BB Amanda onko hänen isänsä
Rolle Harkimo? joka työskentelee Hjalliksen palkkalistoilla? Entäs äiti ?
Kommentit (38)
Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?
En tiennytkään, että Hjalliksella on noin charmikkaan näköinen veli.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]
Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?
[/quote]
On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.
Ovat kaikki ihan biologisia lapsia. Asuimme naapurissa ja ihania ihmisiä ovatkin. Lopettakaa jo tällänen höpinä. Ja Rolle ja Harry kanssa ihan täysveljeksiä. Plääh, mikshän edes vaivauduin...
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]
Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?
[/quote]
On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.
[/quote]
Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...
Oho, en tiennytkään, että tiskijukkailemalla voi tienata tonneja kuussa.
[quote author="Vierailija" time="28.09.2011 klo 13:04"]etnistä verta on kahdessa vanhimmassa lapsessa...
[/quote]
Etnistä verta? Mitähän sekin on? Suomalaisetkin ovat etninen ryhmä.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]
Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?
[/quote]
On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.
[/quote]
Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...
[/quote]
Ja kaikki varmaan arvaavat, kuka on tosta joukosta ainoa, jolla ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta jääkiekkoilijamieheen :D
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:31"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]
Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?
[/quote]
On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.
[/quote]
Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...
[/quote]
Ja kaikki varmaan arvaavat, kuka on tosta joukosta ainoa, jolla ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta jääkiekkoilijamieheen :D
[/quote]
Vittu näitä teiän bloggaajajuoruja. Ei mitään hajua mikä toi yks nimi oli, yritin googlettaa, mutta luulin että se on chica-golda ällällä, vähän niinku joku las golden chicas tai jotain. Sitten muistin jostain että tommonen nimi i:llä kirjotettuna on joskus ollut täällä otsikoissa. No, eipä silläkään mitään löytynyt paitsi linkkejä vauva-palstan otsikoihin. :P
ja vittuako tämmönenkin ketju on pitänyt nostaa jostain vuosien takaa. Olisit avannut uuden jos kerran oli niin helvetin tärkeetä asiaa.
Se että Amandan äidillä ei ole romani- sukunimeä ei merkitse ettei hän ole romaniSUKUA. Amanda on niin tumma, kaunis ja siro ja jos äidillään noin eksoottinen nimi ollut, on varmasti romanisukua, isoäiti tai isoisä. Samoin on Jenni Dahlman , Satu Tuomisto, Noora Hautakangas, Anne Mari Berg. Puolet misseistä ? Anandalla ei ole kaukaista verta, liikkuminen ja ääni on ihan romani. Kaunis on, tyhmä kun otti silarit.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Ama ja veljensä näyttävät melko tummilta ollakseen oman äitinsä ja isänsä lapsia. Mikä tuo ihan vaalea lapsi isän sylissä sitten on..
Ovatkohan ihan biologisia lapsia?
Ihan ovat biologisia lapsia. Uskokaa nyt vaan.
Eikös tuo Yasmine ole Amandan sisko, eikä äiti kuten tuolla aikaisemmin ketjussa väitettiin?
Vierailija kirjoitti:
Amandan aiti oli aikoinaan samassa duunipaikassa kanssani, vakuutusyhtio se oli. Aiti oli hatkahdyttavan kaunis nuorena, romanitaustaan en kylla usko. En muista tyttonimeaan, mutta ei se mikaan romaninimi ollut.
Tuohon aikaan hänellä oli jo uusi sukunimi. Mutta ei ensimmäinen eikä toinen nimi ollut romaaaaninimi. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä, etteikö äitinsä (eli Amandan äidin äiti) olisi voinut olla romaaaani. Hänen tyttönimestään ei ole tietoa.
Mervi kirjoitti:
Tyttönimi on Ranne.
Pitää paikkansa
Amandan aiti oli aikoinaan samassa duunipaikassa kanssani, vakuutusyhtio se oli. Aiti oli hatkahdyttavan kaunis nuorena, romanitaustaan en kylla usko. En muista tyttonimeaan, mutta ei se mikaan romaninimi ollut.