Äitini on 38-vuotias ja pukeutuu nuorisovaatteisiin :(!
Se on vaan niin kiusallista vaikka nuoruus onkin nykyisin niin in. Äiti saattaa kysyä mun jostain kuteista et mistä ostit et hän haluu samanlaisen. Äidillä on ikäisekseen hyvä kroppa mut naama on jo kuitenkin keski-ikäinen eikä mikään teini enää. Hänen työpaikassaan on paljon nuorta väkeä ja hän on siellä joukon jatkeena kuin ei mitään. Se on jotenkin noloa et äiti liikkuu yöelämässä joidenkin 25-vuotiaiden työkavereidensa kanssa ja mun omat opiskelukaverit näkee äitiä toisinaan samoissa baareissa. Ou jee. Vaikuttaako teiniäitiys siihen et ei osaa kasvaa aikuiseksi? Äiti oli vain 16 kun sai minut. No, äidistä tulee suunnitelmiemme mukaan pian mummu, toivotaan et tilanne muuttuu sitten :). Mun appivanhemmat on jo melkein kuuskymppisiä ja joskus kadehdin mun miestä kun sillä on "oikea äiti" eikä mikään ikinuori.
Kommentit (45)
on farkut ja farkkutakki. Hui kauheeta, 81v nainen ja käyttää farkkutakkia teinimäisesti. Eiks se ees häpee :D
Mun teini pitää legginssejä (huom siis teinilegginssit) ja tunikoita ja nahkatakkeja ja pillifarkkuja. Minä olen 47 v ja pidän LEGGINSSEJÄ, nahkatakkeja, tunikoita ja pillifarkkuja.
Mun 17v pitää pillifarkkuja, villatakkeja, tunikoita. Itse pidän villatakkeja, tunikoita, pillifarkkuja eikä ikinä ole tullut mitään sanomista.
Mä olen 38 v 3 lapsen äiti ja en todellakaan koe itseäni keski-ikäiseksi. Olen hoikka ja pukeudun yleensä aika nuorekkaasti. Hotpantseissä en kyllä liiku ulkona, siinä menee raja ja vaatteet ovat vähän kalliinpia ja laadukkaampia kuin teineillä.
olet kuitenkin. Eikä siinä ole mitään pahaa olla keski-ikäinen. Eihän se ole sama kuin vanha. Keski-ikäinen voi olla hoikka ja nuorekas, ei se ole kiellettyä lainkaan. Ei keski-ikä tarkoita papiljottikiharoita, kukkamekkoa ja tanttamaista kroppaa.
Mä olen 38 v 3 lapsen äiti ja en todellakaan koe itseäni keski-ikäiseksi. Olen hoikka ja pukeudun yleensä aika nuorekkaasti. Hotpantseissä en kyllä liiku ulkona, siinä menee raja ja vaatteet ovat vähän kalliinpia ja laadukkaampia kuin teineillä.
Mun nuoruudessa mummit oli todella tretonki mekossa. Mutta miksi pitäs nykyään olla ,mun tyttäreni on vähän pullukka (lasten teon jälkeen) ja mä 55 kilonen 56 v. .Pukeudun tosi nuorekkasti ja tyttäreni ei oo moksiskaan .Toivoo et laihtuisi ja vois lainata mun vaatteita kuin ennen...Ei mummot enää oo 50 -luvun kalustoo.
vinkuisitko silloinkin nuorekkaasta tyylistä?
Hei Jennifer on joku 43 v ja pitkät hiukset ja nuorekkaat vaatteet. Musta hyvä juttu!
vaikuttaisi siltä, että ap:n äiti on synnyttänyt vanhapiikatädin tyttärekseen tmv, elämää elämättömän tiukkiksen 1950-luvulta ?
Ja vaikuttaa myös siltä, että ap häpeää äitiään ? Oletko koennut nuorekkaan ja nuoren äitisi aina vaikeaksi asiaksi itsellesi ? Äiti se sulle on jokatapauksessa aina, siitä et pääse yli etkä ympäri !
Eiköhän anneta kaikkien elää sitä lyhyttä, omaa ja arkista Elämäänsä. Ala ap sinäkin elämään omaa elämääsi, etkä suorita vaan sitä, huomaat eron :)
t: 38 vee mummoäiti, joka on ylipainoinen, rakastaa löysiä ylä- ja alaosia ja näyttää varmaan 50-vuotiaalta muiden mielestä mutta koirat haukkuu ja karavaani kulkee ;)
Tuskin sinua niinkään harmittaa äitisi vaatteet. Enemmänkin se että hän on sinua paremman näköinen. Niin kuin yleensä Suomessa 38v on paremman näköinen kuin 22v. Mutta itse olet valintasi tehnyt hampurilaisia syömällä ja siideriä kittaamalla. Nyt sitten odotat että äitisi olisi jotenkin solidaarinen ja pukeutuisi niin kamalasti että olisit itse häntä paremman näköinen.
Taas on joku nuori tyttö hävinnyt taistelun miehestä jollekin 38vee naiselle ja täällä pitää nyt purkaa katkeruuttaan...
Tuskin sinua niinkään harmittaa äitisi vaatteet. Enemmänkin se että hän on sinua paremman näköinen. Niin kuin yleensä Suomessa 38v on paremman näköinen kuin 22v. Mutta itse olet valintasi tehnyt hampurilaisia syömällä ja siideriä kittaamalla. Nyt sitten odotat että äitisi olisi jotenkin solidaarinen ja pukeutuisi niin kamalasti että olisit itse häntä paremman näköinen.
kommentoin tähän: olen erittäin hoikka ja liikun paljon, olen aina ollut enemmän alipainoinen kuin normaalipainoinen. Todellakin näytän äitiäni paremmalta. ap
kiinni elämässä toivottavasti pystyt itse samaan etkä kudo tuossa iässä villaa sukkaa kun miehesi vetää vieressä keppanaa.
tuo omien vanhempien häpeäminen kuuluu teini-ikään. kyllä se siitä helpottaa kun vähän kasvat.
kommentoin tähän: olen erittäin hoikka ja liikun paljon, olen aina ollut enemmän alipainoinen kuin normaalipainoinen. Todellakin näytän äitiäni paremmalta. ap
Ihanko sattumalta olet itse paikalla kun vanha ketjusi nostetaan. No, kukas se hönön ketjun nostaa jos ei hönö itse.
Ja tuo että olet äitiäsi paremman näköinen taitaa enemmänkin perustua omaan maailmankuvaasi. Yleensä kuitenkin naiset ovat parhaimmillaan enemmänkin äitisi iässä. Mutta jos itse kuvittelet että jotkut kypsymättömät tytönhupakot ovat oikeasti joitakin maailman viehättävimpiä naisia, niin olet vain kujalla.
"(äiti ei ole edes akateeminen) "
Äitees on sua hoitanut ja sitten olis vielä samalla tarttenut opiskella,kun elämä sekasin.Vaikuta itsekkin sangen kypsältä ihmiseltä.
25-vuotiaitten työkavereitteni kanssa. En tiennytkään ettei se ole sallittua tai että siinä olisi jotakin noloa...
Joo, ja käytän ihan kivan näköisiä muodikkaita vaatteitakin.
Kyllähän sinä olet keski-ikäinen, höppänä :)
Mä olen 33v., olenko jo keski-ikäinen?
kanssa-kertoo siitä että todennäköisesti hän on oikeasti hyvä ja nuorekas tyyppi. Surullista ettet voi hyväksyä äitiäsi sellaisena kun hän. Minulla on 20 vuotias tytär, enkä voisi kuvitellakaan että hän puhuisi minusta noin. Päinvastoin teinityttäreni ja tämä vanhempi tytär kannustavat minua pukeutumaan kuten itse haluan.
Olen 41-ja tosiaankaan en näytä siltä, vaikken pukeudu teinivaatteisiin enkä ole edes timmi. ;) iloisuus ja positiivisuus nuorentavat kuule ihmistä kummasti. Tuolla menolla olet keski-ikäisen näköinen ennenkuin huomaatkaan kun pipo kiristää noin pahasti jo nyt. Iloa elämään!
mutta lähti liian aikaisin. pahoittelut!
Hei! Minusta ihmisen ei kannata pukeutua "tanttamaisesti" 40-kymppisenä, ei oikeastaan koskaan. Näen mielelläni esim. nuorekkaat farkut ja T-paidan oman 75-vuotiaan äitini päällä. Itse pidän nuorekkaita, trendikkäitä vaatteita, mutta pyrin sen tekemään tyylikkäästi, en mauttomasti.
Jos haluat vaikuttaa äitisi pukeutumiseen, voit yrittää ohjata hänen tyyliään nuorekkaaksi business-tyyliin, mutta kertoa rehellisesti, mikä on liian teiniä tai lian mautonta. Toinen asia taas on baareissakäynti. Koskapa äitisi lienee sosiaalinen ihminen, hän viihtyy niissä. Jos hän niin ikään viihtyy itseään nuoremmassa seurassa, niin sehän on vain positiivista! Et kai halua, että hän alkaa mummoilemaan ennen aikojaan ja kutoo kotona sukkaa???!!! Noloa tietty on, jos äitisi tanssii baaritiskillä ja oksentaa ja örveltää,samoin kuin jos itse niin tekisit julkisella paikalla/kavereidesi silmien alla, mutta onko tässä edes siitä kiinni?
yli 60 v. Kukin saa pukeutua miten haluaa.