Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Olen löytänyt ihanan miehen, mutta se käyttää pikkuhousuja!
01.11.2011 |
En kestä! Miehellä on ihan kiva ja siisti vaatetyyli, mutta käyttää PIKKUHOUSUJA! Hyi helvetti... Onneksi ei sänkyyn asti menty, olisin revennyt muuten nauramaan =D Mitä mä nyt teen?
Kommentit (101)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Käytin myös miesten lahkeettomia alushousuja vielä 17 vuotiaana. Tosin äiti ne sillon osti. En edes tajunnut että ne on nolot ennenkun tyttöystävä näki mut niissä. Nauroi ja sanoi että kivat kalsarit sulla.