Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
No miks pitäis, kun ei toi blogistikaan tee, NIIN MIKS MUN PITÄIS.
(huom tää oli huumoria =))
ja tuntuu onnelliselta perheeltä.
täynnä kauniita asioita ja kuvia. Lisäksi blogitouhu on erinomaisesti sulautettu verkkokauppaan - kirjoittajahan kertoo jossakin postauksessaan, ettei ole joutunut mainostamaan vielä kertaakaan ja silti kauppa käy.
Tässäkään keskustelussa ilmennyttä, älyvapaan oloista kadehdintaa en ymmärrä. Miettikää hetki sitä vaivannäön määrää, mitä tuollaisen maalaisunelman ylläpito edellyttää. Ja katsokaa vähän tarkemmin.
Kalliilla kameralla saa kauniita kuvia, mutta bloggaajan tekstit ja kirjoitustapa paljastavat auttamatta sen, että koulut ovat jääneet käymättä. Lapset kasvavat ihanassa kermakakku-unelmassa, jossa tavaroita ja herkkuja saa rajattomasti, mutta älyllinen puoli jää auttamatta vähemmälle.
Toivoa sopii, että suku todella on niin rikas, että rahat riittävät tuon elämäntyylin ylläpitämiseen myös tämän viimeisimmän polven kullannuppujen osalta. Muuten voi hattaranhörsöiseen aivottomuuteen ja sivistymättömyyteen kasvaneilla materialistikeijuilla olla aika rankkoja hetkiä reaalitodellisuudessa.
Älkää siis ihan oikeasti olko katkeria siitä, että Annella on aikaa askarrella ja somistaa. Sillä ajalla on todella kova hinta.
Kauniit lapset, kaunis koti, viitsii ja jaksaa, ei voi muuta kuin ihmetellä ja ihastella.
Kaunis blogi, kauniit vanhemmat, tavalliset lapset.
Taas Ceelan metkut, kaunis lapsi, tavallinen äiti
varsinkin hellareille. Näytetään elämän kiiltokuvamaisuus, vaikka kulissien takana näyttää ihan toiselle.
nimim. pitkän ajan hellarina ollut, nykyisin luopio
Äkkiä katsoin tuon linkin ja ainakin ekana pisti silmään suloinen vauva ja halpisrattaat, onhan niitä kaupoissa parempiakin merkkejä tarjolla. Ei silmiini ihanaa. Lapsoset ihania ja kauniita, mutta panostaisin kyllä lasten hyvinvointiin enkä käyttäisi kallisarvoista vauva-aikaa hömppään.
Mä en kyllä näe tän blogin superihanuutta, menee siinä missä muutkin, mutta hieman realistisemmat on makuuni :)
nen-päätteinne suomalainen sukunimi? Mies harrastaa musiikkia.
eräs kirjoittaja ajattelin eilen, että perheen isä kuuluisi ko yhtyeeseen..
Ja olen kateellinen. Itse olen 4-kymppinen akateeminen nainen eikä ikinä ole mahdollisuutta tuollaiseen elintasoon. Jokainen tajuaa, että raha on perittyä rahaa, jos tuon ikäisenä on 3 lasta tehnyt niin ei ihan omasta palkkapussista ostella ja sisustella ja ylläpidetä tuollaista vaikka maku olisi kuinka hyvä. Rahan suhteen lähdemme eri lähtökohdista ja niin se vain on. Tietty imelyys blogissa ärsyttää. Kai se on vain kateutta, kun katselee omaa läväänsä väsyneenä työpäivän jälkeen ja parisuhdekin on raunioilla...
olisi tän vastakohta. alanko kirjoittaa ja kuvata...
Ja olen kateellinen. Itse olen 4-kymppinen akateeminen nainen eikä ikinä ole mahdollisuutta tuollaiseen elintasoon. Jokainen tajuaa, että raha on perittyä rahaa, jos tuon ikäisenä on 3 lasta tehnyt niin ei ihan omasta palkkapussista ostella ja sisustella ja ylläpidetä tuollaista vaikka maku olisi kuinka hyvä. Rahan suhteen lähdemme eri lähtökohdista ja niin se vain on. Tietty imelyys blogissa ärsyttää. Kai se on vain kateutta, kun katselee omaa läväänsä väsyneenä työpäivän jälkeen ja parisuhdekin on raunioilla...
Sinä se jaksat täällä epäluuloisuudessasi esittää blogistia ja tasaisin väliajoin heittää ilmaan tätä höpönlöpöä jostain "blogistien tienaamisesta joka klikkauksesta".
Voin kertoa, että kirjoitan suosittua blogia (ja EN ole kukaan täällä ruodituista blogisteista, turha yrittää) ja latin latia en ole blogin kirjoittamisesta koskaan saanut. Ehkä joku ammattiblogisti joka on linkittänyt blogiinsa mainoksen, voi saada jonkun pennin sen MAINOKSEN klikkaamisesta, mutta en tiedä montakaan blogia jolla olisi pysyvää mainoslinkkiä. Asia erikseen on tosiaan sitten nuo ammattibloggaajat jollain indiedaysillä tms.
Joten, tämän kateellisen bullshitin voi ainakin lopettaa.
Perheen tyttö on ihan masentuneen näköinen :(
tai mielenterveyttä jonku kuvan perusteella!! Arvostelkaa blogia mutta jättäkää lapset rauhaan!
Ja ei, en ole blogisti enkä edes tunne perhettä.
täynnä kauniita asioita ja kuvia. Lisäksi blogitouhu on erinomaisesti sulautettu verkkokauppaan - kirjoittajahan kertoo jossakin postauksessaan, ettei ole joutunut mainostamaan vielä kertaakaan ja silti kauppa käy. Tässäkään keskustelussa ilmennyttä, älyvapaan oloista kadehdintaa en ymmärrä. Miettikää hetki sitä vaivannäön määrää, mitä tuollaisen maalaisunelman ylläpito edellyttää. Ja katsokaa vähän tarkemmin. Kalliilla kameralla saa kauniita kuvia, mutta bloggaajan tekstit ja kirjoitustapa paljastavat auttamatta sen, että koulut ovat jääneet käymättä. Lapset kasvavat ihanassa kermakakku-unelmassa, jossa tavaroita ja herkkuja saa rajattomasti, mutta älyllinen puoli jää auttamatta vähemmälle. Toivoa sopii, että suku todella on niin rikas, että rahat riittävät tuon elämäntyylin ylläpitämiseen myös tämän viimeisimmän polven kullannuppujen osalta. Muuten voi hattaranhörsöiseen aivottomuuteen ja sivistymättömyyteen kasvaneilla materialistikeijuilla olla aika rankkoja hetkiä reaalitodellisuudessa. Älkää siis ihan oikeasti olko katkeria siitä, että Annella on aikaa askarrella ja somistaa. Sillä ajalla on todella kova hinta.
En tunnustaudu katkeraksi, mutta sen verran alentuvan säälittelevää viestiäsi kommentoin, että koulutusta tai ei, niin blogin pitäjä on toimitusjohtaja ihan vakavaraisesa yrityksessään. (kaupparekisterin mukaan, perheellä useampiakin yhtiöitä?)
olisi tän vastakohta. alanko kirjoittaa ja kuvata...
Ruma Iso Kuolema!
ku pistää ite firman pystyyn. Voi antaa itselleen ihan minkä tittelin haluaa.
Hienoa että voi itsensä työllistää, mut ei se titteli todellakaan kerro ihan kaikkea. Ja firmalla ei tarvi olla edes mitään tuloja, mutta tj on silti tj.
Koulutus antaa sivistystä, yleistietoa ja henkistä pääomaa. Sitä vaan ei yleensä ne tajua jotka on menny perus koulusta suoraan työ elämään tai oman firman toimitus johtajaks.
Kaikkien ei tietenkään tarvi kouluttautua ja voi silti olla onnellinen elämässä. Mutta ei se titteli ole ainut menestyksen mitta elämässä todellakaan.
täynnä kauniita asioita ja kuvia. Lisäksi blogitouhu on erinomaisesti sulautettu verkkokauppaan - kirjoittajahan kertoo jossakin postauksessaan, ettei ole joutunut mainostamaan vielä kertaakaan ja silti kauppa käy. Tässäkään keskustelussa ilmennyttä, älyvapaan oloista kadehdintaa en ymmärrä. Miettikää hetki sitä vaivannäön määrää, mitä tuollaisen maalaisunelman ylläpito edellyttää. Ja katsokaa vähän tarkemmin. Kalliilla kameralla saa kauniita kuvia, mutta bloggaajan tekstit ja kirjoitustapa paljastavat auttamatta sen, että koulut ovat jääneet käymättä. Lapset kasvavat ihanassa kermakakku-unelmassa, jossa tavaroita ja herkkuja saa rajattomasti, mutta älyllinen puoli jää auttamatta vähemmälle. Toivoa sopii, että suku todella on niin rikas, että rahat riittävät tuon elämäntyylin ylläpitämiseen myös tämän viimeisimmän polven kullannuppujen osalta. Muuten voi hattaranhörsöiseen aivottomuuteen ja sivistymättömyyteen kasvaneilla materialistikeijuilla olla aika rankkoja hetkiä reaalitodellisuudessa. Älkää siis ihan oikeasti olko katkeria siitä, että Annella on aikaa askarrella ja somistaa. Sillä ajalla on todella kova hinta.
En tunnustaudu katkeraksi, mutta sen verran alentuvan säälittelevää viestiäsi kommentoin, että koulutusta tai ei, niin blogin pitäjä on toimitusjohtaja ihan vakavaraisesa yrityksessään. (kaupparekisterin mukaan, perheellä useampiakin yhtiöitä?)
teitä kateellisia p****koja.
Tehkää vähän enemmän töitä itse niin saatte rahaa. Jos ei oo koulutusta niin kouluttautukaa. Pistäkää äijänne tekemään enemmän töitä niin saatte enemmän rahaa. Lopettakaa toi valitus, jos teillä on niin hirveä elämä itellänne niin tehkää asialle jotain!