"Hauskoja" sisarusten nimiä
Kertokaas minkälaisia sisarusparvia tiedätte joissa nimet sopii tai ei sovi yhtään yhteen. Siis niin että vaikutelma on jo hullunkurinen. Mulle tuli tällainen aloitus mieleen kun kuulin siskoksista jotka olivat
Piia, Tiia, Miia ja Fiia
Kommentit (228)
Toisessa perheessä taas on siskokset Nelli ja Laura ;D
sarjaa..
Tosin mun kirjoissa lasten nimet oli Marja, Laura ja Leena. Sarjaa en ole katsonut kuin pari jaksoa joskus harvakseltaan, ei ole yhtään niin hyvä kuin kirjat...
muistaakseni vanhempien nimet alkoivat myös M:llä
Just sen takia, kun ne nimet on menty muuttamaan. Englannin kieliset on tuhat kertaa paremmat.
miettimään. 40-vuotias isokokoinen, hieman miesmäinen rekkakuski ja nimi Metsäkeiju...
mielestäni hauskat sisrusten nimet
itse suunnittelin kaksosparia Sampo ja Saana, mutta Sampo oli haaveistani huolimatta yksönen :D
hauska sarja. Liilamaria, Sinimarja ja Roosamari.
Oon aina miettiny, että kylläpäs on vanhemmat keksiny tyhmät nimet. Ja tyttöjen toiset nimet on tyyliin Mikaela, Manuela ja Daniela :D
Hänen pojillaan on minusta tosi kivat nimet: Ukkopekka, Franseemil ja Ottoville. :) Itse tosin olisin laittanut väliviivat, noita kun saa varmasti aina selittää mutta kivat nimet silti! No Ottoville on ehkä hiukan "epäisänmaallinen" noihin muihin verrattuna mutta kiva yhdistelmä. :)
mutta naapurustosta löytyi
Jukka, Jatta, Janne, Jussi
Samassa koulussa kävi myös
Ani, Ina, Nia ja Ian
mutta naapurustosta löytyi
Jukka, Jatta, Janne, Jussi
Samassa koulussa kävi myös
Ani, Ina, Nia ja Ian
Anna, Aina, Ilta, Rauha, Kai, Kille, Ensi, Lempi, Ville. :)
Anna, Aina, Ilta, Rauha, Kai, Kille, Usko, Ville.
Anna, Aina, Naima, Rauha, Kai, Kille, Lempi, Ville.
Tiedän sisarukset Miia ja Miika. Aivan liian samanlaiset nimet.
pelkkää tarinaa..kuka voi sanoa, että oikeasti tuntee nuo ihmiset??
on perheen lapset nyt kyllä jo nelikymppisiä.Viljaana Minttu Mymmeli ja muistaakseni siskonsa Piitu Liinu Lumikukka
skidinä järvenpäässä ian, ani, ina, nia- komppanian. Oliskohan viides ollut sitten Nai, jos olis tullu. Ja varmaan viiden tutun naapurissa asuu aina noi Irkkuli ja Orkkuli-siskokset, kaupunki vaan vaihtuu. Pahimpia on noi kaksoset samoilla nimillä, Onni ja Olli, Sanna ja Sanni jne.
miettimään. 40-vuotias isokokoinen, hieman miesmäinen rekkakuski ja nimi Metsäkeiju...