"Hauskoja" sisarusten nimiä
Kertokaas minkälaisia sisarusparvia tiedätte joissa nimet sopii tai ei sovi yhtään yhteen. Siis niin että vaikutelma on jo hullunkurinen. Mulle tuli tällainen aloitus mieleen kun kuulin siskoksista jotka olivat
Piia, Tiia, Miia ja Fiia
Kommentit (228)
Rasmus-Eemeli ja Ramses-Elmeri, ainakin muistaakseni ovat yhdysnimiä.
Jenna, Janna ja Jessica
Urho ja Terho
Kiitos, mielestäni oma nimeni ei kyllä ole tyhmä. Eivätkö nimetkin jo kerro, että vanhempani pitävät minua ja siskojani ainutlaatuisina?
-Liilamaria
ps.Rakastan nimeäni, sillä se kuvaa minua täydellisesti. Ja tuskin tunnet perhettäni, kun puhut tuolla tavoin.
olivat kaksoset samassa koulussa kuin minäkin. Minusta nimet ovat hauskasti yhteen rimmaavia ja toki olin Anni Swanin kirjankin jo silloin lukenut.
Atte,Otto, Aatu, Eetu ja Iita
Tiia, Taija, Tea, Tuuli ja Taru
Kari, Kauko, Keijo ja Kimmo
Isän sisaruksia 1900-luvun alusta: Armas, Usko, Lempi, Vieno, Aune, Toivo ja Mikko
Ei ole kyllä mitään legendaa. Mutta voihan olla että ovat saaneet nimensä tuosta kirjasta mikä aikasemmissa viesteissä mainittiin.
äidin, isän ja 10 vanhimman lapsen etunimi alkaa j-kirjaimella (samoin kuin perheen sukunimi), kun taas kuopuksen nimi alkaa v-kirjaimella.
Suoma, Laina, Naima ja Arvo.
Vanha sisarusparvi joista kukaan ei tosin enää ole elossa ja joista yksi oli isoisoäitini.
Gunnar, Fenella, Ernest, Olga ja Matti.
siis piti olla Savi, Lumi, Kivi ja Salama.
kun ei ole mainittu meidän sisarusparvea.
Aulis, Arja, Anita, Aila, Arto, Arvi ja Altti
Mistä päin nuo Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on kotosin? Kaverin äiti kerto jo melkein 20 vuotta sitten tuota juttua heidän naapuristaan Joensuussa.
näitä: Mona Lisa ja Madonna, sukunimi ihan tavallinen -nen päätteellä
Omassa ikäluokassani laumoittain Mari, Sari, Kari, Jari (ja Ari) sisarusparvia
siskokset Elli ja Alli