Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
41/224 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kaikki heidän huonekalunsa, vaatteet, lastenvaatteet ja lastenlelut ovat TODELLA KALLIITA. Niinhän se on, rahalla saa kaunista ja kivan näköistä. Monesti kun katson, että onpa ihanat vaatteet tai lelut,sitten selvitän hinnat, niin on kyllä todella kallista.

Vierailija
42/224 |
03.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flyygelien hinnat on 20 000 e - 120 000 e.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä toisen varallisuus tuntemattomien ja sivullisten elämään liittyy? Oikeata kommunismi-meininkiä Suomessa :/

Vierailija
44/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee parin viikon tauko blogissa, niin tahti vain kiihtyy :O


Samaa ihmetellyt...

Vierailija
45/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varakkaat oli omissa porukoissaan ja köyhät omissaan. näin karrikoiden.



nyt ku rikkaiden elämä läväytetään köyhien naaman eteen,niin ymmärrän,että se kirpaisee

Vierailija
46/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just niin, että esitellään vain PIENI OSA heidän elämästä. vain ne kauneimmat pienet palaset. siellä ei koskaan käsitellä esim. lasten nukutuksia, yöheräilyjä, sairauksia, uhmaikää, ruokataisteluja, siivouksia yms.

Kaikki rempatkin ja askartelut näytetään vasta sitten, kun ne ovat täysin valmiit (okei, on siellä joskus kuvia keskeneräisestä projektista, kuten se linna, kesähuone). Vauvakin vain tupsahti kauniisti perheeseen, ei puhuttu itse synnytyksestä mitään yms.

Jätetään kaikki vähänkin ikävä arki pois ja näytetään asioista ne kauniit palat.

Ja se hänelle suotakoon, on sekin taito, kirjoittaa ja kuvata vain ne elämän parhaimmat hetket.

Ja miksi ihmeessä blogistin pitäisikään läväyttää kateellisten av-mammojen luettavaksi elämänsä kokonaisuudessaan? Täällä ei vaan ole medialukutaitoista porukkaa, joka ymmärtäisi, ettei noissa blogeissa ole alun perinkään kyse oman elämän realistisesta raportoinnista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua, mä kuolen nauruun!!!!!!! :D Tää uusin postaus jossa miehelle roikkuu kakara käsivarrella flyygelin äärellä kun hän soittaa Isn't she lovely!!!! Nyt ne on seonneet lopullisesti tuon oksettavan imelyytensä kanssa. Laitoin sinne kommentiksi jota ei tietenkään koskaan julkaista että Peteliuskin olis kateellinen noista valmiista karikatyyreistä jota koko perhe edustaa! :D

Hävettää puolestasi ihan tosissaan.

Vierailija
48/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on just niin, että esitellään vain PIENI OSA heidän elämästä. vain ne kauneimmat pienet palaset. siellä ei koskaan käsitellä esim. lasten nukutuksia, yöheräilyjä, sairauksia, uhmaikää, ruokataisteluja, siivouksia yms.

Kaikki rempatkin ja askartelut näytetään vasta sitten, kun ne ovat täysin valmiit (okei, on siellä joskus kuvia keskeneräisestä projektista, kuten se linna, kesähuone). Vauvakin vain tupsahti kauniisti perheeseen, ei puhuttu itse synnytyksestä mitään yms.

Jätetään kaikki vähänkin ikävä arki pois ja näytetään asioista ne kauniit palat.

Ja se hänelle suotakoon, on sekin taito, kirjoittaa ja kuvata vain ne elämän parhaimmat hetket.

Ja miksi ihmeessä blogistin pitäisikään läväyttää kateellisten av-mammojen luettavaksi elämänsä kokonaisuudessaan? Täällä ei vaan ole medialukutaitoista porukkaa, joka ymmärtäisi, ettei noissa blogeissa ole alun perinkään kyse oman elämän realistisesta raportoinnista.

En väittänytkään, että sen pitäis kertoa realistisesti pikkulapsiajasta perheessään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa myös perheen isä on töissä.



Bisnestähän tuo kaikki on :)

Eikä siinä mitään pahaa ole. Kaunis blogihan se on, ja kaikki keinot kannattaa käyttää markkinointiin.

Vierailija
50/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alunperin tuon piti olla lasten kanssa askartelu blogi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/224 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin ihanan perheidyllin. Olisin halunnut (ydin)perheen jo nuorena. En saanut. On tullut vain kasoittain paskaa ja lisää näyttää satavan.



Kyllähän se harmittaa, että ei ole saanut sellaista onnea, mitä muilla on.



(tuosta kaikesta materiasta puhumattakaan)

Vierailija
52/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öööö mistä päättelit että olisi yksi jäsen? Ei tietääkseni kyllä ole. Tämän miehen nimi on tietääkseni Mikael. Tai Michael. Jos on samoja veljeksiä, ei ainakaan ole yhtyeen jäsen. Kaikkea kanssa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niitä yhtyeen jäseniä..mistä IHMEESTÄ tällaista "tietoa"???

Vierailija
54/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäsin kyllä kuvista ja värimaailmasta. Ovat ehkä perusvarakkaitakin mutta toisaalta aika moni juttu on toteutettu pienellä rahalla, pelkällä kekseliäisyydellä. Kuten keittiöremontti: jos olisi rahaa yllin kyllin niin en ainakaan itse olisi tyytynyt maalaamaan kaapinovia vaan vaihtanut joko ovet tai koko kaapistot. Kokemuksesta tiedän myös että moni asia näyttää kuvissa (etenkin hyvällä kameralla otettuna) paljon paremmalta kuin todellisuus. Eli miksi olla kateellinen? Mutta sitä jäin miettimään että onko tämä perhe lestadiolaisia? Kun "uskontolahkoon" heidän puhutaan kuuluvan ja asuvat Pohjanmaalla? Mieshän on käsittääkseni von Hertzen brothersien yksi jäsen, onko ne Hertzenit lestadiolaisia - en ole tiennytkään? Eipä siinä mitään vaikka olisivatkin, sen puoleen. Mutta selittäisi tiettyjä asioita...

Taitavat olla helluntailaisia, siis bloggaajan perhe. Ilmeisesti ei ole heidän sukunimi von Hertzen, vaan tuon talonsa nimi. Von Hertzen Brothersit ovat enemmän idän uskontoihin kallellaan, laulujen sanoituksista paistaa rakkaus äiti Ammaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaisi tietää, mitkä asiat VHB:ssä selittyisivät lestadiolaisuudella :D



Eivät taida olla maallisesta pikkusieväilystä kiinnostuneita kuin tuon blogin pitäjä kuitenkaan.

Vierailija
56/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniit lapset, kaunis koti, viitsii ja jaksaa, ei voi muuta kuin ihmetellä ja ihastella.

Vierailija
57/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosi ihanaa :) aaaww

Vierailija
58/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vielä sanoa, että tosi hyvä harrastus tollanen tyhjänpäivänen kirjottelu ja kuvien levittely. Se on tärkeää! Uu jeah mahtava meno!

Vierailija
59/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, nostin ihan siksi, kun joku on ilmeisen tosissaan kirjoittanut KPE-blogistin miehen olevan Von Hertzen-bändin jäsen ja ajatellut bändin olevan lestadiolaisia..Voi jösses

Vierailija
60/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli kyllä hilpeintä vähään aikaan :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi