"Hauskoja" sisarusten nimiä
Kertokaas minkälaisia sisarusparvia tiedätte joissa nimet sopii tai ei sovi yhtään yhteen. Siis niin että vaikutelma on jo hullunkurinen. Mulle tuli tällainen aloitus mieleen kun kuulin siskoksista jotka olivat
Piia, Tiia, Miia ja Fiia
Kommentit (228)
Barbie ja Ken
Molemmat sisaruksia.
Ja Jeninan kutsumamanimi koulussa on Jenni :D
Kaksi ekaa sisarusta olivat hauskankuuloinen kaksikko kun nuorimmainen ei ollut vielä syntynyt. :)
kaksosia:
Tomi ja Teemu
Timo ja Tomi
Mervi ja Merja, isosisko Marja
Kävelyllä tässä yhtenä päivänä törmäsin kolmosvauvoihin Severi ja identtiset Jalmari ja Valtteri.
Kivi, Kiuru, Kuura, Kesä, Kerttu ja Kaarna (erään viherpiipertäjäperheen "poikaset")
Tuuli, Sade ja Pyry
Mi, My ja Mio
Lilli ja Lalli
Minun mielestäni hieman huonosti sopivat yhteen seuraavat:
Viola ja Minna
Aleksandra ja Liisi
Miete ja Kari
Jussi, Kristoffer ja Kenny (supisuomalainen perhe...)
Mistä päin nuo Matteus, Markus, Luukas ja Pasi on kotosin? Kaverin äiti kerto jo melkein 20 vuotta sitten tuota juttua heidän naapuristaan Joensuussa.
En tiedä mistä tuo sisarusparvi on, koska olen kuullut itsekin jutun tutuilta. Liekkö edes totta, mutta hauska se silti on :D
- nuppu-roosa, nelli, kukka-liina
- nestori, vihtori, vilperi ja vilina
- samu, sampo, santtu ja peppi
- saima, kuisma ja hilpi
jonka kuopus oli Poppy-Onneli (veljien nimiä en nyt muista, mutta muistaakseni ne oli suht normaalit).
Okei, perhe asui tytön syntymän aikoihin USA;ssa, mutta hei, jotain rajaa sentään.
on Tuuli Kanerva ja Pilvi Talvikki
henna, jenna ja jenny, äiti on jonna
mari ja mira x3
tiia, miia, tomi ja timi
eveliina, karoliina, emmiliina ja kiialiina
saila ja salla
arho ja terho. isän nimi tarmo.
Oli ilmeisesti kaksoset (sama sukunimi ja siis valmistumisvuosi), toinen oli Anna Marianna ja toinen Anne Marianne. :D
Ensi syntyivät pojat
"Pekka" ja "Paavo"
Sitten syntyi kaunokainen
"Magdalena".
Eli kundien nimet ihan mukavat vanhat suomalaiset nimet ja neiti sai sitten todella eksoottisen nimen. Huvittaa aina, kun näen heitä. Tytön syntymä -> lapanen lähti kädestä.