Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Ap: Se se vasta sutenöörimäistä touhua olisi ollut, jos se kassaneiti olisi tyrkyttänyt viereistä kassaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joissakin kaupoissa on otettu käyttöön hyvä tapa, että kuuluttamalla kerrotaan esim. että kassa numero 11 avautuu.
Tietääpähän välttää sitä, jos ei juuri silloin kestä asiakaspalvelijan tunteenpurkauksia.kerran nuori tyttö huusi vaan "mä voin ottaa kakkoseen", siinä oli monella hymy herkässä :)
Tää oli jo :•}
Vierailija kirjoitti:
Ap: Se se vasta sutenöörimäistä touhua olisi ollut, jos se kassaneiti olisi tyrkyttänyt viereistä kassaa.
Tää on niin totta! Nykyään saa olla hirmu tarkkana puheissaan kaiken aikaa!!!
Meille oli tulossa nokikolari ja avasin hälle oven: sanoin tule sisään vaan ja hän: ai hetikö?
Minä: heti, heti, siivoan sitten sotkut pois, voi olla likasta touhua... meni kuitenkin katolle ensin
Yks tuttu oli joskus portsarina. Hänelle oli sitten eräs päihtynyt naisihminen ehdottanut ”Jos sä päästät mut sisään, niin mä päästän sut sisään”.
Vierailija kirjoitti:
Yks tuttu oli joskus portsarina. Hänelle oli sitten eräs päihtynyt naisihminen ehdottanut ”Jos sä päästät mut sisään, niin mä päästän sut sisään”.
Joo, toi ravintolamaailma vasta kattaakin kaiken maailman törkeitä. Oltiin juhlimassa hääpäivää miehen kanssa, ja tilattiin oikein drinksut juhlan kunniaksi. Tarjoilija katsoi kysyvästi mieheeni: Jäänkö kanssa?
Tsiisus, näkihän se, että mies on varattu, molemmilla meillä sormukset ihan selvästi esillä.
Voi, mitä meininkiä, sanon vaan!
Olin kaupassa. Tuli kuulutus: Tavaratalomme suljetaan 10 minuutin kuluttua. Noin vain, ei ollut mitään loppuunmyyntiä, ei punalaputettuja tuotteita. Kassat istuivat rauhallisina paikoillaan. No, olihan ne yt:t tietty käyty, mutta asiakkaille oli aikamoinen yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Olin kaupassa. Tuli kuulutus: Tavaratalomme suljetaan 10 minuutin kuluttua. Noin vain, ei ollut mitään loppuunmyyntiä, ei punalaputettuja tuotteita. Kassat istuivat rauhallisina paikoillaan. No, olihan ne yt:t tietty käyty, mutta asiakkaille oli aikamoinen yllätys.
YT:t käydään, ettei kauppaa tarvitsisi sulkea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YT:t käydään, ettei kauppaa tarvitsisi sulkea.
Niinpä vaan suljettiin!
Muuten Porvoon kaikki vapaat kassat on lähdössä Av-palstan lukijamatkalle Saimaaseeseen, varautukaa tähän ennakolta.
Olisit ollut onnellinen, että miehelläsi on vielä vientiä. Ylpeilisit sillä, etkä ottaisi asiaa noin.
Jos nuori salskea mieskassa huutaisi sinulle: täällä on vapaa kassa, niin mitä tekisit?
Mut nuori mies kassalla kertoi ettei ota rokotetta eikä perhe. Pelottaa sivuoireet . Et nää muut jutut päälle. Niinku ettei voi kysyä toiselta myyjältä mitään tavallisesti vain mikin kuulokkeen kautta vaikka se on vieressä.
Suutari teki konkurssin kun asiakkaat maksoi luonnossa samoin kävi taksikuskille .
Maksa makkara. No maksa . Maksamakkara. Maksaako makkaran maksa makkara. Mitä järkeä syödä elukan sisäkaluja . Koska joku saa rahaa niistä.
Yx myyjä veti joka asiakkaalta rahaa antamalla väärin takaisin käteisistä . Saman teki nuori poika blondi mutta kolikoilla . Aina puuttui seteli . Sai loparit kun asiakkaat antoi palautetta ja kassa laskettiin niin puuttui .
En pystynyt lukemaan kuin osan tästä syvästi loukkaavasta ketjusta, miten te ilkeättekin puhua kaupanmyyjistä tuollaisella tavalla, ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä sitä, että mekin vain tehdään työtämme, eikä olla vehkeilemässä miespuolisten asiakkaiden kanssa. Millaisia ihmisiä te oikein olette, kun kirjoittatte meistä noin ilkeästi ja kuvittelette ihan poskettomia juttuja. Hakeutukaa hoitoon, jos olette noin sairaalla tavalla mustasukkaisia omista miehistänne.
Vierailija kirjoitti:
En pystynyt lukemaan kuin osan tästä syvästi loukkaavasta ketjusta, miten te ilkeättekin puhua kaupanmyyjistä tuollaisella tavalla, ettekö te hyvät ihmiset ymmärrä sitä, että mekin vain tehdään työtämme, eikä olla vehkeilemässä miespuolisten asiakkaiden kanssa. Millaisia ihmisiä te oikein olette, kun kirjoittatte meistä noin ilkeästi ja kuvittelette ihan poskettomia juttuja. Hakeutukaa hoitoon, jos olette noin sairaalla tavalla mustasukkaisia omista miehistänne.
:D
Varastaa han nekin kirjoitti:
Yx myyjä veti joka asiakkaalta rahaa antamalla väärin takaisin käteisistä . Saman teki nuori poika blondi mutta kolikoilla . Aina puuttui seteli . Sai loparit kun asiakkaat antoi palautetta ja kassa laskettiin niin puuttui .
Minuakin on kassa yrittänyt kusettaa muutaman kerran.
Tiimarin myyjä antoi rahasta väärin takaisin, mutta pistin sen ruotuun ilmoittamalla, että tässä on kymppi liikaa. Meni ihan punaiseksi.
Prisman kassa poisti ostamistani kengistä varashälyttimen ja siinä mukavia jutellessamme unohti lukea niiden viivakoodin. Rupesin jälkeenpäin ihmettelemään, että mites ne ostokset maksoi niin vähän ja kuitin tarkistettua hoksasin, että kenkien hinta puuttuu. Jouduin palaamaan takaisin kauppaan maksamaan ne kengät.
Toisella kerralla Prismassa olin unohtanut ostoskärryjen etuosaan jonkun lehden, jonka huomasin vasta parkkihallissa ja jouduin palaamaan takaisin kauppaan maksamaan sen.
Siljan risteilyllä oli verovapaassa joku semmonen alennussetti tyyliin 2x24 tölkkiä olutta + trolley + jotain muuta olisko ollut viskipullo tms. en nyt muista. Oltiin puolison kanssa liikkeellä, jotin otimme kaksi semmosta settiä ja menin kassalle ja näytin, että kaksi tämmöstä settiä.
Tällä kertaa huomasin valitettavasti vasta risteilyn jäljeen kotona, että ne olikin velottaneet vain kahdesta kaljalootasta ja sain 48 tölkkiä nelosolutta ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi. Sä oletkin varmaan Helmi kassahenkilöiden joukossa. Eihä kukaan sua toki mistään syytä, mutta aika usein noita huuteluja kuulee, ihan totta. Eihä muuten näin pitkää ketjua olis syntyny. Mut sä oot rohkea kun puolustat ittees ja kanssahenkilöitä.
Ehkä toi huutelu ja asiattomat ehdotukset vähenee, kun "kissa nostettu pöyälle" Me too.
Minä taas poikamiehenä olen ihmetellyt, kun ei koskaan yksikään vapaa kassa ilmoittaudu minulle. Olen ihan siisti ja kunnollinen. Korkeakoulututkinto tosin puuttuu. Siitäkö se johtuu? Vai pitäisikö minun käydä omaa tasoani lähempänä olevissa kaupoissa: nyt olen asioinut Stockan Herkussa. Ihan tavallinen suomalainen kassaneiti kelpaisi minulle...
Vierailija kirjoitti:
Minä taas poikamiehenä olen ihmetellyt, kun ei koskaan yksikään vapaa kassa ilmoittaudu minulle. Olen ihan siisti ja kunnollinen. Korkeakoulututkinto tosin puuttuu. Siitäkö se johtuu? Vai pitäisikö minun käydä omaa tasoani lähempänä olevissa kaupoissa: nyt olen asioinut Stockan Herkussa. Ihan tavallinen suomalainen kassaneiti kelpaisi minulle...
Kokeileppa laittaa sormus vasempaan nimettömään, mennä aina pisimpään jonoon yms. Älä puhu vihreä eskortti-vitsejä. Tarkkaile, mistä ostoksestasi saisi jutun juurta...
Onnea matkaan!!!
kerran nuori tyttö huusi vaan "mä voin ottaa kakkoseen", siinä oli monella hymy herkässä :)