Lue keskustelun säännöt.
Mitä teette ennen iltavuoroon lähtöä?
27.06.2026 |
Mä ihailen niitä jotka käy salilla tms, itse vaan lepäilen, kokkaan, käyn suohkussa ja lähen rauhallisesti
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.
Sitä samaa mitä tekisin aamuvuoron jälkeen. Eli kotitöitä,puutarhan hoitoa, pyykin pesua,kaupassa käyntiä yms. Toki näitä ei tartte joka päivä tehdä,et välillä sit vaan sohvalla oleskelua,kahvia ja hyviä ohjelmia.
Yleensä kokkaan, pistän tiskit ja pyykit koneeseen (mies on kotona, tyhjentää), teen ruokatilauksen, ei mitään ihmeellistä.