Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos nyt jäisit leskeksi tai eroaisit, niin

Vierailija
19.09.2011 |

ottaisitko uuden miehen?

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja viimeinenkin lapsi muuttaa kohta kotoa. En haluaisi enää miestä riesakseni, vaan haluaisin elää yksin ja tehdä mitä lystään loppuelämäni.

Vierailija
2/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä en

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että ottaisin enää ikinä. Mulla on niin rakas mies etten tuosta yli pääsis.

Vierailija
4/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihonalaiseni olisi "vapaalla jalalla", ehkä hänen kanssa kimppaan ryhtyisin. Muuten varmaankaan en ottaisi uutta miestä.

Vierailija
5/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ottaisi ja ikää 34v

Vierailija
6/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti en pitkään aikaan.

Voisin ehkä tapailla silloin tällöin, mutta en tosiaankaan ottaisi ketään asumaan meille ainakaan niin kauan, kun lapset asuvat kotona eli pitkään aikaan.

En halua, että lasten täytyisi kärsiä jostain uusperhekuvioista, jotka on usein vähän tai enemmänkin vaikeita. Ja vaikkei lapset kärsisikään, niin en halua tehdä mitään kompromisseja itseäni kiusaten ja yrittäen revetä joka paikaan.

Vierailija
7/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuommoista voi etukäteen tietää. Jos tarjolla olis vain huonoja / mulle sopimattomia miehiä, niin tietty en haluaisi ketään mun elämää sotkemaan.

Jos taas olisi tarjolla joku laadukas ja mukava mies, joka pitäisi myös lapsistani, niin parempi on kun ei sano ei koskaan.

Todennäköisesti yrittäisin kyllä about 7 seuraavaa vuotta välttää uutta miestä, koska mielestäni 1 isäpuoli per lapsi on riittävästi. Kuopusta en varmaan säästelisi isoveljensä kohtalolta, jos sen jälkeen törmäisin johonkin kivaan mieheen.

Niin ronkeli olen, että parisuhteesta pitää olla mulle enemmän iloa ja hyötyä, kuin mitä parisuhteessa olosta on haittaa ;-)

Vierailija
8/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 ja viimeinenkin lapsi muuttaa kohta kotoa. En haluaisi enää miestä riesakseni, vaan haluaisin elää yksin ja tehdä mitä lystään loppuelämäni.

Vierailija
9/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen eronnut jo yli 8v sitten.

Vierailija
10/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"tekisin mitä lystään loppuelämäni" -linjalle, kysymättä keneltäkään mitään, sovittelematta aikatauluja ja haluamisia kenenkään kanssa, ei tarttis huolehtia, passata, huomioida.

Lapset jo niin isoja, että kohta pärjäävät ja haluavat elää omaa elämää. Sitten kun tulee lastenlapsia voisin palata taas maisemiin.

Vierailija
11/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en löytäisi, niin en.

Vierailija
12/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ongelma olis et miten selviän perintöveroista. En haluaisi myydä taloa enkä mökkiä. Ja sitten alkas ukkoja pyöriä nurkissa. Mitään retkua en ainakaan ottais. Samanlainen pitäs löytyä kuin nykyinen, että huolisin elämääni.

Vierailija
13/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos hyvä tyyppi sattuisi"löytymään"niin mahdollisesti joo.

Vierailija
14/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin ikinä enää. Niistä on pelkkää haittaa!!

Vierailija
15/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikea uskoa, että yhtä sopivaa löytyisi. Mutta jos löytyisi, saattaa olla, mutta vasta kun lapset olisivat aikuisia.

Vierailija
16/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauttisin yksinhuoltajuudestani ja miettisin tosi huolella ennen kuin ottaisin meidän perheeseen uusia miehiä (lapseni ovat molemmat alle kouluikäisiä).

Jos joskus saisin tilaisuuden harrastaa seksiä (turvaverkot eivät ole kummoiset, joten tämä ei olisi kovin helppoa) niin mahtavaa, mutta en lähtisi kyllä tätä meidän elämää se kulma edellä kehittämään. Olen löytänyt oman juttuni masturbaatiossa ja voisin tehdä sitä aika kauankin jos vaihtoehtona on hirveää draamaa miesten ja lasten yhteensovittamisen kanssa.

Vierailija
17/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun elämä on mennyt niin, että aina jostain on kuitenkin ilmaantunut tavattoman sopiva mies kun olen ollut vapaa.

Mutta siis en pelkää tai karta yksinolemista.

Vierailija
18/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

erosta kohta 9v, tuskin otan koskaan. lapset on jo isoja ja lisää en halua, miksi ihmeessä ottaisin tänne jonkun joka pitäisi ottaa huomioon jokaisessa askeleessa jonka ottaa.

Vierailija
19/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minullakin on yksi ihonalainen, johon olisin varmasti jossain vaiheessa yhteydessä ihan mielenkiinnosta. Mutta olen kyllä ajatellut, että niin kauan kun lapset ovat pieniä, olisi meille kaikille parempi, etten ottaisi uutta miestä.

Jotenkin tuntuu, että uuden miehen etsiminen tulisi helpommin kyseeseen, jos eroaisin nykyisestäni kuin siinä tapauksessa, että jäisin leskeksi.

Toivon kuitenkin meille pitkää yhteistä elämää.

Vierailija
20/36 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä