Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en saa kiloja pudotettua

Vierailija
14.10.2011 |

karppasin mutta sitten rupesi inhottamaan se jatkuva lihan syönti ja tuntui että aina salaatteja ja kylmää ruokaa ja sitten kun monia vihanneksiakaan ei olisi saanut syödä. Sai sillä aluksi pudotettua painoa mutta tuli takaisin. Nyt inhottaa taas oma paino ja roikkumaha. En syö herkkuja juurikaan. Sipsejä ja karkkeja syön vain vk-lopulla. No eilen tein pitkästä aikaa vohveleita ja juuri aamiaiseksi söin munkin kun terveysmurot oli loppu. Syön ihan tavallista ruokaa. Tänään illaksi pitsaa varmaan kanalla, paprikalla ja jalopenolla ja vähän juustoa.

Syön masennuslääkkeitä joten sekin lihomisen syy. En vaan tunne kroppaani enää enkä tiedä mitä tehdä. Liikkua en kerkeä kun mies myöhään töissä. E voi lapsia jättää yksin kotiin.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistaakesini 100g oli jotain 200kcal luokkaa.

Ruokana tavallista kotiruokaa ei eineksiä, Eli paljon keittoja tai sitten ihan makaronilaatikkoa,lihapullia jne. joskus harvoin kalapuikkoja. Esim. tänään lounaaksi eilistä ruokaa. Itsetehdyt lohkoperunat ja itsetehdyt kananuggetit. Iltaruoka vielä auki.

ap

vrt. maustamatonjugurtti 1dl n. 58kcal + mustaherukoita n. 15g =7,2g. Oikeesti! Murot vaikka ois kuinka terveysmuroja on ihan höpöä. Ja tuo murojen kalorimäärä on helposti puolet lounaan kaloreista, siihen päälle vielä muut aamiaiset. Ja sit jos vielä illalla vedät muroja niin kappas, olet syönnyt kaloreita yhden lämpimän aterian verran lisää päivässä. Vaihda puuroon, jugurttiin, marjoihin. Jos ei uppoa niin opettele. Ja jos on hapanta, niin lisää hunajaa.

Vierailija
22/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkia en edes muista milloin viimeksi syönyt. Äitini kävi ja toi meille. Joten tuli nyt syötyä. kaupasta en osta herkkuja. Kaakaostakin ollut todella iso väli kun olen juonut. Olen herkkuja ennen vetänyt paljon. esim. sipsipussi ja karkkia päälle tai suklaalevy. Nykyään vähentänyt reippaasti. Sipsejä en muista milloin viimeksi yönyt tai suklaata. Vk-loppuna ajattelin herkutella porkkanatikuilla ja dipillä.

Onko esim. jauhelihakeitto kiellettyä jos sitä syö yhden normilautasen? Keittoihin laitan aina paljon vihanneksia.

Siis mä en vaan saa vedettyä jotain kana tai tonnikalasalaattia. Kyllästyin kait niihinkin kun karppasin ja söin aina lounaaksi salaattia.

Olen luullut että näkkileipä pitää hyvin juuri nälkää ja on vähäkalorinen. Eli se vaihtuu ruisleipään sitten. En tiedä miten te saatte rahkan mustikoilla ilman makeutusainetta alas. Minusta todella hapanta. Mitään ihmedieettejä en halua koklata kun niissä kilot tulee sitten takaisin. Enempi elämäntapamuutos. jota olen jo paljon tehnyt.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja muistaakesini 100g oli jotain 200kcal luokkaa. Ruokana tavallista kotiruokaa ei eineksiä, Eli paljon keittoja tai sitten ihan makaronilaatikkoa,lihapullia jne. joskus harvoin kalapuikkoja. Esim. tänään lounaaksi eilistä ruokaa. Itsetehdyt lohkoperunat ja itsetehdyt kananuggetit. Iltaruoka vielä auki. ap

vrt. maustamatonjugurtti 1dl n. 58kcal + mustaherukoita n. 15g =7,2g. Oikeesti! Murot vaikka ois kuinka terveysmuroja on ihan höpöä. Ja tuo murojen kalorimäärä on helposti puolet lounaan kaloreista, siihen päälle vielä muut aamiaiset. Ja sit jos vielä illalla vedät muroja niin kappas, olet syönnyt kaloreita yhden lämpimän aterian verran lisää päivässä. Vaihda puuroon, jugurttiin, marjoihin. Jos ei uppoa niin opettele. Ja jos on hapanta, niin lisää hunajaa.

Hunajassa ole paljon kaloreita?

Miten pelkkä jugurtti ja marjat aamulla pitää nälkää? Kuulostaa tosi oudolta. puuro nyt voisikin toimia.

ap

Vierailija
24/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on terveysmurot? Ja terveysnäkkäri? Onko sulla terveysperunatkin?

Vierailija
25/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkkia en edes muista milloin viimeksi syönyt. Äitini kävi ja toi meille. Joten tuli nyt syötyä. kaupasta en osta herkkuja. Kaakaostakin ollut todella iso väli kun olen juonut. Olen herkkuja ennen vetänyt paljon. esim. sipsipussi ja karkkia päälle tai suklaalevy. Nykyään vähentänyt reippaasti. Sipsejä en muista milloin viimeksi yönyt tai suklaata. Vk-loppuna ajattelin herkutella porkkanatikuilla ja dipillä.

Onko esim. jauhelihakeitto kiellettyä jos sitä syö yhden normilautasen? Keittoihin laitan aina paljon vihanneksia.

Siis mä en vaan saa vedettyä jotain kana tai tonnikalasalaattia. Kyllästyin kait niihinkin kun karppasin ja söin aina lounaaksi salaattia.

Olen luullut että näkkileipä pitää hyvin juuri nälkää ja on vähäkalorinen. Eli se vaihtuu ruisleipään sitten. En tiedä miten te saatte rahkan mustikoilla ilman makeutusainetta alas. Minusta todella hapanta. Mitään ihmedieettejä en halua koklata kun niissä kilot tulee sitten takaisin. Enempi elämäntapamuutos. jota olen jo paljon tehnyt.

ap

ei ole kuorrutettu kilolla voita tai rasvaista juustoa. Itse teen useinkin lohikeittoa/jauhelihakeittoa ja muutenkin ihan tavallista kotiruokaa. Kastikkeita en juurikaan tee, meillä ei niistä tykkää oikein kukaan, poislukien jauhelihakastike. Ja miten salaatteihin voi kyllästyä? Laita lirasu balsamicoa sekaan, ei ole rasvaista eikä kaloripommi ja antaa makua.

Vierailija
26/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään ihmedieettejä en halua koklata kun niissä kilot tulee sitten takaisin. Enempi elämäntapamuutos. jota olen jo paljon tehnyt. ap

Sulla on omituisia pakkomielteitä, että salaattia vaan pitää syödä, etkä sitten tiedä onko jauhelihakeitto terveellistä vai ei, kun se ei ole salaattia. Karppauskin on tarkoittanut sulle pelkkää lihan ja salaatin syömistä. Mä en näe sun syömisissä paljon muuta kuin ihmeellisiä dieettejä.

Vierailija
27/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään näyttää, että olet vahvasti sokeririippuvainen, mielihaluihin sortuva, heikkoluontoinen ja saamaton, ja kaikki nämä hyvällä sanottuna. Mutta laihdutuksen kannalta aika mahdoton yhtälö. Sun pitäis ensimmäisenä saada insuliinit ja muut hormoonit tasapainoon, ja vhh on tässä oikotie onneen. Mutta muutat sitä ruokavaliota niin, että ei tarvi puputtaa mitään pelkkiä salaatteja, kylmää ruokaa ja lihaa. Teet pizzaa jne. niin saat tuon herkuttelun kuriin. Sulla niin vahvasti heittelee mun lukeman perusteella mielialat ja kaikki, että voi olla pelkkä kaloripohjainen laihdutus ihan mahdotonta.

Vierailija
28/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ihminen laihtuu, kun se syö vähemmän ja liikkuu enemmän.

Vierailija
29/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kun niissä vannotaan salaatteihin, rahkaan, marjoihin, puuroon ja sitten lihaan ja kasviksiin. Niin ja välipalana manteleita.

Minusta noi kuulostaa oudoilta. Melkein kuin karppaisi. Puuro ainut hiilari mitä saa syödä. vedä noita nyt sitten loppuelämä Ja musta mantelit ja pähkinät on vaan pahoja. Saan korkeintaan yhden syötyä.

ap

Vierailija
30/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa aihetta miettimiseen...

Vierailija
31/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun silmään näyttää, että olet vahvasti sokeririippuvainen, mielihaluihin sortuva, heikkoluontoinen ja saamaton, ja kaikki nämä hyvällä sanottuna. Mutta laihdutuksen kannalta aika mahdoton yhtälö. Sun pitäis ensimmäisenä saada insuliinit ja muut hormoonit tasapainoon, ja vhh on tässä oikotie onneen. Mutta muutat sitä ruokavaliota niin, että ei tarvi puputtaa mitään pelkkiä salaatteja, kylmää ruokaa ja lihaa. Teet pizzaa jne. niin saat tuon herkuttelun kuriin. Sulla niin vahvasti heittelee mun lukeman perusteella mielialat ja kaikki, että voi olla pelkkä kaloripohjainen laihdutus ihan mahdotonta.

karppaus oli alussa ihan jees mutta sitten 1kk jälkeen rupesi vaivaamaan nälkä koko ajan. Ja paino junnasi vaan samoissa lukemissa. Välillä 1kg ylös ja välillä 1kg alas. Sitten se oli todella kallista. Ostin mantelijauhoja ym. Kun luin ettei karppileipääkään saa syödä jos laihduttaa. Tein leipää itse. Ja silloin söin sitäkin korkeintaan 2palaa/pvä.

Karppipitsat oli kaikki järjettömän pahoja. Juuri lmpimät ruuat tuotti ongelmia karppaamisessa. En voi kuvitella syöväni kukkakaalia ja lihapullia tai spagettikastiketta ja kesäkurpitsaa. Ketoosi ei sopinut minulle yhtään.

ap

Vierailija
32/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli syön kyllä masennuslääkkeitä ja niiden takia kilot tulleet jäädäkseen. =( Auttaisikohan lääkkeiden vaihto lääkärin kanssa?

Vierailija
33/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus oli alussa ihan jees mutta sitten 1kk jälkeen rupesi vaivaamaan nälkä koko ajan. Ja paino junnasi vaan samoissa lukemissa. Välillä 1kg ylös ja välillä 1kg alas. Sitten se oli todella kallista. Ostin mantelijauhoja ym. Kun luin ettei karppileipääkään saa syödä jos laihduttaa. Tein leipää itse. Ja silloin söin sitäkin korkeintaan 2palaa/pvä.

Karppipitsat oli kaikki järjettömän pahoja. Juuri lmpimät ruuat tuotti ongelmia karppaamisessa. En voi kuvitella syöväni kukkakaalia ja lihapullia tai spagettikastiketta ja kesäkurpitsaa. Ketoosi ei sopinut minulle yhtään.

ap

sanonut, että hiilareita ei voisi syödä. Itse en karppaa, en koe tarvetta siihen. Ihan normalaia ruokaa syömällä laihtuu, kunhan ei vedä sitä kaksin käsin.

Vierailija
34/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on kun täyttää isot mehutiivistekanisterit vedellä tai myöhemmin hiekalla ja alkaa tekemään kahvakuulaharjoituksia! Kokeilkaa.

Vierailija
35/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karppipitsat oli kaikki järjettömän pahoja. Juuri lmpimät ruuat tuotti ongelmia karppaamisessa. En voi kuvitella syöväni kukkakaalia ja lihapullia tai spagettikastiketta ja kesäkurpitsaa.

ap

En myöskään ymmärrä miten karppipitsan maku poikkeaa tavallisesta? Samat täytteet päällä, pohja ilman jauhoa.

Vierailija
36/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ei toimineet, koska ne ei olleet sun juttu. Enkä ihmettele, en minäkään eläisi salaateilla, rahkalla ja marjoilla. Vaan kyllä minäkin laihduttaessakin syön ihan normaalisti, katson vain, että annoskoot pysyvät pienehköinä ja että syön säännöllisesti n. 3 tunnin välein.

Nyt otat järjen käteen ja unohdat nuo oudot neuvot. Syöt niitä keittoja, laatikoita, lihakastikkeita perunalla, kasviksilla ja salaatilla. Syöt tavallisia ruokia, mutta pidät annokset niin pieninä, että nälkä juuri ja juuri lähtee, ruokaa ei tarvi yleensä ottaa lisää ja ähkyyn asti ei syödä ikinä. Lämpimällä ruualla ei tarvi leipää ruuan kanssa. Leipää voi sitten ottaa vaikka välipalaksi tai aamiaiseksi, mutta ei silloinkaan mitään kolmea siivua, vaan välipalaksi riittää yksi leipä, jos on tosi nälkä, niin sitten kaksi. Eli kohtuus koko ajan syömisissä.

Ja liikunta pitää aineenvaihdunnan liikkeessä. Järjestä olosuhteet niin, että pääset liikkumaan ja että se on sulle mieleistä. Väkisin ei kukaan jaksa liikkua riittävästi. Poljet vaikka telkkarin edessä katsellen tallentamiasi lempisarjoja. Et edes huomaa liikkuvasi, kun samalla saat katsoa telkkaa. Ja poljet joka arkipäivä, jokin kolmesti viikossa ei riitä laihtumiseen, vaikka toki se on tyhjää parempi.

Vierailija
37/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ne ei toimineet, koska ne ei olleet sun juttu. Enkä ihmettele, en minäkään eläisi salaateilla, rahkalla ja marjoilla. Vaan kyllä minäkin laihduttaessakin syön ihan normaalisti, katson vain, että annoskoot pysyvät pienehköinä ja että syön säännöllisesti n. 3 tunnin välein.

Nyt otat järjen käteen ja unohdat nuo oudot neuvot. Syöt niitä keittoja, laatikoita, lihakastikkeita perunalla, kasviksilla ja salaatilla. Syöt tavallisia ruokia, mutta pidät annokset niin pieninä, että nälkä juuri ja juuri lähtee, ruokaa ei tarvi yleensä ottaa lisää ja ähkyyn asti ei syödä ikinä. Lämpimällä ruualla ei tarvi leipää ruuan kanssa. Leipää voi sitten ottaa vaikka välipalaksi tai aamiaiseksi, mutta ei silloinkaan mitään kolmea siivua, vaan välipalaksi riittää yksi leipä, jos on tosi nälkä, niin sitten kaksi. Eli kohtuus koko ajan syömisissä.

Ja liikunta pitää aineenvaihdunnan liikkeessä. Järjestä olosuhteet niin, että pääset liikkumaan ja että se on sulle mieleistä. Väkisin ei kukaan jaksa liikkua riittävästi. Poljet vaikka telkkarin edessä katsellen tallentamiasi lempisarjoja. Et edes huomaa liikkuvasi, kun samalla saat katsoa telkkaa. Ja poljet joka arkipäivä, jokin kolmesti viikossa ei riitä laihtumiseen, vaikka toki se on tyhjää parempi.

en ymmärtänyt viestiäsi, kukaan ei ole ap:n käskenyt elää rahkalla ja salaateilla, kyllä tuolla on lämmintä ruokaakin neuvottu syömään.

Vierailija
38/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jotain en voi sietää, niin lihavia ihmisiä.

Tulee jo pahoinvointia sellaisen näkemisestä, saati siitä että joutuisin moisen laiskan paskan kanssa asumaan! Munkkia vedetään aamiaiseksi, sipsejä "vaan" pari kertaa viikossa, ja pisin urheilusuoritus on se kun kävellään ovelle hakemaan perhepizzat tuplajuustolla jonka joku manne kotiovelle asti kantaa.

Kaltaisesi laiskat läskin ovat nyky-yhteiskkunnan suurin mätäpaise.

Vierailija
39/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse sitä makeutta lisäämällä voit vaikka totutella hiljalleen vähempään makeuteen. Esim. 100g juoksevaa hunajaa sisältää kaloreita 320 (siis lähes puolikas pullo) mutta tuskin laitat sitä enempää kuin muutaman gramman.

Ja just sanoit että täytyy luopua aamuisesta kaakaosta - ja nyt et olekaan vetänyt sitä aikoihin juten herkkujakaan. Ja muutens, maustatko liemikuutioilla keittosi? Ah, mikä suolapommi -> lisää turvotusta. Ja miksi sipseistä porkanatikkuihin? Eikö siihen väliin mahdu aika paljon muutakin jolla herkutella? Alkaa haista provolta.

Vierailija
40/62 |
14.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ok jos aamulla terveysmuroja ja maitoa päivällä ruokaa mitä ed. päivästä jäänyt iltapäivällä välipala, viili ym. hedelmä illalla päivällinen jolloin samaa ruokaa mitä lapsille. Olisiko tämä kaava ihan ok laihduttamiseen? Onko niin etten sitten voi pitää herkuttelupäivää? ap

Jätä murot, jugurtit ja mehut pois kokonaan. Niissä on paljon kaloreita. Myös maidon voit jättää pois. Kevytmaidossa on saman verran kaloreita kuin keskioluessa. Ota kalsiumit purkista.

Minä pysyn näissä mitoissa jos syön:

Aamupala: 2 ruisleipää kalkkunalla ja juustolla, kuppi teetä

Lounas: normaali työpaikkalounas, yleensä kalaa tai kanaa tai kasvisruokaa. Ei jälkiruokaa. Juomana vesi.

Välipala: 1 ruisleipä tai hapankorppu

Iltapala: 2 ruisleipää kinkulla tai kalkkunalla.

Oikeasti. Juon välissä paljon kahvia ja teetä ja vettä. Ja mittani ovat 175 cm 72 kg. Jos lisään yhtään, lihon välittömästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi