Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
101/224 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään keittää hyvät kahvit ja katsella tuota blogia. Unohtaa tämän oman kodin kaaoksen ja hektisen elämän :)

Vierailija
102/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän kuviaan edes fb.n, missä mulla ei ole edes kavereita paljon.

Miksi joku haluaa omien lasten kuvia kaikkien töllisteltäväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ihana :) tykkään lueskella sitä, tulee sellanen mukava fiilis



Blogisti taitaa olla 26v. On saanut 20-vuotiaana esikoisensa

Vierailija
104/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä mieli tulee tuosta blogista! Vaikka itse en ihan yhtä pikkusievästä sisustuksesta tykkää, katselen näitä kuvia tosi mielelläni. Itsellenikin koti on kaikkinensa (ihmiset, sisustus, ruoka) tärkeä paikka ja sisustaminen rakas harrastus.

Vierailija
105/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan, tyyliin "onko niillä oikeasti aina noin siistiä ja kaunista, ei niiden elämä noin täydellistä voi olla.. jne.jne"

Mitäs sillä on väliä. Lukekaa blogia jotka tykkäätte ja joita se ärsyttää niin parempi olla lukemati.

Vierailija
106/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis blogi kauniilla perheellä. Joidenkin vaikea sulattaa, minun ei koska minusta on ihana katsella kauniita asioita ja ihmisiä :)

ja ihana :) tykkään lueskella sitä, tulee sellanen mukava fiilis

Blogisti taitaa olla 26v. On saanut 20-vuotiaana esikoisensa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
107/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt viittaa kenenkään tässä ketjussa, vaan lähinnä yleisesti tällaisilla keskustelu palstoilla ja blogien kommenttibokseissa.



Tuntuu, että on olemassa oma lajinsa, joitten tehtävänä on laukoa kurjia kommentteja kaikesta! Esim. mitä väliä vaikka kyseissä blogissa pitäjä oliskin asetellut ne lelut siihen matolle tms lavastanut kuvia? Harrastuksensa kullakin. Nillittäjien kanssa on myös ärsyttävä katsoa esim. elokuvia tai tavata uusia ihmisiä. AINA kaikki on pielessä, feikkiä, typerää, rumaa, sopimatonta ja ovatv vakuuttuneita että tämän mielipiteen KAIKKI haluavat kuulla.

Kyllä lehtiä lukemalla, uutisia seuraamalla ja elämällä omaa elämää tulee vastaan kaikkea vähemmän seesteistä, kaunista ja harmonista. Ihanaa saada hengähdystaukoa kaikesta siitä selaamalla muutama minuutti esim. naistenlehteä tai vaikkapa tuota Kaunis pieni elämä-blogia. Auttaa löytämään myös omasta arjesta niitä pieniä kauniita hetkiä, jotka ainakin itselle ovat tärkeitä.



Vierailija
108/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa nyt miten eheä ja yhtenäinen on myös elämäntapa. Noinhan se yleensä käy, että jos joku tietää tarpeeksi varhain täsmälleen mitä haluaa, niin pääsee valitsemallaan linjalla pitkälle. Siinä on ajoissa tiedetty että halutaan perhe, tehty lapset nuorena ja panostettu kotiin. Sisustuksen saralla on sitten päästy huomattavasti omaa kotia pidemmälle. Monesti sitä ei vaan heti nuorena tiedä mitä haluaa ja sitä sitten haihattelee kenties vähän rönsyilevämmin. Jos jollain saralla jotenkin pääsee pidemmälle, niin usein sitten vähän vanhempana. Eikä sillä että tuo nyt mikään jättimäinen suorite olis, mutta on se sinänsä saavutus että on kiva ydinperhe ja sen puitteet kohdallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
109/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ajatelkaa nyt miten eheä ja yhtenäinen on myös elämäntapa. Noinhan se yleensä käy, että jos joku tietää tarpeeksi varhain täsmälleen mitä haluaa, niin pääsee valitsemallaan linjalla pitkälle. Siinä on ajoissa tiedetty että halutaan perhe, tehty lapset nuorena ja panostettu kotiin. Sisustuksen saralla on sitten päästy huomattavasti omaa kotia pidemmälle. Monesti sitä ei vaan heti nuorena tiedä mitä haluaa ja sitä sitten haihattelee kenties vähän rönsyilevämmin. Jos jollain saralla jotenkin pääsee pidemmälle, niin usein sitten vähän vanhempana. Eikä sillä että tuo nyt mikään jättimäinen suorite olis, mutta on se sinänsä saavutus että on kiva ydinperhe ja sen puitteet kohdallaan.


Ja hyvä tavaton sentään, ovathan sisutuslehtienkin kuvat lavastettuja. Kuinka monessa kodissa on jatkuvasti olohuoneen pöydällä lime-hedelmiä? Tai ne tohvelit aina siinä samassa kohtaa vuoteen vieressä jne. Totta ihmeessä taitava visualisti lavastaa kuvia. Jos hän haluaa kuvata uutta mattoa, hän ei kuvaa sitä silloin kun lapsi on juuri oksentanut siihen. Tai jos hän haluaa esitellä uutta wc:tä, siellä ei näy vauhtiraitoja pöntössä.

Vierailija
110/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun herättää näin paljon keskustelua:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
111/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuin esim. PKseudulla.

Ei siellä omakotitalo maltaita maksa.

Jos on oma sisustusliike, niin saa tukkuhinnalla sisustella.

Jos on kädentaitoa ja visuaalista silmää, niin saa todella edullisesti ihan mitä vain.

Jos viihtyy kotona, niin myös ehtii tehdä kotitöitä.

Jos osaa rahankäytön niin, ei hussaa.

Rahansa voi käyttää ihan mihin haluaa.

Pankista saa lainaa.

Joidenkuiden vanhemmat auttavat mielellään.



Ise en jaksa vain kotona ja kiltisti.

KJäyn kerran viikossa lavatansseissa. Cha cha, rumbaa, tangoa, jiveä, buggia ... ihan mitä vaan ja taivun kuin pajunvitsa, spitän monta kierrosta ... jne. Se on mun elämää ...

Toisaalta maalasin äsken olkkarin seinät. Kukin tyylillään ;))



Älkää kadehtiko ketään!

Vierailija
112/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... kuin esim. PKseudulla.

Ei siellä omakotitalo maltaita maksa.

Jos on oma sisustusliike, niin saa tukkuhinnalla sisustella.

Jos on kädentaitoa ja visuaalista silmää, niin saa todella edullisesti ihan mitä vain.

Jos viihtyy kotona, niin myös ehtii tehdä kotitöitä.

Jos osaa rahankäytön niin, ei hussaa.

Rahansa voi käyttää ihan mihin haluaa.

Pankista saa lainaa.

Joidenkuiden vanhemmat auttavat mielellään.



Itse en jaksa vain kotona ja kiltisti.

Käyn kerran viikossa lavatansseissa. Cha cha, rumbaa, tangoa, jiveä, buggia ... ihan mitä vaan ja taivun kuin pajunvitsa, spinitän monta kierrosta ... jne. Se on mun elämää ...

Toisaalta maalasin äsken olkkarin seinät. Kukin tyylillään ;))



Älkää kadehtiko ketään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
113/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuitenkaan jaksa kiinnostua hänen ajatusmaailmastaan kun en tunne. :) Toisaalta en muutenkaan ole blogidiggari.

Vierailija
114/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun avasin tän aiheen, että ekat viestit oli kaikki postattu n. minuutin välein. Tuli ihan jostain kummasti mieleen että aiheen on aloittanut bloggaaja ja vastannut seuraavat viestit itselleen.



En voi tietenkään vannoa, mutta tuli ihan semmoinen olo. Eikä tämä ole ainoa blogi josta tällä palstalla jauhetaan usein jotenkin kummallisesti. Vähän kuin mainostettaisiin. Vähän niinkuin sitä yhtä viulistia koskevat aiheet yhteen aikaan...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
115/224 |
01.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on VASTA 26v.

Oho, niimpäs onki! Mä ajattelin et se ois vanhempi ku sillä on jo 3 lasta...

Vierailija
116/224 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaasta perheestä siis kumpikin. Rahat ei oo tullu itse virkkaamalla. Vaikka toki esim. asunnon arvo nousee jonkin verran jos sitä remontoi onnistuneesti.



i]Ammattimuusikkona tiedän, ettei noi flyygelit ole ihan ilmasia ja oikein laadukkaalta sekä uudelta soittimelta vaikuttaa. Ei meillä oikeilla muusikoillakaan ole tuollaista vara hankkia! Vaikka mielummin sijotetaan soittimeen kun vaikkapa autoon.



En tosiaan tienny, että virkkuutöillä voi rikastua. Vai mitähän toi mies tekee työkseen? Onko nää jotain perillisiä?



Mutta kaikesta huolimatta; aivan ihana blogi ja ihanan oloinen tuo kirjoittaja-tyttönen! Ja hyvin säilynyt :)

[/quote]


Vierailija
117/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kaikki tuolla hymyile kun kulkee, en mäkään.

Vierailija
118/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina lähes surullisen näköinen.

Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.


Minä olen, useita kertoja. Hän on samassa balettikoulussa kuin oma lapseni ja tyttö vaikuttaa näkemäni perusteella ihan tavalliselta, iloiselta lapselta.

Vierailija
119/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko lapset päiväkodissa, eskarissa vai kokonaan kotihoidossa? tietääkö joku, saako tuo perhe paljon lastenhoito tai siivousapuja?

Vierailija
120/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin, kuten joku jo kirjoittikin, PELOTTAA että millaisia lapsia nää jotku mammat kasvattaa...

Kiva blogi, seuraan säännöllisesti, toivottavasti ei kyllästy teihin haukkujiin ja lopeta koko blogia!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi