Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Äitini on 38-vuotias ja pukeutuu nuorisovaatteisiin :(!

Vierailija
06.10.2011 |

Se on vaan niin kiusallista vaikka nuoruus onkin nykyisin niin in. Äiti saattaa kysyä mun jostain kuteista et mistä ostit et hän haluu samanlaisen. Äidillä on ikäisekseen hyvä kroppa mut naama on jo kuitenkin keski-ikäinen eikä mikään teini enää. Hänen työpaikassaan on paljon nuorta väkeä ja hän on siellä joukon jatkeena kuin ei mitään. Se on jotenkin noloa et äiti liikkuu yöelämässä joidenkin 25-vuotiaiden työkavereidensa kanssa ja mun omat opiskelukaverit näkee äitiä toisinaan samoissa baareissa. Ou jee. Vaikuttaako teiniäitiys siihen et ei osaa kasvaa aikuiseksi? Äiti oli vain 16 kun sai minut. No, äidistä tulee suunnitelmiemme mukaan pian mummu, toivotaan et tilanne muuttuu sitten :). Mun appivanhemmat on jo melkein kuuskymppisiä ja joskus kadehdin mun miestä kun sillä on "oikea äiti" eikä mikään ikinuori.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina :).

Vierailija
2/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 17v pitää pillifarkkuja, villatakkeja, tunikoita. Itse pidän villatakkeja, tunikoita, pillifarkkuja eikä ikinä ole tullut mitään sanomista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä provo.

Tai jos ei, niin mee demittämään.

Vierailija
4/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulu sekin että jokainen saa pukeutua kuten haluaa välittämättä muiden mielipiteistä, että on liian nuorekas tai liian tätimäinen... Tuskin on yhtä oikeaa tapaa olla mumma.

Vierailija
5/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on hyvä että liikkuu muidenkin kuin omanikäisten seurassa. Se rikastaa elämää. Ja jos ei tapaa muita kuin oman ikäisiä, on helppo niputtaa muut tyyliin "kaikki kaksikymppiset on lapsellisia", kuten joku juuri Kaksplussalla yleisti.

Vierailija
6/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Tena-vaipat mahdu pillifarkkuihin!! Sun äitis on friikki tai jotain.

Vierailija
7/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pukeutuuks sun äippä jotenki näin:

http://pics.kuvaton.com/kuvei/johanna_tukiainen_doing_it_wrong.jpg

Vai miten??? Keksi nyt vähän jatkoa, niin saadaan kunnon ketju.

Vierailija
8/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä aika nuori. En mieltäisi edes keski-ikäiseksi vielä.

Vierailija
9/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nuoruus on nykyisin in". Ap ei taida olla ihan kamalan nuori...

Vierailija
10/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja yrittää pukeutua niiiiin nuorekkaasti. On lantiofarkut ja tiukat paidat... Harmi vaan kun on pari makkaraa vyötäröllä liikaa, ja vaatteet pari numeroa liian pieniä.

Vähän mauttoman näköistä, ja herättää välillä hilpeyttä kanssasisarissa :)

Vierailija
11/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä pitää näyttää siltä, että kuuluu porukkaan, tietenkin vähän alasta riippuen. Ei iän takia voi jäädä kotiin nyhjöttämään.

Itse olen 52 ja tyttäreni, 19, on usein innoisssaan vaateostoksistani. Joskus ostan samalla hänellekin, kun tiedän, mistä hän tykkää.

Vierailija
12/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun äiti on päälle 50v ja pukeutuu nuorisovaatteisiin ja oon vaan "ylpeä" siitä ettei ole mikään tantta, ja eikä sekään vaikka olisi, mutta ainakin uskaltaa olla mitä haluaa rastoineen ja onlyn yms vaatteineen :)

Vierailija
13/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka on kampaaja muodikkaassa trendikampaamossa. Hän on 45-vuotias ja pukeutuu kuin teini(pissis) ja kampaukset ovat hyvin saman henkisiä. On noloa katsella sitä, kun kasvoissa juonteet kuitenkin sen kun lisääntyy. Jotenkin niin väsähtänyttä ja kulahtanutta. Ihan kuin Mike Monroe :(

Vierailija
14/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni saavuttanut elämässä aika paljon enemmän kuin äitini...Menin naimisiin 20 vuotiaana (äiti ei ole ollut naimisissa), hankimme omistusasunnon mieheni kanssa vuosi sitten (äiti asuu vuokralla) mieheni kanssa olen ollut yhdessä yhteensä 7 v (äiti on ollut koko ajan sinkku) ja valmistun pian luokanopettajaksi (äiti ei ole edes akateeminen) ja hankimme pian perheenlisäystä (suunnitelmissa iso perhe, äidillä on vain 1 lapsi). Koen olevani noin 100% aikuisempi kuin äitini.

Vierailija
15/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, ap, saat ihan vapaasti pukeutua jakkupukuihin!

Miten määrittelet "nuorisovaatteen"? Pillifarkut on ihan ok hyväkroppaisella 38-vuotiaalla, hotpantsit ehkä ei.

Vierailija
16/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mielestäni saavuttanut elämässä aika paljon enemmän kuin äitini...Menin naimisiin 20 vuotiaana (äiti ei ole ollut naimisissa), hankimme omistusasunnon mieheni kanssa vuosi sitten (äiti asuu vuokralla) mieheni kanssa olen ollut yhdessä yhteensä 7 v (äiti on ollut koko ajan sinkku) ja valmistun pian luokanopettajaksi (äiti ei ole edes akateeminen) ja hankimme pian perheenlisäystä (suunnitelmissa iso perhe, äidillä on vain 1 lapsi). Koen olevani noin 100% aikuisempi kuin äitini.

vaan kamalan lapsellinen. Aikuisuus ei todellakaan ole yhtäkuin avioliitto, iso perhe, akateeminen koulutus ja omakotitalo. Onneksi olen itse tajunnut sen jo sinua nuorempana. Sääliksi käy äitiäsi jolla on noin ikävä tytär.

Ai, itse olen 42-vuotias naimisissa oleva aikuinen nainen, jolla on neljä lasta jotka eivät häpeä nuorekasta äitiään.

Vierailija
17/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinulla on vielä pitkä matka kasvaa aikuiseksi. Avioliitto, omistusasunto, parisuhde, akateemisuus ei tee ketään aikuiseksi ja kirjoituksesi perusteella olet vielä varsin keskenkasvuinen.

t. 40+ akateeminen, omistusasunnossa asuva äiti

Vierailija
18/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee nyt mieleen että yrität olla "liian aikuinen". Ilmeisesti sinusta on hävettävää asua vuokralla ja olla ei-akateeminen.

Mutta 38-vuotiashan on vielä nuori ihminen. Itse olen 42, pukeudun kyllä nuorisoliikkeiden vaatteisiin mieluummin kuin mummojen.

Annahan äitisi pukeutua kuten haluaa ja arvosta häntä sellaisena kuin hän on.

Vierailija
19/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja äitini vajaa kuusikymppinen, ja lainaillaan toistemme vaatteita, kenkiä ja laukkuja. Onko äitini tyyli liian nuorekas, vai mun tyyli liian mummomainen? Kun ap tässä selvästi haluu vähän yleistää.

Vierailija
20/45 |
06.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun teini pitää legginssejä (huom siis teinilegginssit) ja tunikoita ja nahkatakkeja ja pillifarkkuja. Minä olen 47 v ja pidän LEGGINSSEJÄ, nahkatakkeja, tunikoita ja pillifarkkuja.

Mun 17v pitää pillifarkkuja, villatakkeja, tunikoita. Itse pidän villatakkeja, tunikoita, pillifarkkuja eikä ikinä ole tullut mitään sanomista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme neljä