Miksi naiset laittavat radion volyymiä pienemmälle, kun pysäköivät autoa?
En ole koskaan tajunnut tätä, mutta useamman naisen kanssa seurustelleena olen havainnut monesti saman ilmiön? 🤣
Parantaako se jotenkin ajotaitoja, jos radio on pienemmällä?
Mies
Kommentit (35)
Kuulee, jos joku on jäämässä alle? Kannattaa avata myös ikkunaa hieman.
Naisilla on todella huono 3D etäisyyksien hahmotuskyky. Ehkä tuo sitten autaa kuulemaan, jos pelti kolisee tai vihainen pyöräilija huutaa?
Mies
Laitan aina volyymia pienemmälle kun auto on paikallaan tai vauhti on hidas. Autossa on aika kova rengasmelu, niin ajaessa on pakko olla enemmän ääntä.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on todella huono 3D etäisyyksien hahmotuskyky. Ehkä tuo sitten autaa kuulemaan, jos pelti kolisee tai vihainen pyöräilija huutaa?
Mies
Toivottavasti olet jokaisen naisen kyydissä neuvomassa ettei vaan noin kauheaa pääse tapahtumaan!
Minä laitan radion kiinni, kun parkkeeraan ja myös peruuttaessa. Pystyy kai paremmin keskittymään. Sama juttu, jos joskus harvoin ajan kaupungin ruuhkassa. Juu, olen keski- ikäinen nainen.
Radio pienellä kuulee kun vanteet ja pelti raapii kanttaria, sitten on taskupysäköinti valmis.
Tällainen olisi auto, josta puuttuvat naisten kehittämät ominaisuudet
Kuulee paremmin jos joku jää alle. Mä laitan monesti myös silmälasit päähän, kun pitää kuunnella tarkemmin jotain.
Kaupan parkkipaikalla aina tarjoudun parkkeeraamaan auton naisille 💪
M39
Ai, mun mies tekee noin, minä taas en. Eiköhän liity persoonaan eikä sukupuoleen.