Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
201/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin koko porukka joutuu 'esiintymään' milloin missäkin, firman jutuissa, esittelyissä, asiakastilaisuuksissa...urheiluseuroista lähtien. Tietystä 'poseerauskyvystä' on vain hyötyä!

Vierailija
202/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen blogia jonkin aikaa seurannut ja ihastellut. Toki se on hyvin idyllistä ja kiiltokuvamaista, mutta voi hyvinkin olla mahdollista että tällaista on. Sen mahdollistavat muutamat asiat:

1) molempien kotona on ollut ilmeisen hyvä kasvuympäristö. Blogisti kertoo että äiti on ollut aina kotona saapuvilla (olikos hänelläkin yritys siinä kotipiirissä).

2) molemmat vanhemmat ovat ilmeisen varakkaista perheistä. Rahasta ei nytkään tunnu olevan pulaa.

3) luova ja tekevä luonne.

Suuri tekijä on se nelikirjaiminen, RAHA. Todennäköisesti blogistin luona käy siivooja, juhliin ynnä muihin tilataan pitopalveluista ruoat jne. Ties vaikka olisi oma kokkikin. Kyllä siinä äiti ehtii hyvinkin sekä tehdä käsitöitä että omistautua lapsille, kun ei tarvitse niistä kotitöistä huolta kantaa muuten kuin että tekijöille maksaa palkan aikanaan.

Olen hiukan kateellinen. Mutta ennen kaikkea olen onnellinen blogistin puolesta siitä, että hänen elämänsä tuntuu olevan hyvällä mallilla. Onko teidän kyynikkojen ja ilkeilijöiden todella niin mahdoton iloita toisen, vaikka ihan vieraankin, ihmisen onnesta?

Kiitos nauruista :D

Vierailija
204/224 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin poikani liki kolmivuotiaana osasi itse laittaa pikkuautonsa maton raitojen väliin ajelulle. Se oli hänestä ajorata. Upeaa, ja olin ylpeä hänestä!

Vierailija
205/224 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sänkyyn oli järkyttävän näköistä.

Vierailija
206/224 |
09.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi, kiinnostavampi ja taidokkaampi (=ajatuksella tehty) kuin tämä blogi. Ja hän myös päivittää ahkerammin blogiaan, jonka vuoksi sitä on kiinnostavampaa seurata.



EN tykkää tästä blogista eikä blogisti vaikuta miellyttävältä ihmiseltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
207/224 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä nostan



paskasen kodin keskeltä tämän keskustelun kyseisestä ihanasta blogista

Vierailija
208/224 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan meinaa vihertää naama, mutta handlaan sen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
209/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen blogiaan lukemaan..

mutta eikös hän saanutkin tytön..? :)



Tykkään tästä blogista kun kaikki on niin ihanaa ja hempeää..



t.äiti sotkujen keskeltä ;)

Vierailija
210/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
211/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meil on k9 web protection alert :(

Vierailija
212/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se, voi voi, ihmeellistä,ihanaa, nyyhkis, ja kasakaupalla ihailua...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
213/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mutta oikeasti en voi käsittää, mikä tarve blogisteilla on esitellä yksityiselämäänsä kaikille. Kyseinen rouva edistää tietenkin yritystään, joten siinä on ainakin jotain ideaa...

Vierailija
214/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoitukaa omassa tylsässä elämässänne ja laiskanpulskeudessanne. Vihertykää katkeruudesta, kun joku jaksaa ja nauttii elämästä ja estetiikasta ja haluaa vieläpä jakaa kauneutta muiden kanssa.



Tätä kateuden määrää. Olisiko se kiva ettei kukaan jakaisi mitään itsestään ja elämästään? Äkkiä tämäkin palsta kuolisi, jos ihmiset pihtaisivat mielipiteitään ja elämänkokemuksiaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
215/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä kukaan voi kieltää. Kaikki on kaunista ja harmonista, oikeasti ihmettelen ja ihailen miten joku jaksaa. Kiva käydä ihastelemassa.

Vierailija
216/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marinoitukaa omassa tylsässä elämässänne ja laiskanpulskeudessanne. Vihertykää katkeruudesta, kun joku jaksaa ja nauttii elämästä ja estetiikasta ja haluaa vieläpä jakaa kauneutta muiden kanssa.

Tätä kateuden määrää. Olisiko se kiva ettei kukaan jakaisi mitään itsestään ja elämästään? Äkkiä tämäkin palsta kuolisi, jos ihmiset pihtaisivat mielipiteitään ja elämänkokemuksiaan.


Tätä jo odottelinkin. :)

Vierailija
217/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä jaksanut lukea nytkään. Pari kuvaa vain jaksoin katsoa.



Mutta hihittelin vain tuota mattoa, että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:)

Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....

Vierailija
218/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihana blogi ja kaunis koti ja perhe! Kiitos linkistä. En tiedä, jaksanko seurata, kun on ehkä vähän tylsä makuuni, mutta kivaa estetiikkaa tuli sadepäivään tätä vilkaistessa :)



Vierailija
219/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....

Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.

Vierailija
220/224 |
04.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämätöntä, että miten ihmiset osaavatkin olla pikkumaisia. Jos jollain sattuu olemana isompi asunto, tai estetiikalle silmää.niin johan tulee perin suomalaisia kateellista kommenttia.



Siellä on bloggari kommentoinut, ettei tietenkään heillä aina ole siistiä vaan leluja ympäri ämpäri, mutta kuvat otetaan silloin kun koti on siisti. Ehkä te mollaajat viette lapsennekin 1-vuotis kuviin, niin että räkä saa roikkua poskella.



Itse olen saanut blogista ihania ideoita, sisustukseen ja askarteluihin.



Mutta jatkakaa samalla elämänasenteella :) Kuolette kateellisina ja katkerina!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kaksi