Imettäjä,mistä asioista haaveilet kunhan imetys loppuu?
Itsellä:
- laihduttamisesta (mulla ei jostain syystä paino tipu itsekseen imettämällä)
- huolettomasta luontaistuotteiden käytöstä
- mahdollisuudesta olla edes joskus pois kotoa vauvan/taaperon iltanukutusaikaan
Kommentit (31)
lähinnä seksistä. Imettäessä ei juuri haluttanut, en kostunut enkä kiihottunut oikeastaan yhtään. Rintojen hyväilystä en pitänyt imetysaikana lainkaan eli puolitoista vuotta meni lähes ilman seksiä.
Nyt on ihan toista! :)
joiden ei tarvitse joustaa päivän mittaan.
heitän roskiin koko kasan ja menen ostamaan uusia ihania alusvaatteita.
- ei tarvitse syödä leuat kipeänä koko ajan
- voi pukea päälleen mitä vain miettimättä ensin onko se käytännöllistä imetyksen kannalta
Ja että rinnat pääsevät taas takaisin miehen käyttöön ;)
eikä siihen oteta raskaana olevia tai imettäviä.
nukkumisesta ilman liivejä (nyt on maitoa joka puolella jos niin teen)
puhtaudesta (nyt on maitotahmaa pitkin vaatteita)
mahallaan nukkumisesta
vapaudesta!!!
Mihin asti kannattaa täysimettää?
mut sekään ei onnistu nyt aikoihin.
yhtään sen paremmin imetyksen loputtua. Esikoisen kanssa yöt rauhoittua aikanaan saman tien kun lopetin. Huoh.
-voin pukeutua miten huvittaa
-rinnat ovat normaalit ja KEVYET!
-voimme liikkua vapaasti minne vain ja milloin vain
-voin urheilla kunnolla
Tosin en aio imettää kuin 4-6vkoa, joten kohta koittaa vapaus!
- yhtäjaksoisista yöunista
- siitä, että isäkin voi syöttää vauvan
- maustetusta ruuasta. Meillä vauvalla oli kovasti vatsavaivoja, joten yritin vältellä mm. maustettua ruokaa.
- ajasta miehen kanssa kaksin, siis mahdollisuudesta viedä vauva vähän pidemmäksi ajaksi hoitoon.
Haaveilen esimerkiksi tulisesta thairuoasta, nam....
Siitä että pääsen jonnekin ilman lasta, nykyään vain max. tunniksi, kun vauva nukkuu, ja silloinkin saattaa herätä ja isi on pulassa..
Alkoholijuomiakin tekis aina välillä mieli.
Imetys on mukava ja helppo tapa ruokkia vauva nyt kun eka kuukausi ja suihkutissit on rauhoittuneet, eli en halua lopettaa. Lyhyt aikahan tämä vauva-aika on, jos vaikka vuoden ikään maksimissaan imettäisi.
Tällä hetkellä pääsee onneksi jos pidemmäksikin aikaa harrastamaan kun vauvalla on kiinteät ruoka-ajat ja maitokin uppoaa pullosta. Itse kaipaan näitä asioita:
- laihdutus (minullakaan ei kilot tipu imetyksessä, melkeinpä päinvastoin. Sama ollut molempien lasten kohdalla).
- migreenilääketta saa ottaa kun tarvitsee. Ei tarvitse sinnitellä jollain buranilla monta vrk putkeen.
- saa oman kropan ja mielen vihdoinkin takaisin eli hormoonit tasaantuu ja mun kroppa on mun, ei kenenkään muun.
Saat ottaa migreenilääkettä vaikka imetätkin. Olen keskustellut tästä lääkärin kanssa. ei tarvitse kärvistellä.
Itse haaveilenei-imetysvaatteisa, esim. mekoista ja niistä rintaliiveistä. Haaveilen myös yöunista. Lapsen tosin voi viedä jo hoitoon yöksi, mutta sitten pitää pumppailla maitoa pois, mikä on todella ärsyttävää. Imetystä takana 2,5 vuotta.
että meillä vauva juo pullostakin... siis omaa tuotantoa kylläkin ;D pääsen oikeesti pidemmäksi aikaa välillä pois kotoa ja jopa sen siiderinkin voin juoda jos haluaa. Maidontuotanto on sitä luokkaa että päivittäin saa lypsää joten vaarasto riittää muutamaks päiväks jos niikseen tulee etten halua imettää... Tosin olis pakko pumpata moneen kertaan tyhjennystä jos ei vauva olis syömässä ;D
Mutta haaveilen tavallisista vaatteista ja alusvaatteista...
9 kuukautta ja nyt se on todennäköisesti loppunut,Sain nauttimaan pullosta juomisesta ja enään ei ole iltanukkumaan meno imetystäkään,ihanaa kun vauva ite teki päätöksen näin hienosti siirtyä pois äitin tissiltä!Jee:) Hommat hoidettu!:) En kyllä tiedä mitä nyt "alan tekemään" varmaan noita luontaistuotteita voin nyt ainakin otella
Saat ottaa migreenilääkettä vaikka imetätkin. Olen keskustellut tästä lääkärin kanssa. ei tarvitse kärvistellä.
Itse haaveilenei-imetysvaatteisa, esim. mekoista ja niistä rintaliiveistä. Haaveilen myös yöunista. Lapsen tosin voi viedä jo hoitoon yöksi, mutta sitten pitää pumppailla maitoa pois, mikä on todella ärsyttävää. Imetystä takana 2,5 vuotta.
Ja jos sen ottaa, niin pitää olla imettämättä vrk. Vielä ei ole onneksi pahimman luokan migreeniä iskenyt eli olen pärjännyt joten kuten buranalla. Minusta nimittäin olisi äärimmäisen hankala pumpata tai lypsää sitä maitoa pois vuorokauden ajan. Varsinkin kun vauva kuitenkin kiukkuaisi sen rinnan perään. Tosin sitten jos pahimman luokan jysäri iskee, niin täsmänapin kyllä sitten otan.
Lapseni on 3,5 vuotias ja imettäminen sujuu hyvin vaivattomasti. Hän ei ime enää joka päivä ollenkaan ja uskon, että lopettaa itse imemisen ehkä vuoden sisällä kokonaan.
En haaveile mistään.
Lapseni on 3,5 vuotias ja imettäminen sujuu hyvin vaivattomasti. Hän ei ime enää joka päivä ollenkaan ja uskon, että lopettaa itse imemisen ehkä vuoden sisällä kokonaan.
;D
...silloin siitä, että voi joka päivä pukeutua siten kuin haluan, eikä siten että on helppo imettää riippumatta paikasta... Liikumme paljon ja olen sitä mieltä että imetetään silloin kun vauvalla on nälkä, mutta omaan pukeutumiseen se sitten vaikuttaa, kun en kuitenkaan halua paljastella.