Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori-ostajat eivät vastaa

Vierailija
02.01.2023 |

Niin turhauttavaa... miksei vaan voi sanoa että ei ostakaan vaan antaa toisen odotella... huooohhh karma on ilkiä

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupankäynti on tyrehtynyt Suomessa kokonaan, valtio ja sähköyhtiöt varasti ihmisten kaikki rahat.

Vierailija
2/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

huudot ja ostot on sitovia.. sinne vaan vaatimaan rahoja tai muuta korvausta.

hupihuutajien määrä lisääntynyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos vain lopetat odottamisen eli muutat omaa asennettasi. Minä en pidä mitään kenellekään varattuna ennen kuin rahat on tilillä. Tai maksusta on kuitti laitettu. Vastailen kyllä kysymyksiin heti kun ehdin.

Vierailija
4/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupankäynti on tyrehtynyt Suomessa kokonaan, valtio ja sähköyhtiöt varasti ihmisten kaikki rahat.

No ei kyllä ole! Joulukuussa tein ennätysmyynnit torin kautta. Kyllä tällaisena aikana kaikki käytetty ja halpa tekee kauppansa. Ei näytä kaupoillakaan huonosti menevän, Tokmanni mm mainostaa että kaikkien aikojen kävijäennätys. Kenen elämää inflaatio on oikeasti rajoittanut? Tilastot kertoo ihan päinvastaista.

Vierailija
5/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän porukkaa nuo hupihuutajat oikein on, käyttäytyvätkö he samallalailla yrityksiäkin kohtaan vai onko käytös vain yksityishenkilöitä kohtaan tällaista, mutta minkä ihmeen takia?

Vierailija
6/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei kyllä ole! Joulukuussa tein ennätysmyynnit torin kautta. Kyllä tällaisena aikana kaikki käytetty ja halpa tekee kauppansa. Ei näytä kaupoillakaan huonosti menevän, Tokmanni mm mainostaa että kaikkien aikojen kävijäennätys. Kenen elämää inflaatio on oikeasti rajoittanut? Tilastot kertoo ihan päinvastaista.

Ei vastaa ollenkaan minun kokemusta, mulla on esim. erään yrityksen kautta vaatteita myynnissä ja ko. yrityskin valittelee olematonta kysyntää.

Kävijäennätyksellä ei ole mitään merkitystä, vain myyntiennätyksellä on, varsinkin yritykselle. Katselijat kantaa vaan hiekkaa kaupan lattialle...

Vierailija
7/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Tuon takia en käytä enää Toria. Palaa vaan käpy muutaman kympin tähden. Heitän ylimääräiset konttiin, niin saan hyvänmielen ja säästyn  idiooteilta. 

Vierailija
8/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä turhauttaa tämä tori.fi, mutta olen myynyt ja ostanut tähän mennessä aika hyvin. Mutta jos myyn naisten kenkiä, niin tulee omituisia kyselyjä, niin sen jälkeen poistoon. Yhden kerran möin sohvaa, ja eräs mies soitti, että minkä värinen ym. Ja lähetti tämän kaiken kyselyn jälkeen, että "Kiva nähdä?" Kuka mies sanoo, että kiva nähdä sohva? Jotkut miehet käyttävät tori.fi jonain treffi sivustona tai omille pervessi fantasioilleen. Ei nyt suuremmin haittaa, mutta eikö näille löydy ihan omat sivustonsa, en jaksa tuhlata omaa aikaani tähän jonnin joutavaan. Olen myymässä ja ostamassa tuotteita, en halua keskustella jonkin miehen fantasioista , ei kiinnosta!

Vierailija
9/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne on sellasia että kysytään onko tuote vielä myytävänä  ja kun vastaat niin sen jälkeen ei kuulu siitä mitään enää  koskaan

sit jos joku erehtyy vielä vastamaan niin ei kyllä etenen homma enää siihen pisteeseen että raha vaihtaisi taskua

Vierailija
10/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Tuon takia en käytä enää Toria. Palaa vaan käpy muutaman kympin tähden. Heitän ylimääräiset konttiin, niin saan hyvänmielen ja säästyn  idiooteilta. 

Tarkoitit varmaan Konttiin. Ellet sitten saa hyvää mieltä jätekonttiin heittämisestä.

Vierailija
11/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan Konttiin. Ellet sitten saa hyvää mieltä jätekonttiin heittämisestä.

Juuri näin, pahoittelut maikka

Vierailija
12/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks ilmoitukseen ei voi laittaa, että ensimmäinen joka hakee / maksaa tuotteen saa sen? Sitten ilmoitus pois saman tein.

Vierailija
13/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks ilmoitukseen ei voi laittaa, että ensimmäinen joka hakee / maksaa tuotteen saa sen? Sitten ilmoitus pois saman tein.

Ja mitenhän tähän sais sitten yhteyden, kun ilmoitus poistetaan samantien?? Luulet, että oikeasti kiinnostunut ottaa ruutukaappauksen. Voi kuule, kyllä niitä romuja löytyy muualtakin. 

Vierailija
14/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se auttaa kun porukka kyselee muttei enää vastaa

Vierailija
15/76 |
02.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori ostajat eivät osta.

Vierailija
16/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitähän porukkaa nuo hupihuutajat oikein on, käyttäytyvätkö he samallalailla yrityksiäkin kohtaan vai onko käytös vain yksityishenkilöitä kohtaan tällaista, mutta minkä ihmeen takia?

Suurin osa ihmisistä on itsekeskeisiä, eivät osaa ajatella miten oma käytös vaikuttaa toiseen ihmiseen. Myyjänä nähnyt tämän tuhansia kertoja miten kadotaan kun tilinro on annettu. Kaupan myyjänäkin nähnyt usein sen että sama tuote tilataan kahdesta paikasta ja kummasta nopeammin tulee, se ostetaan. Joillakin on ihmeellinen kuvitelma että yrityksillä on loputtomasti varaa jemmailla hyllyssä tavaroita joita et osta vaikka tilasit. Ei niitä saa palautettua noin vain, sekin maksaa.

Vierailija
17/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa ihmisistä on itsekeskeisiä, eivät osaa ajatella miten oma käytös vaikuttaa toiseen ihmiseen. Myyjänä nähnyt tämän tuhansia kertoja miten kadotaan kun tilinro on annettu. Kaupan myyjänäkin nähnyt usein sen että sama tuote tilataan kahdesta paikasta ja kummasta nopeammin tulee, se ostetaan. Joillakin on ihmeellinen kuvitelma että yrityksillä on loputtomasti varaa jemmailla hyllyssä tavaroita joita et osta vaikka tilasit. Ei niitä saa palautettua noin vain, sekin maksaa.

Tuo on tosi vastenmielistä. Kysellään tarkat noutotiedot ja puhelinnrot ja sitten yhtäkkiä vaan kadotaan.  Toisaalta ei tee mieli antaa kotiosoitetta tuntemattomille ja taas toisaalta, on suuri riski sopia tapaaminen jonkun ihan tuntemattoman , jollei paikka ole keskellä liikekeskusta tms. 

Oon vähän miettinyt, että jatkossa laitan tori-ilmoituksiini, että ainostaan postitus. Se saattaa sitten kyllä herättää epäilyksiä , että oon huijari. Tai eihän sitä tarvitse kirjoittaa, sanoo vaan noutoa ehdottavalle, että voi harmi kun just ehti toinen varata.  Taas toisaalta, jokainen kauppa olisi köyhälle tärkeä. Hmmm.  

Vierailija
18/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vastaa ollenkaan minun kokemusta, mulla on esim. erään yrityksen kautta vaatteita myynnissä ja ko. yrityskin valittelee olematonta kysyntää.

Kävijäennätyksellä ei ole mitään merkitystä, vain myyntiennätyksellä on, varsinkin yritykselle. Katselijat kantaa vaan hiekkaa kaupan lattialle...

Harvat ostaa vaatteita ilman sovitusmahdollisuutta vaikka olisi paljon mittoja laittanut valmiiksi. Minä ostan vaatteita ja käytän ne loppuun saakka, käytän järkeä ostaessani enkä shoppaile jatkuvasti uutta. Eipä jää myytäväksi yhtään riepua. Muuta tavaraa on paljon kun olen muuttamassa pienempään asuntoon ja poismuuttaneiden lasten tavaroita on paljon. Joulun alla meni kaupaksi paljon kaikkea vanhaa tavaraa, torissa nimenomaan.

Vierailija
19/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt pienen genren laskettelukamaa hyvin ja nopeasti (vapaalaskusukset). Kaupat menneet 1-2 päivässä ilmoituksen julkaisemisesta, eikä ostajat tingi turhaan kun hinta on jo kohdallaan.

Sitten olen yrittänyt myydä nuorten yleistä laskettelukamaa. Ostajat eivät tiedä mitä heillä jo on (siteet esim. ei käy kaikki ristiin kaikkien kenkien kanssa), ovat ostavinaan ja peruvatkin kun puoliso sanoo. Ostetaan väärää kokoa ihan pienelle lapselle. Hirveä säätö ja olen joutunut monelle sanomaan että valitettavasti sun ei kannata ostaa 150cm lautaa jos tenavasi on vasta 145cm pitkä ja aloittelija.

Osa väestä ei tiedä mitä ovat ostamassa.

Vierailija
20/76 |
03.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo on tosi vastenmielistä. Kysellään tarkat noutotiedot ja puhelinnrot ja sitten yhtäkkiä vaan kadotaan.  Toisaalta ei tee mieli antaa kotiosoitetta tuntemattomille ja taas toisaalta, on suuri riski sopia tapaaminen jonkun ihan tuntemattoman , jollei paikka ole keskellä liikekeskusta tms. 

Oon vähän miettinyt, että jatkossa laitan tori-ilmoituksiini, että ainostaan postitus. Se saattaa sitten kyllä herättää epäilyksiä , että oon huijari. Tai eihän sitä tarvitse kirjoittaa, sanoo vaan noutoa ehdottavalle, että voi harmi kun just ehti toinen varata.  Taas toisaalta, jokainen kauppa olisi köyhälle tärkeä. Hmmm.  

Kyllä minä laitan jokaiseen ilmoitukseen postimaksun myös, mieluiten myyn postituksella. Noutajien kanssa on aina niin typerää se säätäminen ja joutuu tinkaamista jankkaamaan vaikka hinta on sovittu jo toriviestein. Näkeehän ostajat ilmoitusten määrästä ja toriin liittymisvuodesta onko myyjä rehellinen vai huijari. Itsellä jo kohta 10v tulee täyteen tuolla alustalla. Ja kun jaksaa vastailla asiallisesti kysymyksiin ja postittaa nopeasti ja pakata hyvin, moni ostaa uudelleenkin (erityisesti keräilyjuttuja). Rahan vuoksi minäkin näitä myyn. Jos ei olis rahanpuutetta, veisin kaikki johonkin kierrätykseen ja olenkin vienyt joitakin jotka eivät mene kaupaksi vuosien myymisen jälkeen edes nolla euron hinnalla. Kirppispöytää ei kannata vuokrata näin pienellä paikkakunnalla (alle 15 000 as). Niissä kiertää samat työttömät viikoittain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi