Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihastunut käyttäytyy ihastustaan kohtaan joskus suorastaan tylysti?

Vierailija
03.03.2011 |

Tarkoittaen sitä, että ei ole huomaavinaan, välttelee katsekontaktia eikä tervehdi? Ja selkeästi tekee sen tietoisesti, ehkä jopa korostetusti.

Mutta sitten kuitenkin vilkuilee, ja tarkkailee, kun luulee, ettei ihastuksen kohde huomaa mitään.

Mikä pyrkimys?

Kommentit (221)

Vierailija
201/221 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko noin? Siis kaikkiko naiset on muhun salaa ihastuneita?

Vierailija
202/221 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän ei ole ihastunut. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että olisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/221 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No helvetti. Jonkin aikaa tuntemani nainen on muuttunut vältteleväksi. Mitään konkreettista sattumalta ei ole. Sanoo huomenetkin vaivautuneesti ruukkukasville minun sijasta. Mites tää korjataan?

Vierailija
204/221 |
20.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saman tyyppistä reaktiota kuin esiintymisjännityksessä?

Vierailija
205/221 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No helvetti. Jonkin aikaa tuntemani nainen on muuttunut vältteleväksi. Mitään konkreettista sattumalta ei ole. Sanoo huomenetkin vaivautuneesti ruukkukasville minun sijasta. Mites tää korjataan?

Nusase, josko korjaantuiz

Vierailija
206/221 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti, mitä teen? Tuo välttelevä nainen.. Luulin että oon vaan jotenkin luotaantyöntävä.

Vierailija
207/221 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaiskohan kysyä ihan ihmiseltä itseltään? 

Vierailija
208/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
209/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pelaa kylmää-kuumaa tai leiki kiinnostunutta ja flirttaile jos et ole.

Vierailija
210/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkään läheisyyttä, joten ihastuessani sulkeudun ja muutun kylmäksi pitääkseni toisen kaukana.

Vierailija
211/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko noin? Siis kaikkiko naiset on muhun salaa ihastuneita?

:D

Vierailija
212/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska hän ei ole ihastunut. Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että olisi?

Niin, mistä sitten erottaa onko kyse siitä että haluaa vaan tylyydellä päästä eroon ja pitää kaukana vai ihastumista.

Vierailija
213/221 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pelaa kylmää-kuumaa tai leiki kiinnostunutta ja flirttaile jos et ole.

En mä edes osaa pelata mitään, ihan tyhmyyttäni olen avoimesti sellainen kun tunnen olevani. Kivat ihmiset ovat aina tervetulleita elämääni, oli ihastusta eli ei. Ja vaikka olisikin, mikäs maailmanloppu siitä nyt sitten seuraisi? Suhteen muodostaminen ja ihastuminen on ainakin näin vanhemmalla iällä ihan eri juttuja.

Vierailija
214/221 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on ihastunut.

On sitten vastapuolesta kiinni, antaako tylyyden anteeksi.

Vierailija
215/221 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💔

Vierailija
216/221 |
29.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteelle miehet on todella herkkänahkaisia. Varsinkin jos kokevat, että nainen on lähes saavuttamattomissa. Pienikin väärä sana tai tuttavallinen juttelu toisen miehen kanssa (vaikka mies olisi työkaveri) niin mies hajoilee mielessään ja punoo ikuista kostoa. Itseni on kerran heitetty autosta ulos, kun sanoin jotain ympäripyöreää seurustelustani. En ymmärtänyt, että mies piti sitä hänen mielenkiintonsa pilkkaamisena. Tuli ilmi vasta myöhemmin, että mies oli umpi rakastunut minuun. Miehet näyttää kokevan ihan flirtinkin "vituiluna" ja leikinlaskuna heitä kohtaan. Kyllähän siinä se ihastunut flirttailijakin menee sitten sekaisin kun se kohde on joskus ihan pähkinöinä ja tunnin päästä jo naama on täysin väärinpäin. 

Joo, tän takia joutunut joskus jäähdyttää tilanteen.

Onneksi kuitenkin tein nykyisessä tilanteessa edes jonkinlaisen aloitteen, et sain tietää ettei toista kiinnosta kummempi. Rajat kulkee siinä, et ollaan työkavereita. Tiettyjen ihmistyyppien tapauksessa voi toki tulkita käytöksen väärinkin. Jotkut on vaan kohteliaita ja todella ystävällisiä ja mukavia. Myös ujoja on hankala tulkita. Se on joko tai.

Hän kyllä oli myös ihastunut, mutta rajat täytyy säilyttää. Ei sitä aina silti tarvitse edetä. 

Oli ja meni. Sääli. 🥺

Vierailija
217/221 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oman kokemukseni perusteelle miehet on todella herkkänahkaisia. Varsinkin jos kokevat, että nainen on lähes saavuttamattomissa. Pienikin väärä sana tai tuttavallinen juttelu toisen miehen kanssa (vaikka mies olisi työkaveri) niin mies hajoilee mielessään ja punoo ikuista kostoa. Itseni on kerran heitetty autosta ulos, kun sanoin jotain ympäripyöreää seurustelustani. En ymmärtänyt, että mies piti sitä hänen mielenkiintonsa pilkkaamisena. Tuli ilmi vasta myöhemmin, että mies oli umpi rakastunut minuun. Miehet näyttää kokevan ihan flirtinkin "vituiluna" ja leikinlaskuna heitä kohtaan. Kyllähän siinä se ihastunut flirttailijakin menee sitten sekaisin kun se kohde on joskus ihan pähkinöinä ja tunnin päästä jo naama on täysin väärinpäin. 

Joo, tän takia joutunut joskus jäähdyttää tilanteen.

Onneksi kuitenkin tein nykyisessä tilanteessa edes jonkinlaisen al

Voi ei🥺

Vierailija
218/221 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottaa!

Vierailija
219/221 |
25.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, mutta Yritä olla rohkea kuitenkin!

Vierailija
220/221 |
26.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli vuosikausia tällainen ihastus.

Viesteissä saattoi flirttailla ja tuijottelua oli tuhottomiin, mutta puhe oli sit aina tiukan asialliasta ja torjuntaa. Lopulta rikoin jään ja tein aloitteen laittamalla viestin, josta kävi ilmi että olen kiinnostunut hänestä.

Jätkä vastasi jotain että nyt oot ymmärtänyt väärin, mulla on tyttöystävä. Siinä syy, tunteiden kontrollointi tai/ja egon hively kun toinen tarttuu niihin katseisiin mutta sen voi palauttaa tylyttämällä maanpinnalle.

Itselleni kävi vähän samalla tavoin nuorempana, sillä erotuksella, että mies ei ollut varattu, ei vain yksinkertaisesti ollut koskaan aidosti kiinnostunut. Kissa-hiiri-leikin takana oli vain tarve saada pönkitystä omalle hauraalle itsetunnolle. Nykyään jätän suosiolla leikin sikseen, jos huomaan ihastukseni käyttäytymisessä samoja piirteitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi