Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on 38-vuotias ja pukeutuu nuorisovaatteisiin :(!

Vierailija
06.10.2011 |

Se on vaan niin kiusallista vaikka nuoruus onkin nykyisin niin in. Äiti saattaa kysyä mun jostain kuteista et mistä ostit et hän haluu samanlaisen. Äidillä on ikäisekseen hyvä kroppa mut naama on jo kuitenkin keski-ikäinen eikä mikään teini enää. Hänen työpaikassaan on paljon nuorta väkeä ja hän on siellä joukon jatkeena kuin ei mitään. Se on jotenkin noloa et äiti liikkuu yöelämässä joidenkin 25-vuotiaiden työkavereidensa kanssa ja mun omat opiskelukaverit näkee äitiä toisinaan samoissa baareissa. Ou jee. Vaikuttaako teiniäitiys siihen et ei osaa kasvaa aikuiseksi? Äiti oli vain 16 kun sai minut. No, äidistä tulee suunnitelmiemme mukaan pian mummu, toivotaan et tilanne muuttuu sitten :). Mun appivanhemmat on jo melkein kuuskymppisiä ja joskus kadehdin mun miestä kun sillä on "oikea äiti" eikä mikään ikinuori.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mä olen 33v., olenko jo keski-ikäinen?

[/quote]

Itse olen hieman alle 40-vuotias ja taivastellessani ikääni ja siihen liittyviä kremppoja, lääkäri totesi, että nykyään kaikkia alle 40-vuotiaita pidetään nuorina, ja vasta yli nelikymppiset on sitten keski-ikäisiä.

Vierailija
42/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä itsekkään enään teini ole, alappas katselemaan mummovaatteita itselles hyvissä ajoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.ameerika.fi/epages/SATP.sf/?ObjectPath=/Shops/12082006-38918…

Koska noi on niiiiiin NOLOT!!!! Noita käyttää just sellaset +35v ihmiset jotka yrittää olla tosi "in" tai jotain.

Mua nolottaa edes katsoa noita :D

Vierailija
44/45 |
26.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 50 vee ja pukeuden tiukkoihin farkkuihin, farkkutakkiin taikka jos siltä tuntuu niin mustaan nahkatakkiin (joko pyörryttää?) Lisäksi harrastan nuorekkaasti kuntosalia ja pyörähtelen siellä ihan tiukat trikoot päällä. HUH HUH! Vilkuilen nuoria miehiä ihan vaan omaksi huvikseni ja vien niitä välillä kotiinkin vällyjen alle. Noloa tai ei niin liikun minäkin yöelämässä ja sillointällöin käyn kaupungilla jopa ihan päiväsaikaankin. Nitroja en sentään vielä tarvise.

Vierailija
45/45 |
08.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteille tiukat ikärajat, vaikka olisi millainen kroppa!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi