Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kokemuksia hampaiden valkaisusta?

Vierailija
24.09.2011 |

Minkälaisia menetelmiä entä hinta?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaani vaalennettiin nyt ensimmäistä kertaa, päädyin Hollywood Smile paikkaan, sillä minulle suositeltiin sitä ja koska näköjään julkimotkin tuota suosivat. Olen tyytyväinen tulokseen, vaikka pikkuista vihlontaa olikin ihan ensimmäisinä tunteina hoidosta. Valkoiset hampaat todellakin!

Vierailija
42/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:45"]

Ite valkasin apteekista ostamalla yotuelin valkaisu kynällä, tai siis semmonen huulikiiltopuikon näkönen juttu, jolla siveltiin hampaita. Kahdesti ostin putkän ajan välillä, ohjeiden mukaan ja max 2vkoa. JOO, etuhampaisiin tuli älyttömät kuopat kiilteeseen, jotka näkyy ja tuntuu!!! Lekurin mukaan vielä on kiillettä jäljellä, mutta 5-10v aikana tarvitsen niihin kuoret! Tosin suositteli zoom valkaisua ja sinne olenkin nyt menossa. Kauhistuttaa vain se vihlonta, jos on kiillevaurioita niin se varmaan vihloo ihan sikana!?!? Saako siihen kipuun muuta kuin buranaa???

[/quote]

No hehheh, Yotuelin valkaisukynä ei kyllä kuluta kiilteeseen kuoppia. Siinä on jotakin prosentin verran karbamidiperoksidia, jos sitäkään. Se ei siis myöskään valkaise. Peroksidi ei syövytä kiillettä edes vahvanakaan pitoisuutena, koska se ei ole happo.

Sulla on kuopat etuhampaissa limun- ja mehujen juonnin takia ja ne oli jo ennen tuota Yotuelin kynää. Kukaan hammaslääkäri ei myöskään suosittele eroosiohampaille mitään vastaanottovalkaisuja, jos nyt valkaisuja ylipäätään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuotan aina Usasta itselleni Crestin vaalennusteippejä! Ne ihan oikeasti toimii tosi hyvin kunhan vain noudattaa ohjeita!

Yleensä teen teippivalkaisun kerran vuodessa, keväällä. Ero käytön jälkeen on ihan uskomaton.

Vierailija
44/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään ongelmia. Tullista tuli postissa kirje ja kävin tullaamassa paketin netissä. Maksoi sen 9e. Kahden päivän päästä paketti oli postilaatikossa.

Vierailija
45/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 19:01"]

Ei mitään ongelmia. Tullista tuli postissa kirje ja kävin tullaamassa paketin netissä. Maksoi sen 9e. Kahden päivän päästä paketti oli postilaatikossa.

[/quote]

Tämä siis 54:lle 

Ja siis netin kautta maksoin myös tullin samantien. Helppoa.

Vierailija
46/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako tuota crestiä tilattua jostain?

Vierailija
47/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:04"]

saako tuota crestiä tilattua jostain?

[/quote]

Ei mun mielestä. Jossakin tori.fissa tai huutonetissä olen joskus nähnyt myynnissä... Tosi harvoin sielläkin.

Itse ostan noita crestin hampiliuskoja aina jenkeistä tai vaihtoehtoisesti tuotan tutuilla jotka siellä matkustaa. Suosittelen todella ainakin kokeilemaan! Ovat vielä ns. enamel safe, eli tehokkaita mutta hellävaraisia.

Vierailija
49/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä myös plussaa Crestin hammasteipeille! Vastaa ihan kalliita ammattimaisia valkaisuhoitoja. Harmi ettei Suomesta saa mistään. :(

Vierailija
50/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö noita muka saa tilattua netistä? On sitten varmaan ainoa sellainen tuote maailmassa. 

Vierailija
51/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:53"]

Eikö noita muka saa tilattua netistä? On sitten varmaan ainoa sellainen tuote maailmassa. 

[/quote]

No aattele mikä rahallinen menetys se kalliille hampaiden valkaisupaikoille tai apteekeille olisi? Että perusmarketista saiskin ostaa tehokkaampia tuotteita muutamilla kympeillä kun samatehoisesta (tai useimmiten jopa huonommasta) valkaisusta joutuu pulittamaan ammattilaisella sen 100-200 euroa.

Vierailija
52/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kokeilen tällä hetkellä kookosöljyllä ("oil pulling"). Kolmas päivä meneillään, eroa ei huomaa vielä. Katsotaan uudelleen parin viikon päästä.

Vierailija
53/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crestin tuotteita olen ostanut Ebaystä brittimyyjiltä.

Vierailija
54/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 17:02"]

Minä kokeilen tällä hetkellä kookosöljyllä ("oil pulling"). Kolmas päivä meneillään, eroa ei huomaa vielä. Katsotaan uudelleen parin viikon päästä.

[/quote]

Älä odota ihmeitä. Itse menin halpaan ja purskuttelin kookosöljyä viikkokausia, oli pettymys... Ikenet oli kyllä ihan hyvässä kunnossa, kielen päällä kuvottava rasvakerros, hampaiden sävyssä ei oikeastaan mitään eroa.

Vierailija
55/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crest ihan oikeasti toimii!! Mä olen cokiskissa ja juon kahviakin ja tupakoinkin jonkin verran niin mullakin muuttui selvästi. Voi kestää jonkun päivän että huomaa mutta kyllä ne lopulta muuttuu. Otan kohta uuden kuurin...

Vierailija
56/102 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta löytyy hampaiden kotivalkaisusta Furkassa. Ensin tehtiin vastaanotolla suuhun sopivat muotit, ja valkaisu tapahtui pikkuhiljaa kotona. Pidin muotteja nukkuessa, joten niistä ei ollut minkäänlaista vaivaa. Samoja muotteja pystyy käyttämään uudestaan jatkossakin :)

Vierailija
57/102 |
04.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli just tänään Crest-valkaisuliuskoja 25 päivän satsi, maksoi 69 euroa. Isosmilesta tilasin eikä jäänyt edes tulliin, vaan suoraan postilaatikkoon tuli. Edellisellä kerralla jouduin maksamaan arvonlisäverot. Tulokseen olen ollut aina erittäin tyytyväinen.

Vierailija
58/102 |
05.08.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on tehty hampaiden valkaisu kolme kertaa tässä vuosien varrella. Neljäs aika on varattuna. Enimmäkseen olen ollut hyvinkin tyytyväinen tulokseen. :)

Täällä kokemuksiani:

http://kohtielamankauneutta.blogspot.fi/2013/08/hehkea-hymy-hampaiden-valkaisulla.html

Vierailija
59/102 |
26.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin ja ihastuin: http://terveellinen.fi/shinewhite/ , Toimii!

60/102 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hampaiden valkaisu kotona - http://shytobuy.fi