Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te joiden lapsi on syntynyt sektiolla!

Vierailija
27.10.2011 |

Meillä on riita siskon kanssa. Hän väittää, että hänellä ei ollut virtsakatetria. Mulla taas oli ja olen ajatellut, että kaikille laitetaan kun on kyse niinkin isosta leikkauksesta. Miten muilla? Onko teidät katetroitu?

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
27.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin... Vaikka jotkut äidit ovat sitä mieltä, että sektio ei ole synnytys, älkää viitsikö siitä puhua minun kuulteni. Ekaa kertaa kylpylässä kaksosten syntymän jälkeen pieni tyttö ihmetteli mahaani. Tyttö: "Äiti, miksi tuolla tädillä on tuollainen arpi mahassa?" Äiti: "Siitä on otettu vauva ulos." Tyttö: "Miksei sinulla sitten ole tuollaista?" Äiti: "Kun minä olen synnyttänyt oikeasti."

Minä en mielestäni ole synnyttänyt, koska en tuntenut mitään enkä tehnyt mitään, makasin vain paikallani. En kuitenkaan ajattele samoin toisten sektioista, vaan mielestäni jokainen saa päättää itse, onko synnyttänyt vaiko ei. Sairaalahenkilökunta on sitten tietenkin sitä mieltä, että minäkin olen synnyttänyt, mutta noin arkipuheissa en kyllä sanoisi ihan niin. (Toivottavasti kukaan ei suutu, jos joskus kuulee minun sanovan, etten ole synnyttänyt, vaan lapseni syntyi sektiolla.)

Nyt kun lapset ovat koululaisia, olen alkanut puhua synnytyksistäni, kun eivät ne oikein pelkkiä leikkauksiakaan ole olleet, kun onhan siinä lapsi syntynyt kuitenkin. Jokainen saa olla mitä mieltä tahtoo

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla