Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaiden valkaisusta?

Vierailija
24.09.2011 |

Minkälaisia menetelmiä entä hinta?

Kommentit (102)

Vierailija
21/102 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tässä käyttänyt 3 pv Crest 3D professional valkaisuliuskoja. Hampaat on valkaistuneet tosi paljon, en tarvitse yhtään liuskaa enää. Mutta tämä vihlonta, ai jumalauta että sattuu! En ole edes kipuherkkä, esim. hampaan paikkauksessa en tarvi puudutusta, mutta nyt on kyllä vaikea keskittyä töihin kun joka helvetin hammasta vihloo yhtä aikaa. Pari vuorokautta voi kuulemma kestää vihlonta.

Vierailija
22/102 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

citydealilla 99e citykäytävässä mikä lie hammasklinikka (HKI).

kesti puoli tuntia, sattui vähän. tulokseen petyin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/102 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ilmaseks. Oli kyllä nätit hampaat hetken. Ei niinkään supervalkoset vaan nätin tasasen väriset.

Mutta se vihlonta! Sattu mua ainaki tosi paljon. Ja jälkeenpäin ainakin viikon saatto ihan yhtäkkiä vihlasta kovaaki. Toi siis ihan hammaslääkäriasemalla. Jotain geeliä ja valoa, en tiiä tarkempaa menetelmää, mutta luotettava tyyppi.

Se siis kuivattaa hampaita, niin siksi vihloo.

En menisi uudestaan vaikka ilmaseksi saisin taas. Ennemmin kunnon putsaus hygienistillä. Joka kannattaa joka tapauksessa tehä eka, niin näkee todellisen valkasun tarpeen ja lisäksi myös kai parempi valkasulle, että hampaat putsattu kunnolla.

Vierailija
24/102 |
13.06.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaalenee ne hieman jo 3 päivässä. Itse kokeilin ilmaiseksi http://www.lehtitarjoukset.net sivulta saatavaa sarjaa. Tilaa näiden uutiskirje ja saat linkin mistä voi tilata 30 päivän ilmaiserä.

Vierailija
25/102 |
24.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihloi aikalailla hoidon aikana ja varsinkin sen jälkeen,tulos ei ollut mitä odotin! maksoi yli 300e en menisi uudestaan!

Vierailija
26/102 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 eurolla. Ei satu yhtään ja on tosi helppo, mutta ei ne tuloksetkaan niin järiytäviä ole ainakaan vielä olleet. Ehkä pientä vaalenemista huomattavissa. Jos oisin sen oikeen hinnan 80e maksanut, niin pettynyt olisin.

Vierailija
27/102 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hintaa en muista, mutta samana iltana vihloi ja kovaa. Tuli ihan yllättäen, kun aluksi ei vihlonut.. Ihan mahtava tulos oli kyllä!!

Vierailija
28/102 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos lähtee niin hampaat alkavat murentua ja syöpyä

Vai onko kommentteja tätä vastaan?

Mulla on luontaisesti kellertävät hampaat, mutt hyvä kiille, joka suojaa hammasluuta.

Vierailija
29/102 |
25.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Hollywood-hymyn haluaa, niin sitten kuoret.

Vierailija
30/102 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noin kerran vuodessa valkaisemassa hampaani. Haluan että hymyni näyttää raikkaalta, ja pidän hyvää huolta ulkonäöstäni. Voin ehdottomasti suositella Hollywood Smile valkaisua!

Vierailija
31/102 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soodavalkaisu on edullista ja tehokasta.

Vierailija
32/102 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.02.2014 klo 18:38"]

Kävin itiksessä Hymyklinikalla, en ollut tyytyväinen. Väri ei muuttunut.

[/quote]

Kävin samassa paikassa. Mulla seuraava lopputulos. Hampaiden ihan kärjet muuttuivat sinertävän läpikuultaviksi, ja yläosat jäi kellertäviksi. PALJON pahemman näköinen nyt kuin ennen tasainen vaaleankellertävä. Erityisesti tuo läpikuultava on inhottavan näköistä, hullua kun laittaa kielen hampaiden taakse niin se näkyy hampaiden kärjistä läpi :-o

Vierailija
33/102 |
30.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen käymään kerralla hyvässä valkaisussa kuten Hollywood Smile, suoraan laseria eikä mitään 2den viikon pöllöilyä muotit suussa kotona. Pari päivää pitää varoa tummia ja värjääviä aineita ja hymyä riittää.

Vierailija
34/102 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood Smile takaa varmasti parhaan tuloksen. Hinta on kohillaan, sillä tulos kestää ainakin sen vuoden.

Vierailija
35/102 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.09.2011 klo 00:14"]

Jos Hollywood-hymyn haluaa, niin sitten kuoret.

[/quote]

Kuorien ottaminen on kyllä hulluinta mitä voi olla. Näin kerran videon jossa nuori nainen joka ei ollut tyytyväinen kellertävään hammasluuhunsa otti kuoret. Naisen terveet kauniit hampaat porattiin niin että niistä oli jäljellä vain pienet tapit ja päälle liimattiin muovikuoret.

Vierailija
36/102 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin Hollywood Smile valkaisussa, olen tulokseen tyytyväinen ja juteltuani tekijän kanssa ymmärsin myös keskustelupalstojen erimielisyyksiä paremmin. Hampaat valkaistaan, jos hampaissa on tummentumaa tai keltaisuutta, tulos hyvä! Jos hampaat ovat jo mennessä vitivalkoiset tulos: no jaa, eipä kummempi tai peräti läpikuultava.. Hyvät hyssykät, hampaat vaalennetaan eikä maalata valkoisiksi!! Omat kellertävät hampaani ovat nyt sen jälkeen valkoiset ja raikkaat & siistit, tulos hyvä!

Vierailija
37/102 |
30.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kovasti yritetään markkinoida Hollywood Smileä. 

Vierailija
38/102 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hollywood Smile valkaisu on tehty Laserilla ja toimii! Kävin ensin ottamassa Zoom valkaisun mikä ei ollut mistään kotoisin.

Vierailija
39/102 |
05.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs esim. etuhampaiden pinnoittaminen? 

Vierailija
40/102 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkaisin kotona, hammaslääkäri denta poisti hammaskiven ja teki silikoonimuotit, antoi valkaisuaineen kotiin valkaisin ohjeiden mukaan kuukauden, tuli tosi luonnolisen valkoiset ja on vielä nyt kahden vuoden jälkeenkin. Siis silokooni muottiin aine ja hampaille pariksi tunniksi tai yöksi, vihloi vähän ja jos aine meni ikenille poltti, maksoi n.300 olen tyytyväinen tulokseen, jos haluaisin nyt valkaista lisää voisin ostaa 20e maksavan valkaisu tuubin ja käyttää samoja muotteja, mutta eipä ole vielä tarvetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi