Miksi täällä ei saa puhua ajankohtaisista uutisista ja asioista?
Yleensä viestit poistetaan heti. Asiallinen keskustelu onnistuu onneksi muualla. Mietin, vain, että mikä on motiivi poistaa kaikki juuri täältä? En ymmärrä.
Voisiko tänne laittaa aihe on rajattu infon, missä kerrotaan, mitkä kaikki asialliset viestit tullaan poistamaan?
Kommentit (11)
Asioista, joista voidaan olla monta mieltä, voidaan olla myös väärää mieltä. Siksi.
Järkeä vailla olevat sepustukset poistetaan ja hyvä niin!
Vierailija kirjoitti:
Asioista, joista voidaan olla monta mieltä, voidaan olla myös väärää mieltä. Siksi.
se 'väärää'mieltä on useimmiten täyttä valhetta
Vierailija kirjoitti:
Ei saa keskustella Wissin ahdisteluista ja potkuista, ei Kalliolaisesta ravintolasta, ei erilaisista tutkimustuloksista.....
Kannattaa katsoa peiliin. Asiallisia aloituksia ei taatusti poisteta, vaan vika on usein aloituksen yksipuolisen voimakkaassa agendassa. Kirjoita puolueettomasti ja asiallisesti äläkä vänkää mitään.
Väärämieliset aloitukset poistetaan. Etkö ole jo sitä huomannut?
Automode ja ilkeyttään tehdyt asiatonilmot. Tarpeeksi monta ilmoa, niin ketju poistuu. Jotkut takovat ihan kiusallaan ketjuja poistoon.
Tästä on moni nostanut aiheen esille. Aivan täysin asiallisia jopa kuivia aloituksia poistetaan -luulen, että kohta tämäkin viestiketju häviää, sillä näitäkin on poistettu.
Miksi täällä saa puhua vain jonninjoutavista aiheista, mutta ei ajankohtaisista tapahtumista, enkä tarkoita nyt viihdeuutisia.
Vierailija kirjoitti:
Tästä on moni nostanut aiheen esille. Aivan täysin asiallisia jopa kuivia aloituksia poistetaan -luulen, että kohta tämäkin viestiketju häviää, sillä näitäkin on poistettu.
Miksi täällä saa puhua vain jonninjoutavista aiheista, mutta ei ajankohtaisista tapahtumista, enkä tarkoita nyt viihdeuutisia.
Ajankohtaiset...niinpä ja syy siihen on päivänselvä jos vähänkään osaa yhdistellä asioita.
Eilen olin ottanut uudelle välilehdelle keskustelun jossa joku kertoi vuokransa nousseen. No kun olin menossa vähän myöhemmin lukemaan sitä niin keskustelu oli poistettu 😅 Oli varmaan juu ihan kauhea kirjoitus.
Ei saa keskustella Wissin ahdisteluista ja potkuista, ei Kalliolaisesta ravintolasta, ei erilaisista tutkimustuloksista.....