Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teette ennen iltavuoroon lähtöä?

Vierailija
27.06.2026 |

Mä ihailen niitä jotka käy salilla tms, itse vaan lepäilen, kokkaan, käyn suohkussa ja lähen rauhallisesti

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä kokkaan, pistän tiskit ja pyykit koneeseen (mies on kotona, tyhjentää), teen ruokatilauksen, ei mitään ihmeellistä.

Vierailija
2/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makoilen ja juon kahvia

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään.Oon aina ihan lamaantunut,enkä osaa tehdä mitään.

Vierailija
4/4 |
27.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä samaa mitä tekisin aamuvuoron jälkeen. Eli kotitöitä,puutarhan hoitoa, pyykin pesua,kaupassa käyntiä yms. Toki näitä ei tartte joka päivä tehdä,et välillä sit vaan sohvalla oleskelua,kahvia ja hyviä ohjelmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi