Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Inhoan tätä taksvärkki päivää ja tappelua mitä töitä kotona tehdään.

Vierailija
17.10.2011 |

Ihan hanurista koko päivä, jonka lapsi haluaisi vain pitää vapaapäivänä. Laseni sen puki sanoiksi ettei halua tehdä rahaa millekään nepalin pikku neekereille. Samaa mieltä, naurettavaa laittaa lapset tukemaan järjestöjen johtajien palkkoja.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole lasten tai nuorten tehtävä elättää muita ihmisiä!

Vierailija
22/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päättää vain pitävänsä vapaapäivän ja sinä maksat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetellaan työntekoa? Tee töitä ja luovuta koko palkkasi eteenpäin! No, sehän täällä Suomessa onkin suunta aikuisillakin...

Vierailija
24/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi kouluun yksin vai keittäjän kanssa, kun opet on LOMAILEMASSA?

Oikeasti, kuka aikuinen pannaan tekemään TYÖTÄ JA LUOVUTTUMAAN PALKKA MUILLE?

Meillä on taloudellisesti tiukkaa, teettekö TE PÄIVÄN TÖITÄ JA LAHOITATTE TULOT MEILLE? Juu, ette varmasti.

Kyllä tää taksvärkki päivä on rikkaiten vapaapäivä, ihan hyvä vaihtoehto olisi että opettajat pysisivät koulussa, mutta kun heillä on VAPAATA. Vanhemmat siis ostavat opettajat vapaaksi. Ei nuo meidänkään murkut ole saaneet mitään aikaiseksi tänään. Periaatteesta en maksa tuota summaa!

Vierailija
25/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eivät nurisseet. Taksvärkkipäivä oli viime perjantaina.

Torstaina kirjoitin A4 arkille työtehtävät ja käskin yliviivata sitä mukaa kun ovat ne tehneet. Toimi.

Itse olin töissä tuolloin.

Ihana oli tulla siistiin kotiin, koti imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Pyykit pesty ja viikattu kaappeihin. Keittiö ja kylpyhuone tip top kunnossa.

Lasten asenne muokkatuu kotikasvatuksen mukaiseksi

Vierailija
26/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eivät nurisseet. Taksvärkkipäivä oli viime perjantaina. Torstaina kirjoitin A4 arkille työtehtävät ja käskin yliviivata sitä mukaa kun ovat ne tehneet. Toimi. Itse olin töissä tuolloin. Ihana oli tulla siistiin kotiin, koti imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Pyykit pesty ja viikattu kaappeihin. Keittiö ja kylpyhuone tip top kunnossa. Lasten asenne muokkatuu kotikasvatuksen mukaiseksi

tekisitkö itse ilmaiseksi töitä?

Vierailija
27/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakaan.

Vierailija
28/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä eivät nurisseet. Taksvärkkipäivä oli viime perjantaina. Torstaina kirjoitin A4 arkille työtehtävät ja käskin yliviivata sitä mukaa kun ovat ne tehneet. Toimi. Itse olin töissä tuolloin. Ihana oli tulla siistiin kotiin, koti imuroitu, mopattu ja pölyt pyyhitty. Pyykit pesty ja viikattu kaappeihin. Keittiö ja kylpyhuone tip top kunnossa. Lasten asenne muokkatuu kotikasvatuksen mukaiseksi

Ja kun rahat menevät vielä erinomaiseen tarkoitukseen, niin totta mooses.

Vierailija
29/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän palkkasi hyväntekväisyyteen?

Vierailija
30/30 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivän palkkasi hyväntekväisyyteen?

Minä lahjoitan vuosittain Unicefille muutenkin kolme hunttia ja yksittäiskeräykset päälle laskien varmaan toisen mokoman lisää eri järjestöille.