Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
heidän kuviaan edes fb.n, missä mulla ei ole edes kavereita paljon.
Miksi joku haluaa omien lasten kuvia kaikkien töllisteltäväksi.
ja ihana :) tykkään lueskella sitä, tulee sellanen mukava fiilis
Blogisti taitaa olla 26v. On saanut 20-vuotiaana esikoisensa
Hyvä mieli tulee tuosta blogista! Vaikka itse en ihan yhtä pikkusievästä sisustuksesta tykkää, katselen näitä kuvia tosi mielelläni. Itsellenikin koti on kaikkinensa (ihmiset, sisustus, ruoka) tärkeä paikka ja sisustaminen rakas harrastus.
ei kaikkea tarvi ottaa niin tosissaan, tyyliin "onko niillä oikeasti aina noin siistiä ja kaunista, ei niiden elämä noin täydellistä voi olla.. jne.jne"
Mitäs sillä on väliä. Lukekaa blogia jotka tykkäätte ja joita se ärsyttää niin parempi olla lukemati.
Kaunis blogi kauniilla perheellä. Joidenkin vaikea sulattaa, minun ei koska minusta on ihana katsella kauniita asioita ja ihmisiä :)
ja ihana :) tykkään lueskella sitä, tulee sellanen mukava fiilis
Blogisti taitaa olla 26v. On saanut 20-vuotiaana esikoisensa
En nyt viittaa kenenkään tässä ketjussa, vaan lähinnä yleisesti tällaisilla keskustelu palstoilla ja blogien kommenttibokseissa.
Tuntuu, että on olemassa oma lajinsa, joitten tehtävänä on laukoa kurjia kommentteja kaikesta! Esim. mitä väliä vaikka kyseissä blogissa pitäjä oliskin asetellut ne lelut siihen matolle tms lavastanut kuvia? Harrastuksensa kullakin. Nillittäjien kanssa on myös ärsyttävä katsoa esim. elokuvia tai tavata uusia ihmisiä. AINA kaikki on pielessä, feikkiä, typerää, rumaa, sopimatonta ja ovatv vakuuttuneita että tämän mielipiteen KAIKKI haluavat kuulla.
Kyllä lehtiä lukemalla, uutisia seuraamalla ja elämällä omaa elämää tulee vastaan kaikkea vähemmän seesteistä, kaunista ja harmonista. Ihanaa saada hengähdystaukoa kaikesta siitä selaamalla muutama minuutti esim. naistenlehteä tai vaikkapa tuota Kaunis pieni elämä-blogia. Auttaa löytämään myös omasta arjesta niitä pieniä kauniita hetkiä, jotka ainakin itselle ovat tärkeitä.
Mutta ajatelkaa nyt miten eheä ja yhtenäinen on myös elämäntapa. Noinhan se yleensä käy, että jos joku tietää tarpeeksi varhain täsmälleen mitä haluaa, niin pääsee valitsemallaan linjalla pitkälle. Siinä on ajoissa tiedetty että halutaan perhe, tehty lapset nuorena ja panostettu kotiin. Sisustuksen saralla on sitten päästy huomattavasti omaa kotia pidemmälle. Monesti sitä ei vaan heti nuorena tiedä mitä haluaa ja sitä sitten haihattelee kenties vähän rönsyilevämmin. Jos jollain saralla jotenkin pääsee pidemmälle, niin usein sitten vähän vanhempana. Eikä sillä että tuo nyt mikään jättimäinen suorite olis, mutta on se sinänsä saavutus että on kiva ydinperhe ja sen puitteet kohdallaan.
Mutta ajatelkaa nyt miten eheä ja yhtenäinen on myös elämäntapa. Noinhan se yleensä käy, että jos joku tietää tarpeeksi varhain täsmälleen mitä haluaa, niin pääsee valitsemallaan linjalla pitkälle. Siinä on ajoissa tiedetty että halutaan perhe, tehty lapset nuorena ja panostettu kotiin. Sisustuksen saralla on sitten päästy huomattavasti omaa kotia pidemmälle. Monesti sitä ei vaan heti nuorena tiedä mitä haluaa ja sitä sitten haihattelee kenties vähän rönsyilevämmin. Jos jollain saralla jotenkin pääsee pidemmälle, niin usein sitten vähän vanhempana. Eikä sillä että tuo nyt mikään jättimäinen suorite olis, mutta on se sinänsä saavutus että on kiva ydinperhe ja sen puitteet kohdallaan.
Ja hyvä tavaton sentään, ovathan sisutuslehtienkin kuvat lavastettuja. Kuinka monessa kodissa on jatkuvasti olohuoneen pöydällä lime-hedelmiä? Tai ne tohvelit aina siinä samassa kohtaa vuoteen vieressä jne. Totta ihmeessä taitava visualisti lavastaa kuvia. Jos hän haluaa kuvata uutta mattoa, hän ei kuvaa sitä silloin kun lapsi on juuri oksentanut siihen. Tai jos hän haluaa esitellä uutta wc:tä, siellä ei näy vauhtiraitoja pöntössä.
kun herättää näin paljon keskustelua:)
... kuin esim. PKseudulla.
Ei siellä omakotitalo maltaita maksa.
Jos on oma sisustusliike, niin saa tukkuhinnalla sisustella.
Jos on kädentaitoa ja visuaalista silmää, niin saa todella edullisesti ihan mitä vain.
Jos viihtyy kotona, niin myös ehtii tehdä kotitöitä.
Jos osaa rahankäytön niin, ei hussaa.
Rahansa voi käyttää ihan mihin haluaa.
Pankista saa lainaa.
Joidenkuiden vanhemmat auttavat mielellään.
Ise en jaksa vain kotona ja kiltisti.
KJäyn kerran viikossa lavatansseissa. Cha cha, rumbaa, tangoa, jiveä, buggia ... ihan mitä vaan ja taivun kuin pajunvitsa, spitän monta kierrosta ... jne. Se on mun elämää ...
Toisaalta maalasin äsken olkkarin seinät. Kukin tyylillään ;))
Älkää kadehtiko ketään!
... kuin esim. PKseudulla.
Ei siellä omakotitalo maltaita maksa.
Jos on oma sisustusliike, niin saa tukkuhinnalla sisustella.
Jos on kädentaitoa ja visuaalista silmää, niin saa todella edullisesti ihan mitä vain.
Jos viihtyy kotona, niin myös ehtii tehdä kotitöitä.
Jos osaa rahankäytön niin, ei hussaa.
Rahansa voi käyttää ihan mihin haluaa.
Pankista saa lainaa.
Joidenkuiden vanhemmat auttavat mielellään.
Itse en jaksa vain kotona ja kiltisti.
Käyn kerran viikossa lavatansseissa. Cha cha, rumbaa, tangoa, jiveä, buggia ... ihan mitä vaan ja taivun kuin pajunvitsa, spinitän monta kierrosta ... jne. Se on mun elämää ...
Toisaalta maalasin äsken olkkarin seinät. Kukin tyylillään ;))
Älkää kadehtiko ketään!
en kuitenkaan jaksa kiinnostua hänen ajatusmaailmastaan kun en tunne. :) Toisaalta en muutenkaan ole blogidiggari.
kun avasin tän aiheen, että ekat viestit oli kaikki postattu n. minuutin välein. Tuli ihan jostain kummasti mieleen että aiheen on aloittanut bloggaaja ja vastannut seuraavat viestit itselleen.
En voi tietenkään vannoa, mutta tuli ihan semmoinen olo. Eikä tämä ole ainoa blogi josta tällä palstalla jauhetaan usein jotenkin kummallisesti. Vähän kuin mainostettaisiin. Vähän niinkuin sitä yhtä viulistia koskevat aiheet yhteen aikaan...
Sehän on VASTA 26v.
Oho, niimpäs onki! Mä ajattelin et se ois vanhempi ku sillä on jo 3 lasta...
Varakkaasta perheestä siis kumpikin. Rahat ei oo tullu itse virkkaamalla. Vaikka toki esim. asunnon arvo nousee jonkin verran jos sitä remontoi onnistuneesti.
i]Ammattimuusikkona tiedän, ettei noi flyygelit ole ihan ilmasia ja oikein laadukkaalta sekä uudelta soittimelta vaikuttaa. Ei meillä oikeilla muusikoillakaan ole tuollaista vara hankkia! Vaikka mielummin sijotetaan soittimeen kun vaikkapa autoon.
En tosiaan tienny, että virkkuutöillä voi rikastua. Vai mitähän toi mies tekee työkseen? Onko nää jotain perillisiä?
Mutta kaikesta huolimatta; aivan ihana blogi ja ihanan oloinen tuo kirjoittaja-tyttönen! Ja hyvin säilynyt :)
[/quote]
ei kaikki tuolla hymyile kun kulkee, en mäkään.
ja aina lähes surullisen näköinen.
Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.
Minä olen, useita kertoja. Hän on samassa balettikoulussa kuin oma lapseni ja tyttö vaikuttaa näkemäni perusteella ihan tavalliselta, iloiselta lapselta.
onko lapset päiväkodissa, eskarissa vai kokonaan kotihoidossa? tietääkö joku, saako tuo perhe paljon lastenhoito tai siivousapuja?
Todellakin, kuten joku jo kirjoittikin, PELOTTAA että millaisia lapsia nää jotku mammat kasvattaa...
Kiva blogi, seuraan säännöllisesti, toivottavasti ei kyllästy teihin haukkujiin ja lopeta koko blogia!
Tykkään keittää hyvät kahvit ja katsella tuota blogia. Unohtaa tämän oman kodin kaaoksen ja hektisen elämän :)