Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1561/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huh huh sentään. Olipa kassa kiimassa!

Vierailija
1562/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihatiskillä lihamestari jutteli miehelleni mieheltäni pääsiäisen aikoihin että pannaanko lammasta.

Mieheni ei vieläkään tunnusta olevansa pervo vaikka omin korvin kuulin heidän salaisen keskustelun

Meillä mies usein käy salaa lähimarketin lihamestarit kanssa takahuoneessa maistamassa karitsaa, kielimies kun on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavaa, kun kaupassakaan ei voi käydä ilman että tuputetaan seksiä ovista ja ikkunoista.

Vierailija
1564/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin vasta Ateenassa ja ihmettelin mitä ne kujalla seinään nojailevat typsyt huuteliva, kun en kreikkaa osaa. Oppaalta kysyin ja sanoi, että "Tässä on vapaa kassa". En minä siellä mitään kauppaa nähnyt??

Vierailija
1565/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa puristelin meloneja ja sitten munia. Kauppahenkilö tuli kysymään tarvitsenko auttavaa kättä.

Vierailija
1566/1967 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin kaltiskillä maitia ja vanhempi myyjä laski tuossa tuokiossa sopivan annoksen muovitukkoseen.

Vierailija
1567/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei nää on niiiin hauskoja. Ja etenkin noi muutamat tosikot tuolla välissä...

Eilen kaupassa kassa huusi: nelonen auki. Voi polo se oli ihan auki, ei yhtään rahaa. Enhän mä luullutkaan, että ne saa pitää kaikki saamansa rahat... nykyään maksetaan kortilla paljon.

Mutta että niin köyhä oli tuo ressukka. Kaupan ala on tosi matalapalkkaista.

Vierailija
1568/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää juttu on ihan täysin räjähtänyt käsiin. Kävin tänään ruokakaupassa, ja siellä hevi-osastolla oli iso katosta roikkuva kyltti, missä luki: "Rakastu yrtteihin"! Mitä helvataa? En minä mihinkään yrtteihin aio ryhtyä rakastumaan, mähän rakastan mun vaimoani! Eikö se RIITÄ!? Sitä paitsi, me ei tarvita yhteiseloomme mitään MAUSTEITA!

Pystyykö tässä kaupassa enää käymäänkään, tilattava ruuat kotiin.

Vierailija
1569/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään meidän kaupassa oli vain yksi kassa ensin. Sitten kassaneiti huusi jonon muodostuttua, että kohta tulee toinenkin kassa! Ottaa tohon ykköseen!

Aika ronskia menoa meidän lähikaupassa!

Vierailija
1570/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs se, kun kassaneiti opetti erästä edelläni asioinutta vanhempaa miestä, että "pitäis painaa pohjaan saakka". Törkeää! Kyllä ikääntynyt mies lienee sen verran tietoinen, että miten pitää toimia.

Vierailija
1571/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavaa, kun kaupassakaan ei voi käydä ilman että tuputetaan seksiä ovista ja ikkunoista.

Ja joka tuutista! Inhottavaa todella!

Vierailija
1572/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eihän tämä aloitus ole kuin yli 10 vuotta vanha.

Vierailija
1573/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa oli tosi pitkät jonot kassoille. Näin siinä lähellä myyjän ja pyysin häntä avaamaan uuden kassan. Tää vastasi: hetkinen vain, mä tuun ihan kohta. Mitähän lie touhunnut..

Vierailija
1574/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan varma, että tässä seuraavassa kommelluksessani oli jollakulla jossakin sormensa pelissä. Nimittäin olin asioimassa rautakaupassa (olen nainen siis) ja asiakaspalvelijaksi osui komea nuorimies. Punastelin jo jutellessani hänelle Otin käsiini tiskillä olevaa desinfiointiainetta, tai yritin siis, mutta pullon suutin oli tukossa, ja painoin uudelleen terhakammin. No se perhanan tukos avautui ja desinfiointiaine squirttasi suoraan sen miehen paidan rinnuksille. Kyllä hävetti. Mies onneksi vaan nauroi, eikä alkanut kuittailla. Aihetta vinoiluun olisi kyllä ollut...

Vierailija
1575/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä väliä? Joulupukkikin on yli kolmesataa vuotta vanha ja silti tulee joka joulu! Anteeksi ilmaus. Pun intended.

Vierailija
1576/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesvihaa vuodesta 2011

#miesvihanäkyväksi

Vierailija
1577/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, oltiin miehen kanssa ottamassa koronarokotusta ja hoitaja pokkana huusi huoneesta miehelleni, että "tänne saa tulla". Jäi kyllä piikit ottamatta multa ja mieheltä. Palautetta annoin jälkikäteen tietty.

Vierailija
1578/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäh!  Ei kai!? Kaikki 10 vuotta vanha on jo täysin pilaantunutta.

Vierailija
1579/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatelkaa, oltiin miehen kanssa ottamassa koronarokotusta ja hoitaja pokkana huusi huoneesta miehelleni, että "tänne saa tulla". Jäi kyllä piikit ottamatta multa ja mieheltä. Palautetta annoin jälkikäteen tietty.

Nyt kyllä mietityttää, olemmeko minä ja mieheni olleet samassa rokotuspaikassa! Nimittäin hoitaja huikkasi meille napakasti, että voin ottaa seuraavaksi teidät! Että siis mitä...?! Palautetta tietenkin annoin minäkin!

Vierailija
1580/1967 |
05.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitäh!  Ei kai!? Kaikki 10 vuotta vanha on jo täysin pilaantunutta.

:D Myös siis tuon alkuperäisen kommentin kirjoittaja. Hapantunut ainakin on :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan