Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB Amanda onko hänen isänsä

Vierailija
28.09.2011 |

Rolle Harkimo? joka työskentelee Hjalliksen palkkalistoilla? Entäs äiti ?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amandan aiti oli aikoinaan samassa duunipaikassa kanssani, vakuutusyhtio se oli. Aiti oli hatkahdyttavan kaunis nuorena, romanitaustaan en kylla usko. En muista tyttonimeaan, mutta ei se mikaan romaninimi ollut.

Vierailija
22/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että Hjalliksella on noin charmikkaan näköinen veli.

Vierailija
24/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

[/quote]

On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.

Vierailija
25/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kaikki ihan biologisia lapsia. Asuimme naapurissa ja ihania ihmisiä ovatkin. Lopettakaa jo tällänen höpinä. Ja Rolle ja Harry kanssa ihan täysveljeksiä. Plääh, mikshän edes vaivauduin...

Vierailija
26/38 |
11.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

[/quote]

On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.

[/quote]

Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, en tiennytkään, että tiskijukkailemalla voi tienata tonneja kuussa.

Vierailija
28/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2011 klo 13:04"]etnistä verta on kahdessa vanhimmassa lapsessa...

[/quote]

Etnistä verta? Mitähän sekin on? Suomalaisetkin ovat etninen ryhmä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]

 

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

 

[/quote]

 

On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.

[/quote]

Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...

[/quote]

Ja kaikki varmaan arvaavat, kuka on tosta joukosta ainoa, jolla ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta jääkiekkoilijamieheen :D

Vierailija
30/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

[/quote]

On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.

[/quote]

Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...

[/quote]

Ja kaikki varmaan arvaavat, kuka on tosta joukosta ainoa, jolla ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta jääkiekkoilijamieheen :D

[/quote]

Vittu näitä teiän bloggaajajuoruja. Ei mitään hajua mikä toi yks nimi oli, yritin googlettaa, mutta luulin että se on chica-golda ällällä, vähän niinku joku las golden chicas tai jotain. Sitten muistin jostain että tommonen nimi i:llä kirjotettuna on joskus ollut täällä otsikoissa. No, eipä silläkään mitään löytynyt paitsi linkkejä vauva-palstan otsikoihin. :P

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vittuako tämmönenkin ketju on pitänyt nostaa jostain vuosien takaa. Olisit avannut uuden jos kerran oli niin helvetin tärkeetä asiaa.

Vierailija
32/38 |
20.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että Amandan äidillä ei ole romani- sukunimeä ei merkitse ettei hän ole romaniSUKUA. Amanda on niin tumma, kaunis ja siro ja jos äidillään noin eksoottinen nimi ollut, on varmasti romanisukua, isoäiti tai isoisä. Samoin on Jenni Dahlman , Satu Tuomisto, Noora Hautakangas, Anne Mari Berg. Puolet misseistä ? Anandalla ei ole kaukaista verta, liikkuminen ja ääni on ihan romani. Kaunis on, tyhmä kun otti silarit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
33/38 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
34/38 |
27.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielestäni Ama ja veljensä näyttävät melko tummilta ollakseen oman äitinsä ja isänsä lapsia. Mikä tuo ihan vaalea lapsi isän sylissä sitten on..

Ovatkohan ihan biologisia lapsia?

Ihan ovat biologisia lapsia. Uskokaa nyt vaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
35/38 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuo Yasmine ole Amandan sisko, eikä äiti kuten tuolla aikaisemmin ketjussa väitettiin?

Vierailija
36/38 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttönimi on Ranne.

Vierailija
37/38 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amandan aiti oli aikoinaan samassa duunipaikassa kanssani, vakuutusyhtio se oli. Aiti oli hatkahdyttavan kaunis nuorena, romanitaustaan en kylla usko. En muista tyttonimeaan, mutta ei se mikaan romaninimi ollut.

Tuohon aikaan hänellä oli jo uusi sukunimi. Mutta ei ensimmäinen eikä toinen nimi ollut romaaaaninimi. Tämä ei kuitenkaan poissulje sitä, etteikö äitinsä (eli Amandan äidin äiti) olisi voinut olla romaaaani. Hänen tyttönimestään ei ole tietoa.

Vierailija
38/38 |
18.03.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mervi kirjoitti:

Tyttönimi on Ranne.

Pitää paikkansa