Musta toi BB-Amanda on suttuinen ja epäsiisti.
En tiedä, mistä se vaikutelma tulee. Viittaan nyt hänen kasvoihinsa ja hiuksiinsa. Jotenkin myös maskuliininen matalan äänensä ja röökaamisensa takia, ei millään muotoa naisellinen nainen.
Kommentit (30)
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
Eikö se ois ennemminkin pikkutytön vartalo? Katkeralta kuulostaa kun täytyy lähteä haukkumaan.
Minusta Amanda on kaunis ja siro. Ihmiset on erilaisia ja toiset tykkää ja toiset ei..
Minulle tulee epäsiisti vaikutelma vaan hänen hiuksistaan, näyttää semmoiselta tuulenpesältä.
Mutta nätti tyttö on kuitenkin.
niin kuitenkin päätetään vaihtaa henkilön sukupuolta ja vähätellä kutsumalla pojaksi vaikka näkee ihan hyvin että enempi sen vartalo pikkutyttöä muistuttaa kuin pikkupoikaa, vai?
jännä miten naiset ovat kateellisia naisille.
Me miehet emme ole samalla tavoin kateellisia. Minusta tuo kateellisuus on kuin sitoisi itselleen hirttoköyden kaulaansa. Se on niin selvää ja paistaa läpi.
T: 11cm mies
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
Eikö se ois ennemminkin pikkutytön vartalo? Katkeralta kuulostaa kun täytyy lähteä haukkumaan.
Minusta Amanda on kaunis ja siro. Ihmiset on erilaisia ja toiset tykkää ja toiset ei..
Minulle tulee epäsiisti vaikutelma vaan hänen hiuksistaan, näyttää semmoiselta tuulenpesältä.
Mutta nätti tyttö on kuitenkin.niin kuitenkin päätetään vaihtaa henkilön sukupuolta ja vähätellä kutsumalla pojaksi vaikka näkee ihan hyvin että enempi sen vartalo pikkutyttöä muistuttaa kuin pikkupoikaa, vai?
t.tuon tuulenpesän kirjoittaja
mutta pikkupojan vartalo. Ja tupakoi ja syljeskelee.
Eikö se ois ennemminkin pikkutytön vartalo? Katkeralta kuulostaa kun täytyy lähteä haukkumaan.
Minusta Amanda on kaunis ja siro. Ihmiset on erilaisia ja toiset tykkää ja toiset ei..
Minulle tulee epäsiisti vaikutelma vaan hänen hiuksistaan, näyttää semmoiselta tuulenpesältä.
Mutta nätti tyttö on kuitenkin.niin kuitenkin päätetään vaihtaa henkilön sukupuolta ja vähätellä kutsumalla pojaksi vaikka näkee ihan hyvin että enempi sen vartalo pikkutyttöä muistuttaa kuin pikkupoikaa, vai?
Tähän vähättelyyn tää tais taas mennä. Niin kuin useimmiten täällä tapahtuu, jos on puhetta hoikista naisista.
mutta muodokkaita naisia. Amanda on kasvoiltaan kaunis, mutta kropaltaan liian laiha. BB-Annikalla on hyvä kroppa, mutta on taas kasvoiltaan aika ruma.
mutta muodokkaita naisia. Amanda on kasvoiltaan kaunis, mutta kropaltaan liian laiha. BB-Annikalla on hyvä kroppa, mutta on taas kasvoiltaan aika ruma.
Ja on olemassa myös hoikkia ja vähemmän muodokkaita naisia. Ei ne siltikään useimmiten poikaa muistuta. Mutta mikäs siinä jos joku saa hyvän mielen itselleen kutsumalla nuorta naista pojan näköiseksi.
oli juttua siitä kuin Amanda olis ottanu suihin sedältään ja joku kysy selvennystä ja nyt ne on kadonnut? Miks?
kaunishan se on kuin mikä mutta alkaa tuo vittumainen luonne vaan paljastua koko ajan enemmän. Harmi, tykkäsin Amandasta silloin kun tuli taloon mutta nyt alkaa todellinen luonne tulla läpi.