Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On viesti

Vierailija
10.09.2011 |

Kuolemaa ei ole,olen vain livahtanut toiseen huoneeseen.

Minä olen minä ja sinä olet sinä.

Mitä me olimme toisillemme ,olemme yhä.

Kutsu minua tutulla nimelläni,puhu minulle sillä luonnollisella

tavalla,miten ennen puhuit.

Älä käytä erilaista äänensävyä,älä pakota itseäsi juhlalliseen

tai surulliseen puhetapaan.

Naura,kuten aina nauroit pikku jutuille,joista nautimme yhdessä

Leiki,hymyile,ajattele minua.

Anna nimeni olla kotiväen puheissa,niin kuin se on aina ollut.

Puhukaa minusta ilman kliseitä,ilman varjojen häivää.

Elämä tarkoittaa kaikkea.

Se on sama,mitä se on aina ollut,katkeamaton jatkuvuus.

Miksi minun pitäisi olla pois mielestäsi,vaikka olen poissa näkyvistäsi?

Odotan sinua välimatkan päässä,jossain hyvin lähellä,

juuri kulman takana.

Kaikki on hyvin.



Henry Loyd Scott?

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta muuten ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla