Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia hampaiden valkaisusta?

Vierailija
24.09.2011 |

Minkälaisia menetelmiä entä hinta?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullua touhua tuo hampaidenvalkaisu, ajatelkaa nyt. Valkaistaan hampaat?! koska vaaleammat on muotia

Vierailija
62/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:34"]

Hullua touhua tuo hampaidenvalkaisu, ajatelkaa nyt. Valkaistaan hampaat?! koska vaaleammat on muotia

[/quote]

Muotia? Jaa. Eiköhän valkoiset hampaat symboloi terveyttä ja hyvinvointia. Mieluummin olen valkohampainen kuin kärsin huonosta itsetunnosta kellertävänruskeilla hampailla piilohymyillen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääks kukaan, toimiiko Crest 3D valkaisuliuskat? Olis tarkoituksena ostaa nyt tässä lähiaikoina.. :)

Vierailija
64/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:04"]

Crest ihan oikeasti toimii!! Mä olen cokiskissa ja juon kahviakin ja tupakoinkin jonkin verran niin mullakin muuttui selvästi. Voi kestää jonkun päivän että huomaa mutta kyllä ne lopulta muuttuu. Otan kohta uuden kuurin...

[/quote]

Samma här. Monesti ns. "ylläpidän" hampaiden valkoisuutta muutaman päivän kuurilla. Ei tarvitse siis joka kerta edes käyttää viikkoa tai viikkokausia, pari päivääkin riittää poistamaan punaviinin, kahvin jne aiheuttamia väriongelmia.

Vierailija
65/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:47"]

Täältä myös plussaa Crestin hammasteipeille! Vastaa ihan kalliita ammattimaisia valkaisuhoitoja. Harmi ettei Suomesta saa mistään. :(

[/quote]

Saa niitä tilattua! IsoSmileltä USA:sta itse tilasin ja tällä hetkellä 10pv:n liuskoista viimeinen suussa. Ja on todella valkoisemmat hampaat kuin 10 päivää sitten. Googlettakaa IsoSmile. Maksoi reilut 35 euroa+9e tulli. Helppoa, nopeaa, halpaa ja toimii!

Vierailija
66/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 18:46"]

[quote author="Vierailija" time="15.09.2014 klo 16:47"]

Täältä myös plussaa Crestin hammasteipeille! Vastaa ihan kalliita ammattimaisia valkaisuhoitoja. Harmi ettei Suomesta saa mistään. :(

[/quote]

Saa niitä tilattua! IsoSmileltä USA:sta itse tilasin ja tällä hetkellä 10pv:n liuskoista viimeinen suussa. Ja on todella valkoisemmat hampaat kuin 10 päivää sitten. Googlettakaa IsoSmile. Maksoi reilut 35 euroa+9e tulli. Helppoa, nopeaa, halpaa ja toimii!

[/quote]

Ei jumittunut tulliin? Ei tullut tullimaksuja? Ei ongelmia maksamisessa?

Vierailija
67/102 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa muuten huomioida, että noita Crestin valkaisuliuskia saa eri vahvuisina ja eri hintaisina: Mitä tehokkaampi ja ammattimaisempi vaalennus, sitä kalliimpi on myös hinta. 

Jos haluaa tosi valkoisen hollywood-hymyn, paketti saattaa maksaa jopa 80 euroa!  

Vierailija
68/102 |
10.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crest on ihan shaissea itselläni, vihloo ja teipit on tosi epäkäytännölliset. Aloin käyttää sen sijaan Plus White 5 Minute Whitening Geliä, jota saa tilata Amazonista. Ei vihlo pätkääkään. Toki pitää erikseen ostaa sellaiset muovisuojat, mutta niitäkin saa Amazonista naurettavan halvalla. Tuotteen nimi on vähän hämäävä, sillä viisi minuuttia ei riitä, vaan itse vaikutus alkaa viidessä minuutissa, mutta muuten oikein oiva tuote.

Vierailija
69/102 |
28.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältäkään ei minkäänlaista peukkua Hollywood Smilelle. Itsellenikin jäi vähän outo fiilis koko paikasta (kävin useita vuosia takaperin Tampereella) - pikkuinen koppihuone parturikampaamon yläkerrassa. Ei minkäänlaista esitarkastusta eikä minulle ainakaan aikaa varatessa sellaisesta edes mainittu. Lopputulos oli suorastaan surkea, en huomannut minkäänlaista eroa eikä ketkään tututkaan.

Tämän jälkeen olen käynyt kahdesti suuhygienistillä ja valkaisutulos on ollut todella hyvä. Lisäksi koin, että sain asiantuntevaa palvelua ja hoitoa.

Vierailija
70/102 |
05.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

315e Tehovalkaisu yksityisessä hammaslääkärissä Itä-Vantaalla.

Sain ylähuuleeni 1-2asteen palovamman! Hampaiden vihloilu ei ollut mitään verrattuna huulen kipuihin ja siihen pelkoon ja huoleen,kun seuraavana yönä heräsin ylähuuli todella turvonneena! Menin heti aamusta hammaslääkäriin juttusille eikä minun annettu olla yhteydessä itse valkaisun tekijään sillä sielä oltiin sitä mieltä,että kyse on VAIN allergisesta reaktiosta suoja-ainetta kohtaan!..ettei mitenkään voinut olla mahdolista,että olisin saanut valkaisu-ainetta ylähuuleeni! Onneksi lääkärissä todettiin minun saaneen palovamma ja nyt alkaa korvausten yms.periminen!

Vierailija
71/102 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras kokeilemani hampaiden valkaisu liuska on ehdottomasti Crest 3DWhite liuskat. Helppo, oikeesti toimiva ja edullinen. Plussana tietty et koko homman voi hoitaa kotona. :) Vihlominen lievää hoidon jälkeen, kun käytin vahvinta liuskaa, mutta Gentlerutinilla vihlontaa ei tullut ollenkaan. Käytinköhän reilun puolet liuskoista paketista ja hampaat tulivat älyttömän valkoisiksi. Vertasin kaverin kanssa hampaita ja ei ollut eroa laser valkaisuun, jossa kaverini oli käynyt. Ainut ero oli tietty että kaverini sai kerralla valkeat hampaat minulla liuskojen käytö kesti viikon. Mutta se on pieni uhraus kun hinta on yli kymmenen kertaa pienempi. :)

Suosittelen todella Crestin liuskoja jos hampaita haluatte valkaista. 

Vierailija
72/102 |
04.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää koskaan menkö Hollywood smileen. Pelkkää rahastusta. Itse en huomannut mitään eroa ennen ja jälkeen. Tosi epäammattimaista toimintaa muutenkin. En suosittele kyseistä lafkaa kenellekkään.

Vierailija
73/102 |
26.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hyvällä valkaisulla on hintaa useampi satanen, jotta voi odottaa kunnon tuloksia. Minulle on tehty tehovalkaisu Helsingin Pihlajamäen hammaslääkäriasemalla, tuli todella valkoiset hampaat ja mukava palvelu. Ja ei se valkaiseminen ole vaarallista jos tehdään turvallisesti ja luotettavassa paikassa. Maksoi 275e. Kannattaa ylläpitää ja käydä muutaman vuoden välein uudelleen, itselläni on pysynyt hyvänä jo pari vuotta (lopetin kahvin juomisen myös) ja menen uudestaan kun alkaa siltä näyttämään.

Vierailija
74/102 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turussa luotettava ja edullinen paikka on Aboadent. Minulle tehtiin siellä vastaanotolla tehovalkaisu (250€) ja tuli todella valkoiset ja nätit - eikä sattunut.  Noista kotikonsteista ei mulla kyllä ole mikään toiminut, joskus kokeillut sitä sun toista. Kannattaa suosia ammattilaisten palveluja ettei mene hampaat pilalle!

Vierailija
75/102 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi minäkään suositella Hollywoodsmilea. Karmea kokemus. Ei tosiaan jäänyt sellainen kuva, että siellä olisi ollut ammattitaitoista työntekijää, ei minkäänlaista tarkastusta ennen valkaisua. Eli rahastusmeininki. Hampaat menivät vain huonommiksi. :(

Vierailija
76/102 |
14.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turhaan maksatte monia satasia klinikoille noista valkaisuista, kun ihan saman lopputuloksen saatte noilla moneen kertaan tässäkin ketjussa mainostetuilla Crest whitestripseillä. Ebaystä saa sen parinkymmenen kappaleen pakkauksen noin kolmellakympillä ja sen jälkeen riittää ylläpitoon liuska kerran tai pari kuussa käytettynä. Lupaa poistaa 14 vuoden edestä tahroja hampaista ja sen todella tekee, minultakin lähti ikäni keräämäni kahvi ja punkku ja rööki hampaan pinnasta. On niin valkoinen, terve ja nätti hymy nykyään!

Itsellä lisäksi saman tuoteperheen hammastahna, sekin toki voi vaikuttaa ylläpitovaikutukseen. 

Vierailija
77/102 |
22.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavia nuo HollywoodSmile-trollaajat! Kukaan ei usko noita "käyttäjäkokemuksia".

Vierailija
78/102 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua ja onhan tämä vanhakin jo.

Kysymykseni kuitenkin kuuluu: Kenelläkään kokemusta BlancOne -valkaisusta?

Nopea ja vihlomaton valkaisu?

Vierailija
79/102 |
14.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhdistuu / valkaistuu, kun käy hammashygienistillä puhdistamassa.

Jos oma hammasluu on keltainen, sitä ei vaalenna mikään tai sitten se on "vaarallinen".

Vierailija
80/102 |
18.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään en ole saanut niin alentavaa kohtelua osakseni kun Glossilla. Reklamaatiotilanteessa minua puhuteltiin omistajan taholta näin: ”ei ole minun vikani jos sinä et tajua”, ”en usko sinua” jne... hämmentävää miten yhdelläkään yrityksellä on nykypäivänä varaa tuollaiseen. Etenkään kun heidän palvelunsa ei ole mitenkään ekslusiivisia, vaihtoehtoja kuluttajalla riittää. Mutta Glossia en voi missään nimessä suositella, suhtautuminen asiakkaisiin on ylimielistä. Asiakas on heille rahanlähde, ei muuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi