Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
kun on taas kateellista porukkaa... Ihan on mahdollista,että ovat itse elintasonsa omilla töillään mahdollistaneet! Itse olen 24, mies 26 ja isossa uudessa omakotitalossa asustellaan kahden lapsemme kanssa ja hieno autokin löytyy. Kaikki on mahdollista, jos tietää jo nuorena mitä haluaa ja tekee TÖITÄ sen eteen...
Minkä koulutuksen kävit ? Totta tuo on, täällä vain aina panetellaan:)
kun on taas kateellista porukkaa... Ihan on mahdollista,että ovat itse elintasonsa omilla töillään mahdollistaneet! Itse olen 24, mies 26 ja isossa uudessa omakotitalossa asustellaan kahden lapsemme kanssa ja hieno autokin löytyy. Kaikki on mahdollista, jos tietää jo nuorena mitä haluaa ja tekee TÖITÄ sen eteen...
porskuttelevat.
Siis mikä ******** teitä oikeesti vaivaa?! kummaki on korkeasti koulutettuja ihmisiä, niin kain ne nyt saa elää omaa elämäänsä...
näköjään kaunis pieni elämä -blogistikin on nyt sitten saanut ilmaistuotteita, kun niistä täällä on kovasti jauhettu jonkun lastenvaatebloggarin osalta:
http://kaunispienielama.blogspot.com/
Mutta kovin paljon yhdyssanavirheitä Annen teksteissä. Voisi opetella kirjoittamaan oikein, niin harkitsisin tilaamista. Ihana blogi, mutta vie vähän luottoa kun ei ole perusasiat kunnossa.
Olisipa edes tehnyt itse pitsansa...
Tiedän kyseisen perheen, joten tiedän, että lapset ja mies on ihan Annen omia. Mies ei ole kukaan homokaveri niin kuin joku täällä ehdotti.
Koko perhe on aina todellakin pukeutunut noin kauniisti kuin blogissakin ja koti on aivan varmasti aina siisti ja kaunis. Hyvin edustava perhe kaikenkaikkiaan ja taitavia ovat. Mies on erittäin musikaalinen ja Annella on silmää kauneudelle.
Joku vinkui siitä kuinka lelut olivat matolla niin järjestyksessä. Noh.. Kyllähän ihan jokainen bloggari varmasti vähän asettelee tavaroita kauniimmasti kuviinsa ihan tietoisesti, mutta jos viitsii lukea tekstin sen kuvan alta, niin siinähän juuri kerrottiin kuinka poika innostui, kun matossa oli sopivat kaistat autoille. Siksi ne autot siinä ehkä olivatkin vierekkäin "lähtöviivalla".
että ko. blogi on kokonaisuudessaan sisustussuunnittelijan MAINOS. Blogia todennäköisesti työstävät palkatut ammattilaiset (ainakin yksi ihminen) taustalla.
Loistava keksintö sinällään, koska näin hän saa taatusti tuotua esille taitojaan ja lisää työtarjouksia.
oikeesti, on blogistin aivan pakko pyöriä täällä nostelemassa tätä, ei muuten voi sama saatanan ketju aina pompahtaa tähän etusivulle.
Mua ei ainakaan vois vähempää kiinnostaa koko blogi. Kävin katsomassa ja ihan nätti koti, mutta äiti ei ainakaan osaa pukeutua. Vaikuttaa nörtiltä. Mutta aivan sama, kun kaikissa perherissä on omat hyvät ja huonot puolensa. Kuopatkaa nyt jo tämä ketju....pliis!!!!
Ja blogisti vois keskittyä siihen blogiin eikä tähän av-palstaan ;)
se ole parempi nuorena kuin liian vanhana hankkia ne lapset? olen itse saanut esikoiseni 20-vuotiaana, enkä pidä sitä mitenkään ihmeellisenä. Jaksaapahan juosta perässä paremmin kuin 60-vuotiaana :)
Jos kaksi ihmistä rakastaa hulluna toisiaan ja ovat onnellisia= pakko olla jotain vikaa tässä, liian rakastuneita, mitä noi yrittää todistaa, ei nainen ole ees kaunis/mies komea, kauheeta kulissia, hirveetä yritystä... Lapset leikkii rauhassa= siis noi on varmaan palkattuja lapsinäyttelijöitä, eihän tollasia voi olla, onko noi kamoissa, ei tollasta voi olla teillä ku ei meilläkään ole... Koti on siisti= Noi lapset ei varmaan saa koskee/elää/kävellä/itkee/piereskellä/huutaa/leikkii/syödä ja eihän toi äiti varmasti itse siivoo, niil on varmaan siivooja ja puutarhuri ja kokki ja pensaanputsaajat ja lattiakaivo siivoojat ja ja ja... Miten toi äiti voi olla noin onnellinen lasten kanssa vietetystä ajasta= se on varmaan kamoissa tai sitten se näyttelee, että saa kivoja kuvia blogiin ja mainostaa yritystään joka on jo 8-vuotta sitten perustettu ja nettikauppa vasta myöhemmin mut siis joo siis ihan kauhee perhe ja onneks meil ei siis oo tollasta... HEI SIIS IHAN AIKUISTEN OIKEESTI, GET A LIFE! JA MIELELLÄÄN SELLAINEN JOSTA OIKEASTI PIDÄTTE, ETTEI TARVITSE ITKEÄ TOISTEN IHANAA JA ONNELLISTA ELÄMÄÄ JA ETSIÄ SIITÄ VIKOJA....JOITA EI OLE!
Olen täysin samaa mieltä! Oikein naurattaa lukea kuinka kateelliset ihmiset jaksavat jauhaa paskaa! Blogin kirjoittajalla on ihania ideoita, luovuutta ja energiaa hääräillä lasten kanssa ja kaikinpuolin elämän vaikuttaa onnelliselta!kaikkea hyvää heille!kateelliset älkää vaivautuko kommentoimaan typeryyksiä ja kateellisia kommenttejanne! lapselliset idiootit
että kaikki on kaunista ja ihana. Kyllähän se blogin nimikin sen jo kertoo.Jos ei kestä lukea, voi siirtyä paskamutsi blogiin :)
että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.
naisia, vaikka nainen olen itsekin. Tätä kateuden määrää on vaikea ymmärtää. Miksi ei voi vain nauttia toisen aikaansaannoksista ja kauniista kuvista ilman, että alkaa verrata omaan elämäänsä? Jos oma elämä onkin paskaa, hömppäblogien avulla pääsee hetkeksi pakoon omaa arkeansa ja pääsee eri maailmaan. Jos oma elämä on kaikin puolin kunnossa, vielä vähemmän on aihetta kateuteen. Miksi seurata blogia, josta tulee huonot fiilikset?
Tuon blogin funktio on selvästi poimia elämän hyviä puolia esille, ja siinä se mielestäni onnistuu. Kokonaan toinen tehtävä on niillä blogeilla, joissa tuodaan esille lapsiperhe-elämän nurjia puolia. Tehtävänsä toki niilläkin, mutta itse en niitä jaksa seurata. Tarpeeksi sitä puolta näen kotonakin, joten mieluummin vietän rentouttavan kahvihetken kauniiden kuvien ja onnellisten tunnelmien äärellä.
Jos haluaa valitusta ja paskaa niin tulee vaan tänne AV:lle. Ja sitten kun on lukenut muiden ongelmista ja kaaoksesta ja epäonnistuneista suhteista niin heitetään vielä lisää kiviä. Eli teetpä niin tai näin niin av:llä et ole koskaan sitä mitä pitäisi olla. Siitä vaan pers´vako ylös jakkaralta, leidit, ja laittelemaan itsekin kotia. Ei tarvi täällä kitistä. Annelle ja Michaelille hatunnosto!
En tiedä missä sisustussuunnittelijaksi opiskellaan, mutta mies on ammattikorkean käynyt.
eli korkeakoulutushan se sitten on.
En tiedä missä sisustussuunnittelijaksi opiskellaan, mutta mies on ammattikorkean käynyt.
eli korkeakoulutushan se sitten on.
Sisustusarkkitehti on korkeakoulututkinto, sisustussuunnittelijaksi kouluttautumiseen on useampia erilaisia koulutuslinjoja. Tai "itseoppinutkin" voi olla. Ei se koulutus kaikkea ratkaise, vaan taito ja luovuus.
sisusta oma lukaalisi miten haluat. niin minäkin teen.
Tuo ei ole flyygeli. Flyygeli on sellainen pitemmän mallinen tuosta, googletapas ihan varsin vain...
Kävinpä minäkin tuota blogia lukemassa. Kaunis, vanhempi talo heillä, hyvällä maulla rempattu ja sisustettu kauniisti. Ei omaan makuuni, mutta harmonista ja rauhaisan näköistä. Miksi te siitä suuresta rahamäärästä jankkaatte, en ymmärrä. Tuollahan oli mm. mummon virkkaamia (aivan ihania) mattoja, vanerista taidokkaasti itsetehty pesukone lastenleikkeihin, barbileikkeihin itsetehty hiekkalaatikko jne. Paistoivat iltapalaksi nakkeja takassa, ihan niin kuin mekin tänään :) Rouvalla on selkeästi silmää sisustamiseen, mutta sen lisäksi on todella taitava käsistään ja keksii ideoita vaikka mihin. Ilmeisesti suurin osa lastenhuoneiden sisustuselementeistä on hänen toteuttamiaan. Olihan siellä kuvia vanhasta höyläpenkistä, kuviosahasta jne :) Nextiltä, H&M:ltä jne oli vaatteet jotka oli mainittu jossain kuvassa. Juu, näkee että lapset on hyvin puettu eikä ihan markettivaatteisiin, mutta onnistuu tuokin vähän vähemmälläkin rahalla, jos osaa ajoittaa ostokset alennusmyynteihin jne. Ikean Ektorp taisi vilahtaa jossain kuvassa. Eli ei tuolta se raha raha raha vilkkunut joka kulmasta kuten jotkut täällä jauhavat. Se on se taito tehdä kaunista, tehdä eikä haaveilla tekemisestä ;)
Ihan samaa katselin minäkin. Kaunis talo, sisustustyyli täysin eri kuin meillä. Meillä on 1948 rakennettu hirsitalo, jossa aikakautensa ja 50-luvun kalusteita ja tyyliä. Mutta osaan kyllä arvostaa ihmistä kenellä on taitoa ja energiaa tehdä ja touhuta. Tuo äitihän on todella luova, nuo itse tekemänsä lasten kalusteet ovat kekseliäitä ja omaperäisiä. Tokihan tarvikkeet maksavat, mutta tekeminen vaatii vain silmää, aikaa ja työkaluja, ja mitä eniten, sitä viitsimistä. Hyvä se on sieltä sohvan nurkasta napista miten toisilla on sitä rahaa, kun jokaisellahan on mahdollisuus esim. virkata niitä mattoja tai tehdä Barbien hiekkalaatikko JOS riittää kyvyt ja viitseliäisyys ;)
kun on taas kateellista porukkaa... Ihan on mahdollista,että ovat itse elintasonsa omilla töillään mahdollistaneet! Itse olen 24, mies 26 ja isossa uudessa omakotitalossa asustellaan kahden lapsemme kanssa ja hieno autokin löytyy. Kaikki on mahdollista, jos tietää jo nuorena mitä haluaa ja tekee TÖITÄ sen eteen...