Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Vierailija kirjoitti:
Tää juttu on ihan täysin räjähtänyt käsiin. Kävin tänään ruokakaupassa, ja siellä hevi-osastolla oli iso katosta roikkuva kyltti, missä luki: "Rakastu yrtteihin"! Mitä helvataa? En minä mihinkään yrtteihin aio ryhtyä rakastumaan, mähän rakastan mun vaimoani! Eikö se RIITÄ!? Sitä paitsi, me ei tarvita yhteiseloomme mitään MAUSTEITA!
Pystyykö tässä kaupassa enää käymäänkään, tilattava ruuat kotiin.
Parempi käydä ihan pariskuntana kaupassa, ei tule sitä tarjousta niin miehelle, kun on vaimo mukana. Ja nuo yrtit!!! Mitä ne vielä keksii?
Oliko K-kauppa? Ihan hirveetä!
Mulle nuori kassahempukka ehdotti kun pääte ei meinannut lukea kortin sirua että työnnä se pohjaan asti.minä siinä häkeltyneenä ehdotin että kokeillaan vaan,mutta hoidetaan tamä maksu ensin.
Ja hieman näin iäkkäämpänä naisena oudoksun sanaa "heviosasto". Haluaisin ostaa hedelmäni ja vihannekseni mieluummin klassiselta osastolta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi käydä ihan pariskuntana kaupassa, ei tule sitä tarjousta niin miehelle, kun on vaimo mukana. Ja nuo yrtit!!! Mitä ne vielä keksii?
No sepä se! Siellä se "purjo-Pirjo" on tietysti funtsaillut, että miten sais ton ukon huomion kiinnitettyä, kun ei tätä ketjua luettuaan viitsinyt sentään ihan suoraan alkaa vihjailemaan. Sai sitten kuin taivaan lahjana noi kyltit markkinointiosastolta!
Vierailija kirjoitti:
Ja hieman näin iäkkäämpänä naisena oudoksun sanaa "heviosasto". Haluaisin ostaa hedelmäni ja vihannekseni mieluummin klassiselta osastolta.
KYLLÄ! Tätä minäkin olen ihmetellyt, että sitä Lordiako ne siellä vaan nykyisin kuuntelee, ja minä kun niin kaipaisin hiljaista ja vaimeaa virsimusiikkia vihannesostoksiani taustoittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Näin on, se on nyt mentävä vieraan kylän kauppaan jatkossa :).
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän tämä aloitus ole kuin yli 10 vuotta vanha.
No hyvä, että säkin sentään nykyään kattelet jo yli 10-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko K-kauppa? Ihan hirveetä!No sepä se! Siellä se "purjo-Pirjo" on tietysti funtsaillut, että miten sais ton ukon huomion kiinnitettyä, kun ei tätä ketjua luettuaan viitsinyt sentään ihan suoraan alkaa vihjailemaan. Sai sitten kuin taivaan lahjana noi kyltit markkinointiosastolta!
Tää on kyllä törkeetä. Kuka nyt julkisesti tunnustaisi rakkautensa yrttioletettuun? Ennemmin minäkin rakastuisin pihakoivuun tai kirjoituskoneeseen... kai kohta pappioletetutkin alkaa vihkiä kirkossa yrttejä jä ihmisiä... 🤔
Miksi tää tekohauska aloitus keikkuu koko ajan huipulla. Eeehehehe eeehhhhehe
Vierailija kirjoitti:
Miksi tää tekohauska aloitus keikkuu koko ajan huipulla. Eeehehehe eeehhhhehe
Noh, teoriassa vois tietty spekuloida silläkin, että missä määrin sun ns. "huumorintajusi" korreloi sen kanssa, mikä meidän normaalien ihmisten mielestä on hauskaa, mutta kyllä kai tässä pohjimmiltaan on kyse kuitenkin siitä, että just sun ärsyttämiseksihän näitä kirjoitellaan - tietenkin! Täytyyhän tohon sun Kelan rahoittamaan elämään edes sen verran vaihtelua järkätä. Ole hyvä! :)
Kerrassaan hävytöntä! mitäköhän taksikuski ajatteli kun kysyin eilen häneltä ovelta "oletko vapaa?" jotain mumisi siihen, ilmeisesti oli ajossa vapaana ja varattu muuten sitten :D
Vierailija kirjoitti:
Kerrassaan hävytöntä! mitäköhän taksikuski ajatteli kun kysyin eilen häneltä ovelta "oletko vapaa?" jotain mumisi siihen, ilmeisesti oli ajossa vapaana ja varattu muuten sitten :D
Kai näytti sulle merkitsevästi vasenta nimetöntään ja sinä sille keskaria ja omia nimettömiäsi???
Olin tänään mieheni kanssa kaupassa ja olimme hieman yhden hyllyn edessä niin, että ohi pääsi huonosti. Tuntematon mies sanoi sieltä ohi tullessaan "anteeks mä tuun täältä takaa"
Vierailija kirjoitti:
Meidänpä kaupassa on munaparkki. Tervetuloa hakemaan munaa! On vapaata, luomua ja ruskeaakin tarjolla!
Ostin kaupasta kokonaisen kaalin. Oli sopivan pieni. Kassalle sitten tuumasin, että olipas mukava kun löytyi tarpeeksi pieni, yleensä ovat ihan liian suuria minulle.
Kassa: Ai? Monet tykkäävät isosta!
Vierailija kirjoitti:
Niin eihän tämä aloitus ole kuin yli 10 vuotta vanha.
Tuliko böööörnautti?
Näinä ankeina aikoina ei kannata väheksyä hyvää "alapäähuumoriakaan". Sujuva sanan luikuttaminen ja tietty ilakoiva överiksi vetäminen tasapainottaa puuduttavaa toistoa. Huumorintajua sanotaan olevan monenlaista ja varmaan onkin, yhteistä lienee se, että harvoin huumorit toisiaan löytää. Se tässäkin ketjussa tullut ilmi. Toivottavasti suurin osa kassahenkilöistä ymmärtää leikinlaskun todellisen motiivin, se tuskin on heidän työnsä tai persoonansa mollaaminen vaan tosiaankin herkullinen sanoilla ja merkityksillä leikittely, jossa myös "pannaan halvalla" kertojaa itseään. Miksi kaikesta pitää suuttua tai pahoittaa mielensä, vaikka sitä mielensäpahoittajakansaa ollaankin. Tosikkous ja yksiviivaisuus on totta toisille ja assi-porukalle vielä enemmän. Soisi heille armeliaampaa kyytiä kuin nyt saaneet. Tosikoiksi heittäytyneet vastairvailijat taas liikkuvat arveluttavassa maastossa ainakin tyylillisesti, jos eivät osaa samanlaista överiyden ja keveyden kieltä kuin aloittajan remmiin lähteneet. Ivaksi tai jopa aggressioksi muuttunut vastine ei ole enää huumoria. Se on kömpelöä yritystä olla ehkä sitä ja siitä me "merkityksillä luikuttajat" innostunemme vaan lisää.
Jätä se sika.