Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lesboseksistä

Vierailija
09.05.2006 |

Olen usein miettinyt, rakastelevatko naiset koskaan päällekkäin? Leffoissa kun vain kiihottavat toisiaan sormin tai sauvalla. Itseäni kiihottaa ajatus klitoristen hinkaamisesta vastakkain, vaikka hetero olenkin;)

nainen

Kommentit (193)

Vierailija
121/193 |
25.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä osasit kuvailla " tapahtuman" niin ihanasti, että nyt tässä sitten paikat turpeana ja sykkivänä haaveilen...

Vierailija
122/193 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/193 |
29.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ois yksi, joka on haaveillu seksistä naisen kanssa. Olen myös avioliitossa ja pienen lapsen äiti ja onnellinen, mutta aina vain kiihotun ajatuksesta toisen naisen kanssa. Varsinkin, kun rohkeampi puoli näyttää mallia miten hyväillään ja nuollaan. Ja lopuksi kosteat pillut hinkkaavat meidät taivaaseen. Harmi, kun väki täällä tuntuu olevan pääkaupunkiseudulta.

Vierailija
124/193 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

seudulta tulen minä

Vierailija
125/193 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin järkyttävää, että noin moni äiti tai tuleva äiti-ihminen on bi tai lesbo!!! kyllä fantasioida saa, mutta nää treffipyrkimykset menee jo yli. jättäkää miehenne, jos ei kalu kelpaa! tai tulkaa kaapista ulos ja kertokaa miehillenne minkälaisia vaimoja heillä on. rehellisyys maan perii. voi niitä päiväunilla olevia lapsiraukkoja.

Nimim. eikä edes pipo tiukalla

Vierailija
126/193 |
30.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

check again.

Vierailija
127/193 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lesboilkaa rauhassa - sanotte miehille, että on äiti-lapsikerho.

eikä ole pipossa vikaa täälläkään.

t. hetero-äiti

Vierailija
128/193 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä me munastakin tykätään ja halutaan elää miehen kanssa. Ihminen vaan on seksuaalinen olento ja naiset ovat nussineet toisiaan vuosituhansien ajan jo, siinä ei ole mitään uutta... aika suppeaa porukkaa täällä kun ajattleee noin... pihtaa varmaan miestenkin kanssa vai mitä siskot jotka tykkäätte myös naisista eikö kyseeessä ole enmmänkin seksi kun sukupuoli?

Vierailija
129/193 |
31.05.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolmekymppinen mies ja tunnen useitakin naisia (perheellisiä myös) jotka ovat kertoneet sivu suun haluavansa joskus kokeilla toista naista silleen. Itse olen myös hiukan bi-henkinen perheenisä ja tulen joskus vielä kokeilemaan miltä miestenvälinen juttu tuntuu. Minusta on ihan normaalia käyttäytymistä että haluaa vaikka vaihtelun vuoksi kokeilla jotain uutta. Ja tunnen myös pari naista (perheellisiä molemmat), jotka ovat kokeilleet naistenvälisiä juttuja ja ovat olleet erittäin tyytyväisiä kokeiluunsa joten ei kuin rohkeutta tytöt!

Vierailija
130/193 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pettämisestä. Eli eipä tuo munkaan mielestä kovin kivalta kuulosta salasuhteet ja pettäminen, mutta eipä sillä kai ole merkitystä onko kyseessä hetsku- vai lesboseksi...

Itse lesbo ja naissuhteessa. Eipä tuntuisi kivalta jos kumppanilla olisi sala-treffit naapurinkoti-isän kanssa.. Vaan sinänsä kyllä aika ovela juoni -eipä tulis mullekaan ekana mieleen kun olis " väärää sukupuolta" ;)

Ei siinä nyt kai mitään pahaa ole jos on fantasiota? Tai jos tälläinen lesbinen sivusuhde sopii sille elämänkumppanille?

Niin tai sitten taas toisaalta voi ajatella niinkin et kuinka onnellisena voi elää " väkisin" miehen kanssa jos oikeasti " löytää itsensä" vasta kun on jo naimisissa ja nalkissa? Tutkimusten mukaan homomiehet tiedostavat seksuaalisen suuntautumisensa yleensä jo lapsena kun taas naisilla on ihan tavallista et " herääminen" tapahtuu vasta esim 25vuotiaana eli vasta aikuisena. Tosin varmaan naisen aseman muuttuminen on johtanut siihen ettei naiset " joudu" naimisiin tai ajaudu vaan on enemmän itsenäisiä ja lesboudestakin on tullut näkyvämpää eikä noi tutkimustulokset välttämättä pidä niin enää paikkaansa.

Puhuminen varmaan kannattaisi? Minkälainen on suhde jossa tollasta ei voi kertoa? Aika iso asia salattavaksi.

Vierailija
131/193 |
05.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä olenko ainoa täällä, mutta itse olen hyvin avoimesti miehelleni fantasiastani kertonut. Eikä hänestä se ollut edes outoa. Nauroimme asialle yhdessä ja hän jopa kyselee kadulla minulta hiljaa ' haluttaisko sulla tuota tai tuota naista?' :) (Koska kerroin hänelle millaista naista haaveissani elättelen) Miehestäni ei olisi kivaa jos menisin naisen kanssa sänkyyn, mutta hän sanoi ettei se kuitenkaan tuntuisi pettämiseltä, ehkä hieman kiusalliselta jollakin tavalla. Luultavasti en kuitenkaan tule koskaan kokeilemaaan ns. lesboseksiä koska pelkään että se jättäisi minuun liian ison jäljen. Elämäni on tasapainoista ja miellyttävää joten miksi menisin rikkomaan tämän täydellisyyden?!

Kertokaa, Dear sisters, miehillenne haaveistanne.. ei kait suhteenne ole niin huono että asioita täytyy salata?

-Onnellinen äiti&vaimo 24v-

Vierailija
132/193 |
19.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitat varmaan saksitusta

Vierailija
133/193 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni löysi bi-puolensa vasta kolmenkympin ja lapsien jälkeen. Hän on puhunut asiasta avoimesti minun ja muutaman ystävänsä kanssa, eikä tällainen herääminen taidakaan olla lainkaan harvinaista. Kyse ei taida olla niinkään siitä, etteikö naisvartalo olisi aina kiihottanut, mutta nuorena ja epävarmana toiset naiset koki helpommin kilpailijoina. Ehkä myös synnytys ja äitiys muuttavat jotain?

Parisuhteeseemme tämä ei ole vaikuttanut sen kummemmin, mitä nyt kiusoittelen häntä usein ajatuksella seksistä hemaisevan ystävättären tai rehevän naapurin rouvan kanssa :-) .  Ajatus tyttöystävästä toisen naisen kanssa ei herätä mustasukkaisuuden tunteita, mutta todellisuus ei välttämättä olisi näin ruusuinen. Jaksaisiko hän enää illalla rakastella minun kanssani vietettyään kiihkeitä "äitien päiväkahvitapaamisia"?

Vierailija
134/193 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen, että useimmilla naisilla on pikemminkin niin päin, että mitä useammin harrastaa seksiä, sitä enemmän sitä tekee mieli. Joskus aktiivisina kausina voin saada lähes kymmenen orgasmia peräkkäin, mutta jos on ollut hiljasta, niin yksi riittää. Pitkän kuivan jakson jälkeen tulee ainakin itselle seksin harrastamiseen kynnys, jota on alkuun vaivalloista ylittää. Mutta aina, jos oon pysynyt aktiivisena ja harrastanut itsetyydytystä, mikäli miehellä on ollut hiljaisempi kausi esim. stressin vuoksi, niin oon paljon valmiimpi harrastamaan miehen kanssa seksiä silloin, kun hänellä paineet helpottaa.

Minusta olisi ihanaa kuvailla miehelle "päiväkahvitapaamisten" tapahtumia ja vaikka kuljettaa hänen käsiään niissä paikoissa, joihin toinen nainen on koskettanut. Jos päädyt antamaan naisellesi luvan käydä "naisissa", ehkä voisit tehdä sen sillä ehdolla, että hän kertoo tapahtumista vaikka korvaan kuiskuttelemalla. Tämä tuskin toimii, jos olet mustasukkaista sorttia.

Vierailija
135/193 |
26.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En onneksi ole mustasukkaista sorttia, miestenkään suhteen, kyllä meillä haaveillana myös miehistä, sekin tuo oman mausteensa... Olisihan se mukavaa tulla kotiin, tavata kahvipöydässä kaksi iloisen-uupunutta naista ja nähdä makuuhuoneen sotketut lakanat. Meillä nimenomaan lesbofantasiat ovat se tuhma juttu, jonka naiseni minulle "paljastaa" kerta toisensa jälkeen ja saa sitten ansionsa mukaan. En usko että tämä aivan haaveiden tasolle jää, mutta rehevä naapurin rouva voi olla vaikea vieteltävä :-)

Vierailija
136/193 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

melkein vuoteenko ei kukaan enää ole fantasioinut? Harmi......täällä aikuinen naisista tykkäävä nainen ihmettelee että mistä sen sitten tietäisi tai huomaisi jos joku lapsen kanssa istuskeleva nainen olisi halukas.....? Miten te näytätte olevanne kiinnostunut naisesta jonka sattumalta bongaatte?

Vierailija
137/193 |
01.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihan märkänä kun luen ketjun viestejä. Olisipa ihan hieroa glitaa toista glittaa vasten ja erityisesti rintojen hyväily sekä nännien pitkä ja hidas imentä olisi taivaallista saada kokea.

Mistä hänet löytäisin???

T: Nanna

Vierailija
138/193 |
02.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan täällä näitä äitejä, jotka asiasta fantasio. Itselläni lapset jo aikuisia. Olen nuoresta asti haaveillut toisen naisen kosketuksesta ja olisin halukas kokeilemaan. Se on vaan vaikeaa löytää sellaista toista samassa elämän tilanteessa olevaa. Haaveeksi taitaa jäädä...

N45

Vierailija
139/193 |
03.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset lapset minullakin ja toisen naisen kosketuksesta haaveilllut ja fantasioinut jo toistakymmentä vuotta. Nyt viiskymppisenä yksin asuvana olen alkanut päivä päivältä enemmän ja enemmän odottamaan, että haaveistani tulisi totta. Fanstasiat on ihani , mutta mikään ei korvaa toisen kosketusta.

Nanna :)

Vierailija
140/193 |
22.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko täällä Lapista 18-20vuotiasta muijaa joka ois jo aikasemmi ollu naisten kans ja vois tulla tapaamaan mua? ;) ite oon siis 18v, tänä vuonna 19v ja haluan kokeilla seksiä naisen kans ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi