Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
121/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi nuori äiti, onkohan minkä ikäinen?



Kaunis perhe ja koti. Sellainen unelma elämä.

Toivottavasti onni säilyy ja pysyy.



Itellä ei oo ikinä tuollaiseen varaa, harmi, mutta hienoa et joku on onnekas ja haluaa tuoda sen julki.

.... itese en tosin haluaisi näyttää toisille, jos olisi varaa kaikkeen kivaan, kun tuntuisi kehuskelulta, yms. Mut tuossa blogissa ei siltä tunnu.

Vierailija
122/224 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua, mä kuolen nauruun!!!!!!! :D Tää uusin postaus jossa miehelle roikkuu kakara käsivarrella flyygelin äärellä kun hän soittaa Isn't she lovely!!!! Nyt ne on seonneet lopullisesti tuon oksettavan imelyytensä kanssa. Laitoin sinne kommentiksi jota ei tietenkään koskaan julkaista että Peteliuskin olis kateellinen noista valmiista karikatyyreistä jota koko perhe edustaa! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/224 |
02.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua apua, mä kuolen nauruun!!!!!!! :D Tää uusin postaus jossa miehelle roikkuu kakara käsivarrella flyygelin äärellä kun hän soittaa Isn't she lovely!!!! Nyt ne on seonneet lopullisesti tuon oksettavan imelyytensä kanssa. Laitoin sinne kommentiksi jota ei tietenkään koskaan julkaista että Peteliuskin olis kateellinen noista valmiista karikatyyreistä jota koko perhe edustaa! :D


enkä vapaaehtoisesti lapsettomana edes koskaan halua elää ruusunpunaista perhe-elämää, mutta mulle ei koskaan tulis mieleenikään mennä avautumaan asiasta toisen ihmisen blogiin. Tai edes vauvapalstalle.

Missä teidän mammojen käytöstavat on? Pelottaa ajatella, millaisia kakaroita te kasvatatte...

Vierailija
124/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täytti just 27v, aika pian ton vauvan syntymisen jälkeen.

Vierailija
125/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sama blogi on nostettu tänne keskusteluun. Miten ihmeessä joku (luultavasti blogin kirjoittaja itse) jaksaa jatkuvasti hehkuttaa blogiaan tääällä. Kyllä on säälittävää. Itse blogia en ole koskaan katsonut, enkä katso nyttenkään. Ärsyttää vaan tämä mainostaminen. Käy vielä nostamassa ketjua ylös vähän väliä. Kannattais varmaan hankkia elämä :) eikä vaan leikkiä sellaista :D

Vierailija
126/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flyygelien hinnat on 20 000 e - 120 000 e.


miks joillakin harrastelijoilla on vara hankkia kunnon soitin ja ammattilaiset joutuu kärvistelemään jollain paskalla hellaksella? väärin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
127/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

blogin pitäjä täällä kävisi kehumassa. Kyllä blogi on niin suosittu, että kehujia riittää varmasti:)

Vierailija
128/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää sama blogi on nostettu tänne keskusteluun. Miten ihmeessä joku (luultavasti blogin kirjoittaja itse) jaksaa jatkuvasti hehkuttaa blogiaan tääällä. Kyllä on säälittävää. Itse blogia en ole koskaan katsonut, enkä katso nyttenkään. Ärsyttää vaan tämä mainostaminen. Käy vielä nostamassa ketjua ylös vähän väliä. Kannattais varmaan hankkia elämä :) eikä vaan leikkiä sellaista :D

Se on kerta kaikkiaan upea blogi! Kuvat on kauniita, blogi on hyvin tehty. Siitä tulee hyvä mieli! Ja todellakaan en ole tuo Anne, vaan yksi suurperheen äiti jota elämä on potkinut päähän pahemman kerran ja joka välillä pakenee arkea kurkistamalla onko tuohon ihanaan blogiin tullut uusia merkintöjä! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
129/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kruunupäässä, ovat outoja. Mauttomia sanoisin. Onhan se ihanaa, kun perheeseen tulee uusi pienokainen, mutta tuo asetelma kruunu päässä...

Vierailija
130/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän oli ideana satu "prinsessa ja herne". Minusta oli kiva idea!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
131/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annie Geddesin ja Mila"s Daydreamisin tapaisia, jotka ovat myös kovasti suloisia:)

Vierailija
132/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija on sanonut, että otas tää kakara ja ole soittavinas sitä pimputinta niin otetaan kuva.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
133/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi blogihan on oikeastaan aika tylsä. Ainakin mä pitkästyin vaikka kuinka yritin katsella niitä kuvia jne.

Vierailija
134/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi teitä idiootteja av-mammoja! Mitä enemmän heistä puhutaan ja blogissa klikkaillaan, sitä enemmän euroja kilahtaa blogistin kukkaroon. Taidanpa ruveta mainostamaan omaakin blogia samaan tyyliin, kun tuntuu menevän piilomainonta mammoihin läpi aivan täysin!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
135/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ei varmasti onnistuisi ilman rahaa, mutta ei toisaalta pelkällä rahallakaan. Vaikka mulle iskettäisiin kaikki samat pelimerkit, niin en saisi mitään tuollaista aikaan. Tapaisin ystäviä, lukisin kirjoja, matkustelisin, ihan niin kuin nytkin enkä todella jaksaisi enkä liioin osaisi asskarella mitään tuollaista.



Vierailija
136/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä todellakaan ole tuo blogisti. Samoin olen muiden ketjuihin osallistunut. Mitään en tästä hyödy, mutta enpä näe siitä mitään haittaa KENELLEKÄÄN jos kerron että tykkään blogista ja ihastelen jotakin siinä ollutta juttua.

Kyynisiä olette te, jotka kuvittelette ettei kukaan voi aidosti olla innoissaan tuosta blogista (siis muu kuin sen pitäjä). Tai mistään muustakaan blogista.

Voi teitä idiootteja av-mammoja! Mitä enemmän heistä puhutaan ja blogissa klikkaillaan, sitä enemmän euroja kilahtaa blogistin kukkaroon. Taidanpa ruveta mainostamaan omaakin blogia samaan tyyliin, kun tuntuu menevän piilomainonta mammoihin läpi aivan täysin!

Vierailija
137/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniita kuvia ovat ottaneet vauvasta!

Vierailija
138/224 |
05.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keijusynttärit esikoisella, tekivät herkkukioskin sisään :) Isot juhlat.

Vierailija
139/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marketin myyjä? Täh?

Vierailija
140/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kirjoituksia ja kommentteja.



Julkaiseekohan tuo Anne ollenkaan negatiivisia kommentteja, vai sensuroiko kaikki sen suuntaisetkin pois? Kun kaikkiin muihinkin blogeihin kuuluu "satavan sitä paskaa" aina silloin tällöin, niin miksi sitten ei noinkin tunteita herättävään blogiin??



Miksi tämä Anne ei kommentoi (ainakaan niissä joita luin), keskustele ollenkaan noissa kommenteisa lukijoidensa kanssa. Ei vastaile kysymyksiin tms. Haluaakohan jotenkin leikkiä salaperäistä...;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä