Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

BB Amanda onko hänen isänsä

Vierailija
28.09.2011 |

Rolle Harkimo? joka työskentelee Hjalliksen palkkalistoilla? Entäs äiti ?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että onko se Amanda noiden biologinen lapsi vai ei?

Vierailija
2/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.09.2011 klo 13:18"]

Mielestäni Amanda ei voisi enempää muistuttaa vanhempiaan. Isähän on aivan yhtä tumma. Kaikki lapset ovat biologisia ja todellakin ihmettelen, että millä silmillä katsotte.

ja veljensä niin tumma? Etei vaan olisi puoliveljekset..

Minä ja veljeni olemme vaaleita, ihot kuin lunta ja tukka täysin blondi. Toinen veljeni taas on tummatukkainen ja ihokin pari astetta tummempi. Ja ihan samaa verta kaikki olemme :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se on ihan ok ja kaunis perinne. Vaikka en olekaan uskovainen, mutta ei joka asiasta pitäisi sentään märistä.

Vierailija
4/38 |
28.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko amanda sitten äidin puolelta romaaaani?

Vierailija
5/38 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 07:03"][quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:31"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:56"]

[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:39"][quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 23:33"]

Mitä tämä Manta tekee työkseen, kun Viidakon Tyrkyissä ilmoitti pistävänsä tonniviissataa kuukaudessa vaatteisiin?

[/quote]

On suomen oksettavimman jääkiekkojoukkueen Jokereiden dj.

[/quote]

Aiheen ohi, mutta mikä noissa Jokereissa on että kaikki tyrkkyjulkkikset ja sellaiseksi havittelevat tykkäävät? Just bb-Amanda, Janni Hussi, Miss Helsinki Kelly, ChicagoIda, Karalahden Nanna... Tokkopa itse kiekko kiinnostaa vaan ne hyvätuloiset pelaajat jotka antavat 1500 kuussa vaaterahaa...

[/quote]

Ja kaikki varmaan arvaavat, kuka on tosta joukosta ainoa, jolla ei tule olemaan pienintäkään mahdollisuutta jääkiekkoilijamieheen :D

[/quote]

Vittu näitä teiän bloggaajajuoruja. Ei mitään hajua mikä toi yks nimi oli, yritin googlettaa, mutta luulin että se on chica-golda ällällä, vähän niinku joku las golden chicas tai jotain. Sitten muistin jostain että tommonen nimi i:llä kirjotettuna on joskus ollut täällä otsikoissa. No, eipä silläkään mitään löytynyt paitsi linkkejä vauva-palstan otsikoihin. :P

 

[/quote]

Ootko tyhmä vai feikkaatko vain?

http://chicago187.blogspot.fi/

Vierailija
6/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuottajana toimii rolleroy. Tehnyt jotain elokuvasiakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hjalliskaan ei ole ihan noin tumma..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ama ja veljensä näyttävät melko tummilta ollakseen oman äitinsä ja isänsä lapsia. Mikä tuo ihan vaalea lapsi isän sylissä sitten on..



Ovatkohan ihan biologisia lapsia?

Vierailija
10/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kulmakarvat ja silmät niin kuin isällään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tummat kulmakarvat ja silmät niin kuin isällään.

Ja pienemmälläkin näyttää olevan tummat silmät, ja varmaan tukkakin tummunut jo.

Vierailija
12/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnistä verta on kahdessa vanhimmassa lapsessa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etnistä verta on kahdessa vanhimmassa lapsessa...

Vierailija
14/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ihan biologisia!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tarina kertoo että Amandan äiti olisi mustalaisjuurinen.

Vierailija
16/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yasmine Nadina Johanna Harkimo

Vierailija
17/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ama ja veljensä näyttävät melko tummilta ollakseen oman äitinsä ja isänsä lapsia. Mikä tuo ihan vaalea lapsi isän sylissä sitten on..

Ovatkohan ihan biologisia lapsia?

Amanda ja hänen veljensä ovat ihan saman näköisiä, kuin vanhempansa. Eivät he ole vanhempiaan tummempia, sulla taitaa vähän harittaa silmissä..

Vierailija
18/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Amanda ei voisi enempää muistuttaa vanhempiaan. Isähän on aivan yhtä tumma.



Kaikki lapset ovat biologisia ja todellakin ihmettelen, että millä silmillä katsotte.

Vierailija
19/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Amanda ei voisi enempää muistuttaa vanhempiaan. Isähän on aivan yhtä tumma. Kaikki lapset ovat biologisia ja todellakin ihmettelen, että millä silmillä katsotte.


ja veljensä niin tumma? Etei vaan olisi puoliveljekset..

Vierailija
20/38 |
28.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni Ama ja veljensä näyttävät melko tummilta ollakseen oman äitinsä ja isänsä lapsia. Mikä tuo ihan vaalea lapsi isän sylissä sitten on.. Ovatkohan ihan biologisia lapsia?


OLLAKSEEN OMAN ÄITINSÄ JA ISÄNSÄ LAPSIA, kenen lapsia ne sitten on, vaikka olis adoptoitu. Voi, mitä järjen köyhyyttä, eikö muka adoptioäiti ole oman lapsensa äiti?