Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten te sen yhdenillan juttunne/panonne oikein pokaatte sieltä baarista?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole muistaakseni koskaan ihan hakemalla hakenut yhden yön juttua...mutt ihan vain jos tulee siinä alkaneeksi juttusille jonkun kanssa, niin kyllä se vain jossain vaiheessa käy selväksi, että mikä on mielessä...yhdenillan juttu, jotain muuta tai pelkkää juttuseuraa. Ja sitten jos se on tuo ensimmäinen vaihtoehto, niin sitä voi sitten jossain vaiheessa valua jommankumman osoitteeseen.