulle sanonut.

Vierailija
98/101 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta? Siis mitä pikkuhousuja? Naisten pikkareita vai? No, jos ne on sen juttu?

Ja oliko siis bokserit se toinen vaihtoehto? En ole ikinä syttynyt noihin boksereihin. Ne ovat siltä ajalta historiassa, kun trikootyyppisiä materiaaleja ei vielä ollut keksitty. Ja parinkymmenen vuoden kuntosalipukuhuoneotannalla, näyttää ettei kukaan muukaan äijä niistä oikein syty. Ilmeisesti koko bokserivillitys juontaa 50-luvun jenkkiteinileffoista. Niistä joissa tyttö ja poika melkein tekee "sitä". Mutta homman jatko jätetään kainosti katsojan mielikuvituksen varaan. Kunnon jenkkiläiseen kaksoismoraalihenkeen.

Vierailija
99/101 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munakiiturit

Vierailija
100/101 |
31.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kylla aloittajan y-malli kammon. Junan alle semmoset ukot. 

Itse olen mies mutta muistan järkyttyneeni erään yhden illan suhteen mummokalsareista.

Ymmärrän myös, nehän kiristää, bokserit hengittää paremmin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän