Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuuli tempaisi trampan lyhtypylvääseen...

Vierailija
27.09.2011 |

Olisiko tramppojen jaloissa oltava jotkin painot, ettei tuuuli vie mennessään???



http://www.kaleva.fi/uutiset/oulu/tuuli-tempaisi-trampoliinin-valopylva…

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

trampoliiniin, niin ei ihan pikkumyrskyissä lentele. Anoppi käy myös trampoliininpainoksi, pysyvästi, kovalla pakkasella voit irrottaa anopin trampoliinista.

Vierailija
2/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun niitä ihan ilmatteeksi lentää naapurin pihalta omalle ja löytäjähän saa pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi käy myös trampoliininpainoksi, pysyvästi, kovalla pakkasella voit irrottaa anopin trampoliinista.

Vaikka siis, mähän tykkään mun anopista.

Mutta kaamee tuuli on ollut. Ja (liiankin) jännä päivä näin ikkunan takaa. Meidän trampan kävin köyttämässä päivällä kiinni läheiseen mäntyyn kun alkoi näyttää siltä, että silläkin menohalut saattaisi herätä.

Ympärillä on raksa poikineen, joten vähän pelottavaakin, kun kaikenlaista rojua lentelee taivaalla. Meidän pihalle oli tipahtanut jonkun uima-allas.

Vierailija
4/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vähän rutussa ne tukikepit turvaverkolle.

Vierailija
5/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä oli vielä se katos paikallaan... näin kun heilu tuossa takapihalla, mutta en uskonu, että mihinkään lähtee... Ei se kauas mennytkään :)

Naapurin grilli oli levittäytynyt heidän takapihalle.

Vierailija
6/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän pihakeinu pötköttää kukkapenkissä. siinä oli vielä se katos paikallaan... näin kun heilu tuossa takapihalla, mutta en uskonu, että mihinkään lähtee... Ei se kauas mennytkään :)

Naapurin grilli oli levittäytynyt heidän takapihalle.

katos on saanut kyytiä kyllä ja on ihan vinksin vonksin... Onneksi paljon mitään muuta tuhoa ei ole kuin että tyttären pihalelut on pitkin pihoja. Vene oli rannassa vedessä vaikka siis oli kiskottu täysin kuivalle maalle, mutta merivesi on kyllä nyt yli metrin korkeammalla kuin normaalisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/7 |
27.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensi montakymmentä metriä ylämäkeen ja vääntyi aina pahasti. Nykyään pidetään sitä talon toisella nurkalla, johon ei käy tuuli niin pahasti. Mutta kyllä siinä näki, kuinka pahasti tuuli ottaa tuollaiseen isoon.