Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kaukana on paivakotinne?

Vierailija
19.09.2011 |

Kysely isompien kaupunkien asukkaille.



Meilla

kotoa paivakotiin reilu 6km, paivakodista toihin 2km



Pelkkaan ajamiseen menee joka aamu vahintaan 25min.



Mielestani matka on liian pitka

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n 300 metriä, siitä sitten töihin n 5km, aikaa menee päivässä puolisen tuntia yhteensä, eli erittäin hyvä aika.

Vierailija
2/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siirsimme nyt eskari-ikäisen tyttäremme "kotipäiväkotiin", eli n. 200m:n päähän. Tästä jatkan vielä n. 7km töihin.



Aikaisemmin oli n. 5km:n päässä (asuimme päiväkodin alkamisen aikoihin siinä naapurissa). Kuljetimme muuton jälkeenkin vielä n. vuoden kauempana, koska en halunnut vaihtaa päiväkotia, ennenkuin oli "pakko" (mielestäni eskari on hyvä käydä tulevien koulukavereiden kanssa).



Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naapurissa olisi yksi päiväkoti, mutta viedään kilometrin päähän toiseen päiväkotiin.

Pk on työmatkan varrella, joten hirveästi ei vaikuta työmatkan pituuteen (n. 15-20 minuuttia).



Pari vuotta sitten kuskattiin lapsia kaupungin toisella puolella olevaan päiväkotiin. Silloin töihin meneminen pk:n kautta kesti 1,5 tuntia.



Pitäisikö ap:llä olla pk ja työpaikka heti naapurissa?

Monella kestää työmatka tunnin vaikka ei tarvitsisi lapsia mihinkään kuljettaa.

Vierailija
4/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pahimmillaan menee 40 minuuttia suuntaansa.

Vierailija
5/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pk-äidin työpaikka bussilla n. 20 min



pk-isän työpaikka pyörällä n. 20 min



Helsinki

Vierailija
6/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdella bussilla mennään, tuntuu aavistuksen liian pitkältä matkalta. Kyseessä toisaalta erityisryhmä, joita ei ole ihan joka paikassa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä tarhaan 1,5km kävellen,siitä yli tunti yleisillä töihin,autolla selviäis puolessa tunnissa koko setistä

Vierailija
8/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli joudutaan kävelemään ehkä kymmenen metriä.



Työpaikka tien toisella puolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

10km matkaan julkisilla 35min

josta kuopuksen päiväkotiin kävelyä 800m

josta työpaikalleni 11km julkisilla 45min



aika pitkät matkat mielestäni mutta oma valintamme. Olisimme saaneet hoitopaikat omasta lähiöstäkin. (Helsinki)

Vierailija
10/18 |
19.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt alakoululaisilla koulumatka 80m.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päiväkotiin on matkaa n. 200 metriä (mennään kävellen), josta mulla on matkaa töihin n. 20 kilsaa (omalla autolla 20 min, bussilla tunti) ja miehellä 15 kilsaa (pyörällä 40 minsaa, bussilla sama). Olen erittäin tyytyväinen pk:n sijaintiin, oman työmatkani pituuteen en niinkään. Onneks joskus voi palata päiväkodilta kotiin tekemään etäpäivää.

Vierailija
12/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asutaan. Tosin päiväkoti on eri suunnassa kuin työpaikka, mutta ei silti mitään valittamista. Oikein ihana päiväkoti Lauttasaaressa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaan menee kävellen n. 20 minuuttia, tosin lasten kanssa joskus pidempäänkin (nuorempi onneksi istuu vielä rattaissa, on kohta 3 v.). Onneksi myös bussilla pääsee ovelta ovelle, tosin kävelemme yleensä, jos ilma on ihan ok.



Miehellä päiväkodilta töihin n. 10 km, autolla menee puoli tuntia ruuhkasta vähän riippuen (työpaikka on Espoon puolella). Itse taas teen töitä kotona, onneksi.

Vierailija
14/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on matkaa jotain 100-200m. Että ihan passeli on. ja Helsingissä asutaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töihin siitä sitten 20 min bussilla. Toimii!

Vierailija
16/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asutaan, autoa ei ole joten ratikalla mennään.

Vierailija
17/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päiväkotiin 30 metriää, eli ei voi valittaa. Helsingissä asutaan.

Vierailija
18/18 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä julkisilla pääse eikä meillä ole autoa. Ja paikkakunta Espoo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän seitsemän