Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
Siis miksi tää otsikko on aina esillä kun ko. blogisti päivittää jotain blogiinsa? No siksi, että mahdollisimman moni menisi sivuja katsomaan ja tyhmänä ensikertalaisena klikkailemaan kaikkia mainoksia. Ja blogistille kilahtaa taas lisää rahaa kukkaroon ja voi jälleen ostella kotiinsa kaikkea kivaa ja typerät av-mammat täällä joutuu jatkamaan parjaustaan!
Mua nyt oikeesti alka ajo vähän kyllätyttää. Juu, ei ole pakko lukea, juu ei ole pakko mutta silti.
Ja en, en ole kade, taaskaan sillä mullan nyt kaikesta huolimatta ON omakin elämä.
No ei se ihan noin kuvailemallasi tavalla mene, mutta käyhän koulusi loppuun, niin yleissivistyksesi ehkä siinä karttuu. Tai ihan voi vaikka googlailla osakeyhtiölakia, että kuinka se yhtiö perustetaan :)
Tietenkään titteli ei "kaikkea" kerro, mutta turha täällä säälitellä käymättä jääneen koulun takia, kun siitäkään asiasta ei taida faktaa olla tiedossa.
ku pistää ite firman pystyyn. Voi antaa itselleen ihan minkä tittelin haluaa. Hienoa että voi itsensä työllistää, mut ei se titteli todellakaan kerro ihan kaikkea. Ja firmalla ei tarvi olla edes mitään tuloja, mutta tj on silti tj. Koulutus antaa sivistystä, yleistietoa ja henkistä pääomaa. Sitä vaan ei yleensä ne tajua jotka on menny perus koulusta suoraan työ elämään tai oman firman toimitus johtajaks. Kaikkien ei tietenkään tarvi kouluttautua ja voi silti olla onnellinen elämässä. Mutta ei se titteli ole ainut menestyksen mitta elämässä todellakaan.
täynnä kauniita asioita ja kuvia. Lisäksi blogitouhu on erinomaisesti sulautettu verkkokauppaan - kirjoittajahan kertoo jossakin postauksessaan, ettei ole joutunut mainostamaan vielä kertaakaan ja silti kauppa käy. Tässäkään keskustelussa ilmennyttä, älyvapaan oloista kadehdintaa en ymmärrä. Miettikää hetki sitä vaivannäön määrää, mitä tuollaisen maalaisunelman ylläpito edellyttää. Ja katsokaa vähän tarkemmin. Kalliilla kameralla saa kauniita kuvia, mutta bloggaajan tekstit ja kirjoitustapa paljastavat auttamatta sen, että koulut ovat jääneet käymättä. Lapset kasvavat ihanassa kermakakku-unelmassa, jossa tavaroita ja herkkuja saa rajattomasti, mutta älyllinen puoli jää auttamatta vähemmälle. Toivoa sopii, että suku todella on niin rikas, että rahat riittävät tuon elämäntyylin ylläpitämiseen myös tämän viimeisimmän polven kullannuppujen osalta. Muuten voi hattaranhörsöiseen aivottomuuteen ja sivistymättömyyteen kasvaneilla materialistikeijuilla olla aika rankkoja hetkiä reaalitodellisuudessa. Älkää siis ihan oikeasti olko katkeria siitä, että Annella on aikaa askarrella ja somistaa. Sillä ajalla on todella kova hinta.
En tunnustaudu katkeraksi, mutta sen verran alentuvan säälittelevää viestiäsi kommentoin, että koulutusta tai ei, niin blogin pitäjä on toimitusjohtaja ihan vakavaraisesa yrityksessään. (kaupparekisterin mukaan, perheellä useampiakin yhtiöitä?)
kuin notkua täällä lukemassa kateellisten panettelua.