Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1541/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kassa avasi toisen kassa ja huusi "mä voin ottaa kakkoseen", että kyllä tämä oli vielä suorempaa ehdottelua!

Vierailija
1542/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellista touhua naisilta...ihan kuin ne kassat miksi veisi. Hohhoijaa

Nukutko tarpeeksi, kun noin haukotuttaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1543/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa lapsellista touhua naisilta...ihan kuin ne kassat miksi veisi. Hohhoijaa

Miksi?

Vierailija
1544/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei. Olempa ollut hölmö,kun en kertaakaan ole moiseen törmännyt,en edes ajattele tuollaisia. Parisuhde perustuu luottamukseen.Mustasukkaisuus on aloittajan oma tunne,eikä siinä mitään.Tunteesta kannattaa kuitenkin puhua kumppanin kanssa,eikä epäillä ulkopuolisia kassaneitejä.

Vierailija
1545/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa olla varovainen, jossakin liikkeissä vielä ilmoittavat, että"emme vaihda alusvaatteita"

Vierailija
1546/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiiiiis todella typerää ja lapsellista vitsailua. Hävetkää!

Jos ikinä huomaan jonkun ottavan nokkiinsa siitä, että kassa ilmoittaa olevansa "vapaa" (lue AUKI), Niin lupaa hakata siitä henkilöstä paskat pihalle. Yrittäkää, oikein pyydän!

Olenkin odottanut tekosyytä hakata joku.

Vierailija
1547/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ap on joko täys trolli, tai sit sairaalloisen mustasukkainen ja tarvii terapiaa!

Vierailija
1548/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyikö lisäksi että saako olla muuta?

Vierailija
1549/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi sinuna huolissani, jos mies kuitenkin poistui kassit täynnä.

Vierailija
1550/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään siis aivan käsittämätöntä käytöstä MYÖS pikaruokapaikoissa! Toki nimikin sen jo kertoo, miten en oo tajunnutkaan. Me miehen kanssa siinä oltiin ja ruoat tilattiin, niin tää tytsy alkaa siinä että: Täällä vai mukaan?

Siis mitä vit ???!! Että olis oikein mukaan lähteny!!?? Ei mennä kyllä enää ikinä kyseisiin paikkoihin! Me ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä ja rivitalossa asutaan onnellisesti nii ei tänne tulla yhtään mukaan kuulkaa!

Vierailija
1551/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään siis aivan käsittämätöntä käytöstä MYÖS pikaruokapaikoissa! Toki nimikin sen jo kertoo, miten en oo tajunnutkaan. Me miehen kanssa siinä oltiin ja ruoat tilattiin, niin tää tytsy alkaa siinä että: Täällä vai mukaan?

Siis mitä vit ???!! Että olis oikein mukaan lähteny!!?? Ei mennä kyllä enää ikinä kyseisiin paikkoihin! Me ollaan kuitenkin oltu jo 10 vuotta yhdessä ja rivitalossa asutaan onnellisesti nii ei tänne tulla yhtään mukaan kuulkaa!

Voi ettäs. Tää oli paha. Ihmettelinkin, kun mies sanoo yksin käydessään "asioivansa" sisällä. Kun menemme yhdessä, haluaa tilata luukusta ulos. Tosi pika paikka, ei kyl kauaa viivy sisälläkään...

Vierailija
1552/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä säälin yhtä kassaa, oli varmaan kuuskymppinen ja hiljaisella äänellä sanoi: tääl on vapaa kassa. Oli varmaan kauan tehnyt niin, kun vieläkin oli sinkku. Kannattais korottaa ääntään...

Vierailija
1553/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vastailette yli 10 vuotta vanhaan vitsiketjuun?

Vierailija
1554/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehillä ole aivoja ollenkaan, vai miten pelkäätte heidän olevan noin epäluotettavia. Kuluuko se jos joku kassahenkilö jopa puhuia niille?

Vierailija
1555/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma nainen pani vierasta miestä kaksi vuotta suhteemme lopussa, ilman että tiesin asiasta. Voi kuinka hauskaa.

Vierailija
1556/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.

Apua, mä kuolen :DDDDDDDD

Vierailija
1557/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vastailette yli 10 vuotta vanhaan vitsiketjuun?

Koska mä voin.

Mene sinä muualle etsimään trendikkäämpiä ketjuja, jos ahdistaa.

Vierailija
1558/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut lukea kaikkia kertomuksia, joten jollain voi olla sama kokemus. Meille on käynyt pari kertaa niin, että lähikaupan kassaneiti on katsonut mun miestä syvälle silmiin ja sanonut - oon tosissani - että pannaanko pieneen pussiin? Siis anteeks mitä???? Ja hymyili vieläpä. Ai kauhee sentään.

Ei enää siihen kauppaan.

Vierailija
1559/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja aattele, aiemmin ne ainakin röyhkeesti kyseli "saisko olla muuta?"!

Vierailija
1560/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihatiskillä lihamestari jutteli miehelleni mieheltäni pääsiäisen aikoihin että pannaanko lammasta.

Mieheni ei vieläkään tunnusta olevansa pervo vaikka omin korvin kuulin heidän salaisen keskustelun

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi