Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1481/1967 |
08.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyselin hevi-osastolla satokauden vihannessuosituksia. Nuori miesmyyjä suositteli persikoita ja munakoisoja😳 totesi olevansa itse asiassa itsekin munakoisoviljelijä ja että voisi toimittaa munakoison siemeniä puutarhaani milloin vain sovitaan. Juoksin karkuun vaikka toisaalta olisi kyllä hieman kiinnostanut millaista munakoisoa olisi ollut tarjolla

Vierailija
1482/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyselin hevi-osastolla satokauden vihannessuosituksia. Nuori miesmyyjä suositteli persikoita ja munakoisoja😳 totesi olevansa itse asiassa itsekin munakoisoviljelijä ja että voisi toimittaa munakoison siemeniä puutarhaani milloin vain sovitaan. Juoksin karkuun vaikka toisaalta olisi kyllä hieman kiinnostanut millaista munakoisoa olisi ollut tarjolla

No voi että, miksi juoksin nauraen pois, meitä kaikkia kiinnostaa, olisiko 'se' 'sopinut' suhun?...😉😉😉

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kerran oli ongelmia bonuksen kertymän kanssa. Kassa sitten muina miehinä vaihtoi puheenaihetta ja kysyi: Saitko eilen?

Aika tuttavallista small talkia ihan ventovieraalta kassalta, minun mielestäni. Mitä mieltä ootte muut?

Vierailija
1484/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin kaupoissa on otettu käyttöön hyvä tapa, että kuuluttamalla kerrotaan esim. että kassa numero 11 avautuu.

Tietääpähän välttää sitä, jos ei juuri silloin kestä asiakaspalvelijan tunteenpurkauksia.

Vierailija
1485/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, tunnen myötähäpeää kassan 3 kanssa. Eilen kuulutettiin, että kassa 3 on auki. Voi ei, eiks sil oo oikeasti yhtään rahaa. No eniveis, ihmiset ryntäs sen kassalle kai hyvää tarkoittaen, mut eihän se kassa oikeasti saa pitää niitä rahoja, ne on ikäänkuin kaupan omaisuutta. Ne hikiset viis senttisetkin, mitä kassoilla kerätään semmosiin purkkeihin. Nekin menee hyväntekeväisyyteen, ei ne mitään tippiastioita ole.

Vierailija
1486/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain kaupoissa kyselevät, että voiko auttaa vai katseletko vain. Kyllä mulle yleensä riittää ihan se katselu pelkästään.

Vierailija
1487/1967 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaessani hanskoja kassa oli todella törkeä. Kysyi: ”pannaanko pussiin vai vedätkö heti käteen?”

Vierailija
1488/1967 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hiukan huono noissa pankkiasioissa, kerran kun olin kaiket tienpientareet kerännyt panttitölkkejä ja kaupan kassalla sorjalle pojalle kuittia antaessani ehdotin, josko pano tässä kassalla kävisi... hän soperrellen ilmoitti, että käteistä voi kyllä antaa??? Häh? Enhän minä mitään rahaa olisi tarvinnut, pelkän panon takia... outoja nuo kassat?

Vierailija
1489/1967 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran sattui hassu kassa mun osalle kans. Poikkesin ihan muuten vaan kauppaan katselemaan. En tarvinnu mitään, mut aikani kuluksi kiertelin kaupassa. Tottumuksesta jotain koriini haalin ja kassalle kuljin. Maksoin tunnollisesti ostokseni, mutta kun en niitä kerran tarvinnut, kävelin ulko-ovea kohti. Kassa: Hei. Unohdit ostoksesi!!! Minä: En unohtanut, en tarvitse niitä.

Siinä sit hirveä vääntö, et mun pitäis ne tuotteet ottaa mukaan. Voi Luoja mitä touhua!!!

Vierailija
1490/1967 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ap ja hauskat kommentoijat 😂💗

Ketjun melkein parasta antia on kuitenkin nuo loukkaantujat, jotka ottavat tän tosissaan.

Mun järkeen ei tahdo millään mahtua, miten se on edes mahdollista. Ihmisiä on tosiaan hyvinkin erilaisia 🤔

Apua! Minua taas huolestuttaa! Olen 69v ja minuun yleensä uppoa juuri tällainen huumori ja olen nauranut vedet silmissä monelle tämän tyyppiselle ketjulle mutta nyt ei ole naurattanut :((((( Apua, olenko menettänyt huumorintajuni!!?

Vierailija
1491/1967 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos Ap ja hauskat kommentoijat 😂💗

Ketjun melkein parasta antia on kuitenkin nuo loukkaantujat, jotka ottavat tän tosissaan.

Mun järkeen ei tahdo millään mahtua, miten se on edes mahdollista. Ihmisiä on tosiaan hyvinkin erilaisia 🤔

Apua! Minua taas huolestuttaa! Olen 69v ja minuun yleensä uppoa juuri tällainen huumori ja olen nauranut vedet silmissä monelle tämän tyyppiselle ketjulle mutta nyt ei ole naurattanut :((((( Apua, olenko menettänyt huumorintajuni!!?

Voi ei ei voi voi ei. Minusta tää ketju on ollut harvinaisen hauska. Harmi ettei sinua naurata. Haluaisitko osallistua AV-palstan lukijamatkalle Saimaaseen? Muutama paikka jäljellä... jos toi ketju ei naurata, ehkä olet todellakin menettänyt huumorintajusi. Tosin en ole tiennyt, että niin voi käydä , nyt pelottaa itteänikin...

Vierailija
1492/1967 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän tuo nyt viä mitään. Ennenwanhaan, kun pankkikonttoreita oli melkein jokaisessa kadunkulmassa, ja ihmisillä oli tilikirjoja, niin kun asioit pankissa tallettaaksesi tilillesi tuhat markkaa, niin tämän jälkeen tilikirjassa oli merkintä: PANO 1000 MK.

Jonnet ei muista. Tilikirjoja oli ennen pankkikortin haltuun saantia. Ne olivat pieniä, lompakkoon mahtuvia, joista näki tilitapahtumat, otot, panot, tilisiirrot.

Vierailija
1493/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta mulle sattu semmonen juttu kassalla, ettei se teistä hoikista tunnu tietty miltään, mut minut sai itkun partaalle, enkä voi ehkä enää ikinä koskaan siis mennä tohon kauppaan. No, olen siis vähän pyöreyteen taipuvainen, ja kun tykkään pullasta, niin sitten siis valkkasin kolme herkullista vaniljakräämipullaa pussiin ja kun kassalla nolostellen laitoin pullat muiden ostosten välissä huomoita herättämättä linjalle, niin mitä tekee kassa??? Nostaa pussin ylös ja kysyy kuuluvalla äänellä: Montako???

Mitä ihmettä se sille kuuluu, olenhan maksava asiakas. Ja itsehän kiloni kannan.

Voi tsiisus, mistä näitä kassoja oikein sikiää?

Vierailija
1494/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän tuo nyt viä mitään. Ennenwanhaan, kun pankkikonttoreita oli melkein jokaisessa kadunkulmassa, ja ihmisillä oli tilikirjoja, niin kun asioit pankissa tallettaaksesi tilillesi tuhat markkaa, niin tämän jälkeen tilikirjassa oli merkintä: PANO 1000 MK.

Jonnet ei muista. Tilikirjoja oli ennen pankkikortin haltuun saantia. Ne olivat pieniä, lompakkoon mahtuvia, joista näki tilitapahtumat, otot, panot, tilisiirrot.

Joo, muistan hyvin nuo tilikirjat. Otto-serkkuni leveili joskus

tilipäivänä, että hän sai 10 prossaa alennusta, Pano 2000 MK,

Otto 1800 MK.

Vierailija
1495/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena kerran punastellen ostin kondomeita ja kassa kehtasi vihjaillen toivottaa hyvää päivän jatkoa. Takuuvarmasti ei tälläisiä toivotellut niille, kenen ostokset oli jotain tyyliin maitoa, jauhenlihaa, hksinistä...

Vierailija
1496/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä. Kymmeniä kilometrejä jouduin ajamaan peräkkäisinä päivinä kauppaan. Perjantaina en saanut ostaa lauantaimakkaraa. Piti ajaa lauantaina uudestaan, kyllä voi olla niuho kassa. Yritin kyllä, että olisi väärentänyt tiedot kuittiin, muttei semmoista kuulema saa tehdä. Olen aina luullut, että rikos on vain silloin, jos numeroita muuttaa!!!???

Vierailija
1497/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon (heh) rautatiemakasiineilla on puoti, jonka myyjällä on sana hallussa. Kun kävin ensimmäistä kertaa, tämä ilmoitti, että heillä oli aiemmin rajoitus, että saa käydä vain kolme kertaa päivässä, mutta se oli nyt nostettu viiteen kertaan. Muutama vuosi tämän jälkeen rajoitus oli poistettu kokonaan.

Vierailija
1498/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt sekaannus tähän s-ryhmään kuuluvan Corona-baarin kanssa. Pääseekö sinne siis pelkästään enintään kaksi päivää vanhalla positiivisella koronatartunnalla? Eikö enää tarvitse olla täysi-ikäinen?

Vierailija
1499/1967 |
11.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

entä jos se huusi sulle

Vierailija
1500/1967 |
12.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhes kaupungissa on kaks vaatekauppaa vierekkäin, joista toisessa asioin usein. Sit kerran oli silmälasit jääny kotiin ja astuin liikkeeseen sisään. Hämäryys meni lasien puuttumisen piikkiin. Tuttu kassatyttö oli oudosti pukeutunut johonkin kimaltavan nahan tyyppiseen minimi mekkoon. No nuorisomuoti nyt on mitä on. Tarvitsin uuden esiliinan, leipomuspäivä huomenissa. En kuollakseni muistanut sen vaatteen nimeä, ja kun haparoin esi, esi... hän ehdotti esileikkiin liukuvoidetta ja vaikka mitä tuoksuja. No löysinkin vihdoin silmälasit taskusta ja harmikseni huomasin olevani väärässä kaupassa. Ihme kassa tuokin, olisi kai heti voinut ohjata nelikymppisen täti-ihmisen oikeaan kauppaan. Tsiisus. Miksi kaupat saavat olla niin liki toisiaan, kai joku eu-direktiivikin kieltää sen!