Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Muodostelmaluistelu

Vierailija
11.09.2011 |

Minkäikäisenä pitää aloittaa luistelu vakavissaan, että pääsee mukaan muodostelmaluisteluun?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodostelmaluistelijan on hyvä aloittaa vimeistään 8 vuotiaana. Mitä nuorempana aloittaa sitä parempi.

Pääkaupunkiseudulla on tulokasjoukkueissa jo aika kova taso ja niihin päästään yleensa muodostelmakoulun tai yksinluisteluryhmien kautta.

Muualla Suomessa tilanne on varmaan toinen.

Laji vie paljon aikaa ja on todella kallista, mutta voin silti suositella lämpimästi.

Vaudikas mukaansa tempaava laji.

Vierailija
2/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne osaa kauheen kummosesti luistella. Voi aloittaa vaikka aikuisena.

Yksinluistelua haluavan pitää aloittaa pienenä 4-7vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muodostelmaluisteluakin voi harrastaa kovin monella tasolla. Ihan kärkijoukkueissa luistelijat ovat aloittaneet uransa viimeistään viisivuotiaana.



..ja ei kyllä kovin kummoista yksinluistelijaa tule jos aloittaa vasta seitsemänvuotiaana..

Vierailija
4/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ennen kouluikää. Ikärajat kun tulee muuten vastaan, vaikka taidot ei riitä. Ja huonot tippuu joukkueesta, karu maailma.



On muuten kallis ja aikaavievä harrastus :D

Vierailija
5/5 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ex-maailmanmestarin, joka aloitti 12-vuotiaana...

Kallista on ja aikaavievää, sen tiedän jo hänen perusteellaan.



ap