Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
flyygelien hinnat on 20 000 e - 120 000 e.
Mitä toisen varallisuus tuntemattomien ja sivullisten elämään liittyy? Oikeata kommunismi-meininkiä Suomessa :/
nyt tulee parin viikon tauko blogissa, niin tahti vain kiihtyy :O
Samaa ihmetellyt...
varakkaat oli omissa porukoissaan ja köyhät omissaan. näin karrikoiden.
nyt ku rikkaiden elämä läväytetään köyhien naaman eteen,niin ymmärrän,että se kirpaisee
se on just niin, että esitellään vain PIENI OSA heidän elämästä. vain ne kauneimmat pienet palaset. siellä ei koskaan käsitellä esim. lasten nukutuksia, yöheräilyjä, sairauksia, uhmaikää, ruokataisteluja, siivouksia yms.
Kaikki rempatkin ja askartelut näytetään vasta sitten, kun ne ovat täysin valmiit (okei, on siellä joskus kuvia keskeneräisestä projektista, kuten se linna, kesähuone). Vauvakin vain tupsahti kauniisti perheeseen, ei puhuttu itse synnytyksestä mitään yms.
Jätetään kaikki vähänkin ikävä arki pois ja näytetään asioista ne kauniit palat.
Ja se hänelle suotakoon, on sekin taito, kirjoittaa ja kuvata vain ne elämän parhaimmat hetket.
Ja miksi ihmeessä blogistin pitäisikään läväyttää kateellisten av-mammojen luettavaksi elämänsä kokonaisuudessaan? Täällä ei vaan ole medialukutaitoista porukkaa, joka ymmärtäisi, ettei noissa blogeissa ole alun perinkään kyse oman elämän realistisesta raportoinnista.
Apua apua, mä kuolen nauruun!!!!!!! :D Tää uusin postaus jossa miehelle roikkuu kakara käsivarrella flyygelin äärellä kun hän soittaa Isn't she lovely!!!! Nyt ne on seonneet lopullisesti tuon oksettavan imelyytensä kanssa. Laitoin sinne kommentiksi jota ei tietenkään koskaan julkaista että Peteliuskin olis kateellinen noista valmiista karikatyyreistä jota koko perhe edustaa! :D
Hävettää puolestasi ihan tosissaan.
se on just niin, että esitellään vain PIENI OSA heidän elämästä. vain ne kauneimmat pienet palaset. siellä ei koskaan käsitellä esim. lasten nukutuksia, yöheräilyjä, sairauksia, uhmaikää, ruokataisteluja, siivouksia yms.
Kaikki rempatkin ja askartelut näytetään vasta sitten, kun ne ovat täysin valmiit (okei, on siellä joskus kuvia keskeneräisestä projektista, kuten se linna, kesähuone). Vauvakin vain tupsahti kauniisti perheeseen, ei puhuttu itse synnytyksestä mitään yms.
Jätetään kaikki vähänkin ikävä arki pois ja näytetään asioista ne kauniit palat.
Ja se hänelle suotakoon, on sekin taito, kirjoittaa ja kuvata vain ne elämän parhaimmat hetket.
Ja miksi ihmeessä blogistin pitäisikään läväyttää kateellisten av-mammojen luettavaksi elämänsä kokonaisuudessaan? Täällä ei vaan ole medialukutaitoista porukkaa, joka ymmärtäisi, ettei noissa blogeissa ole alun perinkään kyse oman elämän realistisesta raportoinnista.
En väittänytkään, että sen pitäis kertoa realistisesti pikkulapsiajasta perheessään.
jossa myös perheen isä on töissä.
Bisnestähän tuo kaikki on :)
Eikä siinä mitään pahaa ole. Kaunis blogihan se on, ja kaikki keinot kannattaa käyttää markkinointiin.
Alunperin tuon piti olla lasten kanssa askartelu blogi.
Minäkin haluaisin ihanan perheidyllin. Olisin halunnut (ydin)perheen jo nuorena. En saanut. On tullut vain kasoittain paskaa ja lisää näyttää satavan.
Kyllähän se harmittaa, että ei ole saanut sellaista onnea, mitä muilla on.
(tuosta kaikesta materiasta puhumattakaan)
Öööö mistä päättelit että olisi yksi jäsen? Ei tietääkseni kyllä ole. Tämän miehen nimi on tietääkseni Mikael. Tai Michael. Jos on samoja veljeksiä, ei ainakaan ole yhtyeen jäsen. Kaikkea kanssa...
niitä yhtyeen jäseniä..mistä IHMEESTÄ tällaista "tietoa"???
Ja tykkäsin kyllä kuvista ja värimaailmasta. Ovat ehkä perusvarakkaitakin mutta toisaalta aika moni juttu on toteutettu pienellä rahalla, pelkällä kekseliäisyydellä. Kuten keittiöremontti: jos olisi rahaa yllin kyllin niin en ainakaan itse olisi tyytynyt maalaamaan kaapinovia vaan vaihtanut joko ovet tai koko kaapistot. Kokemuksesta tiedän myös että moni asia näyttää kuvissa (etenkin hyvällä kameralla otettuna) paljon paremmalta kuin todellisuus. Eli miksi olla kateellinen? Mutta sitä jäin miettimään että onko tämä perhe lestadiolaisia? Kun "uskontolahkoon" heidän puhutaan kuuluvan ja asuvat Pohjanmaalla? Mieshän on käsittääkseni von Hertzen brothersien yksi jäsen, onko ne Hertzenit lestadiolaisia - en ole tiennytkään? Eipä siinä mitään vaikka olisivatkin, sen puoleen. Mutta selittäisi tiettyjä asioita...
Taitavat olla helluntailaisia, siis bloggaajan perhe. Ilmeisesti ei ole heidän sukunimi von Hertzen, vaan tuon talonsa nimi. Von Hertzen Brothersit ovat enemmän idän uskontoihin kallellaan, laulujen sanoituksista paistaa rakkaus äiti Ammaan.
Kiinnostaisi tietää, mitkä asiat VHB:ssä selittyisivät lestadiolaisuudella :D
Eivät taida olla maallisesta pikkusieväilystä kiinnostuneita kuin tuon blogin pitäjä kuitenkaan.
Kauniit lapset, kaunis koti, viitsii ja jaksaa, ei voi muuta kuin ihmetellä ja ihastella.
Piti vielä sanoa, että tosi hyvä harrastus tollanen tyhjänpäivänen kirjottelu ja kuvien levittely. Se on tärkeää! Uu jeah mahtava meno!
Niin, nostin ihan siksi, kun joku on ilmeisen tosissaan kirjoittanut KPE-blogistin miehen olevan Von Hertzen-bändin jäsen ja ajatellut bändin olevan lestadiolaisia..Voi jösses
Oli kyllä hilpeintä vähään aikaan :D
että kaikki heidän huonekalunsa, vaatteet, lastenvaatteet ja lastenlelut ovat TODELLA KALLIITA. Niinhän se on, rahalla saa kaunista ja kivan näköistä. Monesti kun katson, että onpa ihanat vaatteet tai lelut,sitten selvitän hinnat, niin on kyllä todella kallista.