Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yleisin riidanaihe meillä on se että mies metelöi kun minä yritän nukkua.

Vierailija
04.11.2011 |

Meillä on todella huonosti nukkuvat lapset ja itsekin olen herkkäuninen.

Menen illalla nukkumaan klo 22 ihan viimeistään, jo joka ikinen ilta saan huomauttaa tv:n äänenvoimakkuudesta ja siitä ettei yläkerrassa käveltäisi kantapäät edellä. Eikä makuuhuoneeseen ole mitään asiaa kysymään jotain jonninjoutavaa kun ole just nukahtanut.

Sitten lauantaiaamuisin kun on mun vuoro nukkua pitkään, niin eikös tv:ssa pauhaa lastenohjelmat ja mies kilisyttelee astioita ja kolistelee kaappeja ihan normaalisti. Ei yhtään yritä olla hiljempaa, vaikka pyydän ihan nätisti ja välillä saan ihan raivarinkin. Eikö se muista, tajua, vai tekee tahallaan??

Itse se nukkuu sikeästi kuin porsas, mutta silti hissuttelen, että herra saa nukkua vuorollaan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kilinät kuulu.

Vierailija
2/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun vuoro nukkua lauantaisin ja mies metelöi,iltaisin mies metelöi....??

Eikö se mies nuku koskaan vai onko sulla sairaalloinen unentarve jos nukut 12 tuntia vuorokaudessa??

Jos menet joka ilta viimeistään klo 22 nukkuun ja heräät vaik viiden puol kuuden aikaan niin sehän tekee 7-8h joka pitäis terveelle aikuiselle riittää.

Eiköhän se ole yksilöllistä... minä olen aina tarvinnut 9 tuntia ollakseni optimaalisessa iskussa. Ja mäkin menen yleensä kympiltä makkariin, ja ehkä vartin yli olen unessa. Jos herään aamulla puoli kahdeksan paikkeilla, olen juuri sopivan virkeänä.

Meillä sama juttu, että ukko alottaa viikonloppuaamuisin jonkun tiskikoneen tyhjennyksen ehdottomasti just sillon kun vielä nukun, tai riehuttaa ja huudattaa lapsia...

Niin, en ollut ap...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vai eikö halua ymmärtää. Ja sitten väännät vielä kerran rautalangasta asian.

Uni on välttämätön perustarve.

Jos miehesi ei edelleenkään "ymmärrä", ala sinäkin häiritä hänen uniaan, herättele jonninjoutavilla kysymyksillä, pyöri ja hyöri vuoteessa, lauta musiikki soimaan makuuhuoneessa, jätä "vahingossa" herätyskelloon herätys, kun olet jo itse noussut ja sitten pyörittele ihmeissäsi silmiäsi, jos tulee rutinaa. Jotkut ei vaan muuten opi.

Vierailija
4/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sinun aamuheräämisesi aika, jätä ovi makkariin auki, hakkaa kattilankansia yhteen, huudata lapsia ja televisiota.

Vierailija
5/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ala käyttää korvatulppia

Vierailija
6/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se mies nuku koskaan vai onko sulla sairaalloinen unentarve jos nukut 12 tuntia vuorokaudessa??

Jos menet joka ilta viimeistään klo 22 nukkuun ja heräät vaik viiden puol kuuden aikaan niin sehän tekee 7-8h joka pitäis terveelle aikuiselle riittää.

Vierailija
7/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on sinun aamuheräämisesi aika, jätä ovi makkariin auki, hakkaa kattilankansia yhteen, huudata lapsia ja televisiota.

Mies voisi havaita, miten paljon metelöi.

Vierailija
8/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsoo tv:tä ja ravaa jääkaapilla. Minä nukun 22-6.30 arkisin, vkl valvon myöhempään. Herään joka ikiseen ääneen ja nukahtaminen uudestaan on vaikeaa. Siksi en saa unta riittävästi vaikka tunneissa mukamas tarpeeksi tuleekin.

ap.

Vierailija
9/12 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voisi havaita, miten paljon metelöi.

enkä halua heidän untaan häiritä. Vain nuorimman kanssa pitää nousta kukonlaulunaikaan.

Vierailija
10/12 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan jaksa hissutella kotonaan mihinkään puoleen päivään, että mamma saa siideripöhnänsä nukkua pois! Menkää aikaisemmin nukkumaan, Jeesus..

Vierailija
11/12 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jaksa hissutella kotonaan mihinkään puoleen päivään, että mamma saa siideripöhnänsä nukkua pois! Menkää aikaisemmin nukkumaan, Jeesus..

Tämän takia nostit näin vanhan ketjun?

Ja miten voi "mennä aikaisemmin nukkumaan" kun toinen mekastaa kuin maailmanlopun edellä?

Vierailija
12/12 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut vähän samaa. Ja minä siis nukun klo 00-07 eli mies metelöi oikeasti keskellä yötä. Kerran raivostuin hänelle asiasta todella (oltiin seurusteltu vasta vuosi), minulta paloi pinna oikeasti pahasti ja karjuin varmaan vartin aiheesta (en huuda ikinä, mies säikähti kai), kun normaali puhe ja pyytäminen ja huomauttaminen ei ollut tehonnut. Mutta ei ole sen jälkeen häirinnyt. Eli ap saa kerran kunnon raivari, se auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän