Tiesittekö että suhteessa vaarallisin kumppani on lesbonainen
Sitten heteromies ja vasta kolmanneksi homomies.
Ja ihan turha ulista että kyseessä on väärinkäsitys, tästä on olemassa tilastoja ja lesbiaktivistit ihan myöntävän ongelman.
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Miksi minun heteronainen pitäisi pelätä lesbonaisten lähisuhdeväkivaltaa?
Koska menet varmaan ainakin joskus kodistasi ulos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se taas imeskelee isänsä munaa ja suoltaa naisvihaa. Pitäiskö sun mennä töihin?
Perusincelin oksennus osa 1488 tälle päivää Ilmiannettu.
Te jotka aiotte väittää vastaan, lukekaa ensin tämä:
https://endtodv.org/pr/abused-lesbian-women-re-victimized-by-feminist-i…
Olen kuullut. Onko esitetty syitä, mistä johtuu?
Vierailija kirjoitti:
Perusincelin oksennus osa 1488 tälle päivää Ilmiannettu.
Auttaako henk koht avustajasi sinua näiden laadukkaiden kommenttien kirjoittamisessa palstalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Joku random ulkona alkaa harjoittaa minua kohtaan lähisuhdeväkivaltaa? Eihän se ole mitenkään mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap se taas imeskelee isänsä munaa ja suoltaa naisvihaa. Pitäiskö sun mennä töihin?
Kiitos kivasta ja asiallisesta kommentistasi.
On epäsuosittu mielipide mutta myös alle 15-vuotiaat on parisuhteissa. Alle 15-vuotias on vaarallisin, koska hän ei ole rikosoikeudellisessa vastuussa vaikka tappaisi kumppaninsa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kuullut. Onko esitetty syitä, mistä johtuu?
Nainen ja testosteroni on tappava yhdistelmä.
Olen lakimies ja voin kertoa, että paras asia, mitä työurallani on tapahtunut, oli se, että samaa sukupuolta olevien liitot laillistettiin. Mikään ei ole niin tyydyttävää, hupaisaa ja myös rahallisesti kannattavaa, kuin puida lesboliittojen eroja. On toki ilmiö, kun nainen vihaa ex-miestään. Mutta kun kuviossa on kaksi naista jotka vihaavat toisiaan, niin se on jotain täysin käsittämätöntä paskaa.
Miltä se mälli maistuu ap? Kurlastko vai nieletkö?
Miksi ap:n kaltaisen homomiehen pitäisi pelätä lesboja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täh? Joku random ulkona alkaa harjoittaa minua kohtaan lähisuhdeväkivaltaa? Eihän se ole mitenkään mahdollista.
Tiedoksi myös että lesbot ovat yliedustettuja väkivaltarikollisissa. Aivan kuten kasvotatuoidut miehet.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap:n kaltaisen homomiehen pitäisi pelätä lesboja?
No niin, sieltä tuli se minkä maaseudun yksinäiset vanhatpiiat luulevat olevan pahin loukkaus v 2026. 🤣😆
Ehkä te joskus pääsette lähemmäs nykyaikaa 1950-luvulta.
Puhut perättömiä, itse tietänet miksi? Parisuhteessa vaarallisin on aina mies naisen kimpussa, syynä on fyysinen yliote. Nainen on aina alisteinen miestä kohtaan jo ohuemman luustonsa vuoksi - asia ei ole edes kokosidonnainen. Kaikki tilastot tämän toistavat.
Tuttavapiirissäni on ollut sekä lesbo- että gaypareja. Joillakin on ollut fyysistä väkivaltaa, olen itse hoitanut haavoja. En osaa sanoa, onko se yleisempää kuin heteroilla, yleensä ihmiset eivät avaudu niistä asioista kuin korkeintaan läheisilleen.
In the survey, 43.8% of lesbian women reported experiencing physical violence, stalking, or ra pe by an intimate partner of any gender in their lifetime. Out of those reporting abuse, two thirds (28.9% of the total sample) reported exclusively female perpetrators.[6]
In the same study, 61.1% of bisexual women reported physical violence, stalking, or ra pe by their partners (of any gender). Out of those reporting abuse, 89.5% (or 54% of the total sample) reported male perpetrators.[6]
In the same study, 35% of heterosexual women reported experiencing physical violence, stalking, or ra pe by an intimate partner of any gender in their lifetime. Of those who reported abuse, 98.7% (or 34% of the total sample) reported male perpetrators exclusively.[6]
Siinä se tutkimus johon aina viittaat. Totta kai naistenkin kesken on väkivaltaa, mutta millä logiikalla tuosta voi vetää johtopäätöksen, että naisten väliset suhteet olisivat poikkeuksellisen väkivaltaisia? 61% binaisista on kokenut väkivaltaa kumppanin taholta ja 89,5% sanoo tekijöiden olleen ainoastaan miehiä.