Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1521/1967 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kai nyt ilmoitit kassan esimiehelle, ja haukuit kassaneidin myös pataluhaksi.

Johan miehesi on arestissa?

Törkeitä kyllä nuo kaikenmaailman heitukat, kun väkisin ovat viemässä miehet meiltä kunnon perheenäideiltä.

Irtomunat ....

Vierailija
1522/1967 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on työpaikalla ihan törkeä kahviautomaatti. Se kysyy joka kerta multa kuppikokoa. Mitä mun kuppikoko sille automaatille kuuluu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1967 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesällä ajttelin vaihtaa vanhan polkupyöräni uuteen. Kyllä jäi vaihto tekemättä. Myyjä kehtasi sanoa haluan sulta väliä . Taputti vielä irstaasti myymänsä pyörän penkkiä.

Vierailija
1524/1967 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kesällä ajttelin vaihtaa vanhan polkupyöräni uuteen. Kyllä jäi vaihto tekemättä. Myyjä kehtasi sanoa haluan sulta väliä . Taputti vielä irstaasti myymänsä pyörän penkkiä.

Joo. Mä pyöräilin kesällä just hiekotettua tietä pitkin. Isoja, teräviä hiekan/soransiruja. No arvaahan sen: kumi puhkesi. Onneksi oli kyläkauppa kilometrin päässä isolla mäellä.

Helteestä hikoillen ja punoittaen avasin kaupan oven: Olisko ehjää kumia, kyllä oli sellasta menoa, eihän kumi millään kestänyt...

selitin hengästyneenä, ja kauppias ynnä kuusi asiakasta tuijottavat olemustani ihmeissään. Kauppias: Tuliko pitkäkin matka, meillä ei nimittäin kondomeja myydä. Tuli turha reissu.

Vierailija
1525/1967 |
20.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytiin tänään miehen kanssa kaupassa. Mies meni edeltä kassalle. Kun menin perässä, kuulin kun kassa kysyi mieheni puhelinnumeroa. Kyllä! Ja mies antoi. Vuorollani kassa kysyi jostain kanta-asiakkuudesta. En lämmennyt ajatuksesta, vaan kiirehdin mieheni perään, että kassa varmasti huomasi meidän olevan pari. Aika törkeää käytöstä kassalta mielestäni.

Vierailija
1526/1967 |
05.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kassaneidin piti oikaista eräs virhe "teoreettisen" palautusmenettelyn kautta, vaikka oikeasti en mitään palauttanut, minulta oli vain veloitettu liikaa edellisellä käynnillä. Minua hieman nolottaa kun kassakuitissa palautettuna tuotteena on tyttöjen alushousut... mulla ei edes ole lapsia, joten nyt on sitten rekisterissä että olen mukamas ostanut ja palauttanut tyttöjen alushousut... nykyaikana luo tietysti melko likaisia mielikuvia varmaan kaikille jos lapseton mies ostaa tyttöjen alushousuja... eikö nyt mitään muuta tuotetta olisi voinut valita siihen -mukamas- palautukseen...

Vierailija
1527/1967 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata ollenkaan. Pahimpia hetkiä Prismassa oli kassalle meno. Jos ei löytynyt miestä tai lähes eläköitynyttä kassaa, niin naamalta paistoi kassalla kauhea viha. Autossa alkoi viimeistään täysin pitelemätön raivoaminen, johon ei vaikuttanut lasten läsnäolo. Raivoaminen ja loukkaantuneisuus saattoi jatkua seuraavallekkin päivälle.

Vierailija
1528/1967 |
22.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä ei naurata on että on kehitetty mahtava valheellisuus sille että asiakas on aina oikeassa ja auta armias jos asiakaspalvelija ei miellytä niin hänestä tehdään valitus ja hänet irtisanotaan töistä... tämä on mahdollistanut sen että nyt narsistit, sosiopaatit, väkivaltaiset, perheväkivaltaiset, psykopaatit yms. ovat kuninkaita, he voivat alistaa näitä töissä olevia ihmisiä niin paljon kuin haluavat ja jos ei tottele niin potkut tulee... nyt pitäisi lopettaa kyseisen ryhmän paapominen ja siirrytään siihen että asiakas ei todellakaan ole aina oikeassa ja että asiakkaan saa heittää pihalle ja tarvittaessa sen tekevät poliisit jos ei muuten usko... nykymallilla kasvatetaan lisää mm. perheväkivaltaisia kun ei ole mitään rajaa alistamisen määrässä...

Vierailija
1529/1967 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farmaseutti kysyi saisko olla vielä jotain muuta mitä reseptillä ei saa!

Vierailija
1530/1967 |
26.04.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ili 157v tet harjoitelija sinä tlrkimys!

Vierailija
1531/1967 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä vihjaus kirjoitti:

Farmaseutti kysyi saisko olla vielä jotain muuta mitä reseptillä ei saa!

Ihanku olis jotain pirtua tarjonnut tiskin alta...

Itse ihmettelen törkeitä kassaneitejä, jotka kysyvät: otatko kuitin? Ihan kuin muuten myisivät ohi kassakoneen? Harmaa talous??? Otan Todellakin!

Vierailija
1532/1967 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.

Vierailija
1533/1967 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks kauppa on semmonen, mis kassa kyselee mieheltä puhelinnumeroa miltei aina. Kun mä tuun kassalle, ne alkaa äkkiä puhua jostain puuttuvasta klubikortista... ihan ku mä en tajuis niiden vispiläkauppaa🤔🤔🤔

Vierailija
1534/1967 |
20.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on s24 maahanmuuttopalstan tyhmin trolli Moktar.Gubta??????

Vierailija
1535/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen törkeä vapaa kassa tuijotti minua ja huuteli, että täällä on vapaa kassa! No, ihan sievä nainen, mutta olen kyllä ihan hetero ja miehistä tykkään.😜

Vierailija
1536/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vieläkö se huutelee... Vuodesta toiseen, yli kymmenen vuotta jo huudellut sun miehelle että täällä on vapaa kassa.

Mut siis, miks se nyt yksinomaan sun miehelle huutelis. Eikö siellä kaupassa ole muita jonottamassa ruuhkaiselle kassalle... Mitä, mitä, mitä.

Jälleen yksi joka kuvittelee itsestään ja miehestään liikoja. Ihan maailman napoja kumpikin?

Oliko sillä p-llu ärvöllään kun huuteli?

Vierailija
1537/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varastolla töissä. Luukun takana jakamassa lastaus- ja purkauspaikkoja ja -vuoroja.

Aamulla siinä seisoskeli tiskillä kaksi miestä. Annoin heille laituripaikat niin toinen tuumasi kaverilleen:"Laita sinä ykköseen niin mä työnnän kakkoseen".

Vierailija
1538/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaleisson. Nyt kyllä pitää hankkia jotain uutta sisältöä elämään. Minä muistan, kun tämä aloitus tuli palstallle. Surullista. Niin surullista.

Vierailija
1539/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minust tää on hauska ketju. Toivoisin et joku päivä vapaa kassa huutelisi minullekin😯

Vierailija
1540/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa lapsellista touhua naisilta...ihan kuin ne kassat miksi veisi. Hohhoijaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi