Musta toi BB-Amanda on suttuinen ja epäsiisti.
En tiedä, mistä se vaikutelma tulee. Viittaan nyt hänen kasvoihinsa ja hiuksiinsa. Jotenkin myös maskuliininen matalan äänensä ja röökaamisensa takia, ei millään muotoa naisellinen nainen.
Kommentit (30)
miksihän naiset on niin kateellisia toisilleen kaikesta? tekstistä paistaa kateus :)
aikaisemmin mutta kun näin en perseen ilman verhousta eli ilman housuja suihkussa niin lopahti kyllä halut ja mielenkiinto, just sillon aikaisemmin kävin lasteni kanssa kylvyssä ja eipä erottaisi sitä lankkua pikkupojan perseestä, hyi hyi!
Pukeutuu kuitenkin mun mieleisiin vaatteisiin, on hyvävartaloinen, ihanat silmät ja se matala ääni... Siinä naisessa on jotain seksikkyyttä, mitä vain harvassa on (eikä kenessäkään muussa talossa olijassa ole). Ja se luonne vaikuttaa hurmaavalta, sanoo asiat suoraan, mutta ei silti ole ilkeä.
Ja olen kyllä ihan heteronainen... :D
Sellainen tummaksi poltettu akustinen kitara look. Odottaa että rähjääntyy rockkarin käsissä. Onhan Amanda silti kaunein ihminen talossa. Ja hän on epätavallisen persoonallinen kasvoiltaan vaikka laittautuukin kuten tusinapullat. Jos hän löytäisi oman juttunsa niin siinä olisi tähti ja muvistar, joka jäisi jokaisen verkkokalvoille. Hänestä paistaa selvästi se että viihtyy enemmän jätkäporukassa ja ne likat on aina viileimpiä,vai mitä? Ja näkeehän se Stefankin Amandassa jotain. Siinä meillä on kaksi menninkäistä, jota kovasti rakastamme emmekä tahdo päästää heitä talosta ikinä. Eikö? Eikö? Nyt on aika lopettaa. T: 11cm mies
Minusta Amanda ei ole kaunein. Olen huomannut, että Suomessa tumma nainen on kovaa valuuttaa, koska on eksoottinen. Itse pidän esimerkiksi Janicaa kauniimpana. Molemmilla on tosin mauton tyyli!
Amanda on pieni ja söpö, mutta ei kaunis varsinaisesti. Esim. monet romaanikerjäläiset ovat vastaavalla tavalla kauniita, koska ovat eksoottisia. Samoin tummat miehet vetoavat useimpiin suomi-naisiin.
tietysti romanikerjäläisiä, ettei tule mitään vittuilua.
Mun mielestäni se on hirveän kylmän oloinen. Vähäeleinen ja hillitty koko ajan. Hänen ei tarvitse tehdä mitään muuta kui olla vaan, ja kaikki ympärillä on ihan lääpällään. Saa kaiken sormia napsauttamalla ja pikkuisen hymyilemällä.
Pukeutuu kuitenkin mun mieleisiin vaatteisiin, on hyvävartaloinen, ihanat silmät ja se matala ääni... Siinä naisessa on jotain seksikkyyttä, mitä vain harvassa on (eikä kenessäkään muussa talossa olijassa ole). Ja se luonne vaikuttaa hurmaavalta, sanoo asiat suoraan, mutta ei silti ole ilkeä. Ja olen kyllä ihan heteronainen... :D
Hmm. Taidat olla aika sinisimmuinen tytteli? Amandahan on tyypillinen kaksinaamainen ihminen, joka haluaa miellyttää kaikkia = ei koskaan sano mitään suoraan. Selän takana onkin sitten mukavampi jutella.
sanaa, jotka tulee mieleen hänestä. Jatkuva röökaaminen ja syljeskely, hyi. Tuijottaa eteensä mitään näkemättömin silmin, kun joku puhuu hänelle. Tykkäsin aluksi ja pidin fiksunakin, mutta en enää. Jotenkin tunnevammainen.
Hmm. Taidat olla aika sinisimmuinen tytteli? Amandahan on tyypillinen kaksinaamainen ihminen, joka haluaa miellyttää kaikkia = ei koskaan sano mitään suoraan. Selän takana onkin sitten mukavampi jutella.
että en todellakaan seuraa sarjaa! :D Olen katsonut ehkä 5 jaksoa, ja perustan mielipiteeni täysin niille. Pahoittelut "sinisilmäisyydestäni"...
Hmm. Taidat olla aika sinisimmuinen tytteli? Amandahan on tyypillinen kaksinaamainen ihminen, joka haluaa miellyttää kaikkia = ei koskaan sano mitään suoraan. Selän takana onkin sitten mukavampi jutella.
että en todellakaan seuraa sarjaa! :D Olen katsonut ehkä 5 jaksoa, ja perustan mielipiteeni täysin niille. Pahoittelut "sinisilmäisyydestäni"...
Ok, sori, että sua menin tolla lailla haukkumaan. Luulin ihan, että sulla joku käry on kun aika tarkasti Amandaa kuitenkin kuvailit. Ja joo, en minäkään sarjaa seuraa. Siis mikä ihmeen BB?
Ok, sori, että sua menin tolla lailla haukkumaan. Luulin ihan, että sulla joku käry on kun aika tarkasti Amandaa kuitenkin kuvailit. Ja joo, en minäkään sarjaa seuraa. Siis mikä ihmeen BB?
että nyt ihan ulalla olisin. Sitä vaan, että ne jaksot mitä olen nähnyt (oli lähinnä sitä vaihetta, kun sai kuulla aina lisää kuraa Benistä ja yritti vaan kestää kaiken), niin en saanut kuvaa mistään ilkeästi ihmisestä. Puhui kuitenkin ihan ystävällisesti niistä uusista naisasukkaistakin, vaikka iskivät "sen miestä", ja kun Suvi (katos ny, tunnen kaikki nimeltäkin!) haukkui niitä ihan suuna päänä, että "voihan ne olla ihan kivojakin".
Mutta nyttemmin en ole seurannut, ja jos on paljastunut kieroksi, niin se on mennyt multa ohi. Enkä mä mielestäni erityisen "tarkasti" kuvaillut, vaan sanoin vaan, että sanoo asiat suoraan olematta ilkeä. Vähän ehkä kävi nyppiin tuo "sinisilmäinen tytteli", että heti kun on eri mieltä (siis tulkitsee asiat eri tavalla kuin esim. sinä), niin mielipiteellä ei ole mitään väliä vaan vähätellään naiiviksi "tytteliksi". Kato kun kyllä MÄ kuitenkin tiedän... :p
Riita poikki ja voita väliin, eiks vaan. :)
t: tytteliksi kutsuja
Kaunis ei tarkoita samaa, kuin seksikäs.
Unohdetaan rusketusvoiteet ja muut.
Otetaan luusto ja iho.
Tyyli sylkeä ja vetää savua sisään. Kyllä, kyllä kaunista, jos vertaa muihin. Esim, röökimuija Suviin.
Röökimuijiahan taitavat olla kaikki. Ovat ainakin vuosien päästä.
Joku mainitsi perseen. Persettä on mukava tavata. Per-se.
Jokaisen perse on kaunis.
Kaunis on eriasia, kuin seksikäs.
Jos lähdetään seksikkäälle linjalle niin mitä mieltä olette Stefanin perseestä? Asteikolla 1-10?
T: 11cm mies
Kaunis ei tarkoita samaa, kuin seksikäs. Unohdetaan rusketusvoiteet ja muut. Otetaan luusto ja iho. Tyyli sylkeä ja vetää savua sisään. Kyllä, kyllä kaunista, jos vertaa muihin. Esim, röökimuija Suviin. Röökimuijiahan taitavat olla kaikki. Ovat ainakin vuosien päästä. Joku mainitsi perseen. Persettä on mukava tavata. Per-se. Jokaisen perse on kaunis. Kaunis on eriasia, kuin seksikäs. Jos lähdetään seksikkäälle linjalle niin mitä mieltä olette Stefanin perseestä? Asteikolla 1-10? T: 11cm mies
Minusta Amanda on nimenomaan seksikäs ei kaunis. Tupakointi on minusta mautonta enkä pidä sitä mitenkään seksikkään.
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
Eikö se ois ennemminkin pikkutytön vartalo? Katkeralta kuulostaa kun täytyy lähteä haukkumaan.
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
Eikö se ois ennemminkin pikkutytön vartalo? Katkeralta kuulostaa kun täytyy lähteä haukkumaan.
Minusta Amanda on kaunis ja siro. Ihmiset on erilaisia ja toiset tykkää ja toiset ei..
Minulle tulee epäsiisti vaikutelma vaan hänen hiuksistaan, näyttää semmoiselta tuulenpesältä.
Mutta nätti tyttö on kuitenkin.
Sellainen tummaksi poltettu akustinen kitara look. Odottaa että rähjääntyy rockkarin käsissä.
Onhan Amanda silti kaunein ihminen talossa.
Ja hän on epätavallisen persoonallinen kasvoiltaan vaikka laittautuukin kuten tusinapullat.
Jos hän löytäisi oman juttunsa niin siinä olisi tähti ja muvistar, joka jäisi jokaisen verkkokalvoille.
Hänestä paistaa selvästi se että viihtyy enemmän jätkäporukassa ja ne likat on aina viileimpiä,vai mitä? Ja näkeehän se Stefankin Amandassa jotain. Siinä meillä on kaksi menninkäistä, jota kovasti rakastamme emmekä tahdo päästää heitä talosta ikinä. Eikö? Eikö?
Nyt on aika lopettaa.
T: 11cm mies