"Hauskoja" sisarusten nimiä
Kertokaas minkälaisia sisarusparvia tiedätte joissa nimet sopii tai ei sovi yhtään yhteen. Siis niin että vaikutelma on jo hullunkurinen. Mulle tuli tällainen aloitus mieleen kun kuulin siskoksista jotka olivat
Piia, Tiia, Miia ja Fiia
Kommentit (228)
oli mun mielestä aika hauska sisarusparvi :D
Kimmo ja Mikko
kaksi samantyyppistä, mutta selkeästi erilaista nimeä. Minun mielestäni tavallistakin tavallisemmat kaksosten nimet. Haluaisin tietää, mitä hauskaa sinusta niissä on? Tai no, niin joo, vissiin tuo, että k- ja m-kirjaimet vaihtaa paikkaa, mutta mitä sitten?
mutta tiedän pariskunnan, joiden nimet olivat Otto ja Laina.
Jos olisivat sisaruksia, sarjaan sopisi hyvin vielä Voitto.
tunne lapsia nimeltä:miika,mikke,myy,meea,miki minusta hauskaa, etää kaikkien nimet alkavat m ällä on heillä muitakin lapsia mutta en muista kaikkien nimiä:D
Veikko, Veera, Viljo, Vertti ja Voitto.
Aki, Esa, Mika ja Vesa
Tässä tapauksessa äiti olisi kuulemma halunnut kovasti nuorimmaisesta Samulia mutta isä vaati tuon Vesan että saatiin hauska runo aikaiseksi
Samoi toi Matteus, Markus, Luukas ja Pasi..
Ja Nina ja Niina eivät voi olla kaksosten nimenä!
Ihanat nimet, mutta hauskaa on kun vanhemmat ovat Kaisa ja Perttu :) Komia tiimi!
aika mielikuvituksettomia ovat Markku ja Markus.
julius ja juliaana. Miksi oi miksi on pakko vääntää pikkusiskolle nimi isoveljeltä?
ovat niin erilaiset, kuten perheen Antti ja Than. Muuten armi ja melinda ihan kioja nimia
ovat niin erilaiset, kuten perheen Antti ja Than. Muuten armi ja melinda ihan kioja nimia
Tyyliin
Anna Maria ja Maria Anna
Mira & Mari perheitä on tosi paljon..
Tiedän myös veljekset Loiste ja Valo
Perheen lapset: Erkka, Jerkka, Jorkka, Jurkka, Turkka, Tari ja Tertta
olivat ennen naapurissa.