Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
Olen blogia jonkin aikaa seurannut ja ihastellut. Toki se on hyvin idyllistä ja kiiltokuvamaista, mutta voi hyvinkin olla mahdollista että tällaista on. Sen mahdollistavat muutamat asiat:
1) molempien kotona on ollut ilmeisen hyvä kasvuympäristö. Blogisti kertoo että äiti on ollut aina kotona saapuvilla (olikos hänelläkin yritys siinä kotipiirissä).
2) molemmat vanhemmat ovat ilmeisen varakkaista perheistä. Rahasta ei nytkään tunnu olevan pulaa.
3) luova ja tekevä luonne.Suuri tekijä on se nelikirjaiminen, RAHA. Todennäköisesti blogistin luona käy siivooja, juhliin ynnä muihin tilataan pitopalveluista ruoat jne. Ties vaikka olisi oma kokkikin. Kyllä siinä äiti ehtii hyvinkin sekä tehdä käsitöitä että omistautua lapsille, kun ei tarvitse niistä kotitöistä huolta kantaa muuten kuin että tekijöille maksaa palkan aikanaan.
Olen hiukan kateellinen. Mutta ennen kaikkea olen onnellinen blogistin puolesta siitä, että hänen elämänsä tuntuu olevan hyvällä mallilla. Onko teidän kyynikkojen ja ilkeilijöiden todella niin mahdoton iloita toisen, vaikka ihan vieraankin, ihmisen onnesta?
Kiitos nauruista :D
Ainakin poikani liki kolmivuotiaana osasi itse laittaa pikkuautonsa maton raitojen väliin ajelulle. Se oli hänestä ajorata. Upeaa, ja olin ylpeä hänestä!
sänkyyn oli järkyttävän näköistä.
parempi, kiinnostavampi ja taidokkaampi (=ajatuksella tehty) kuin tämä blogi. Ja hän myös päivittää ahkerammin blogiaan, jonka vuoksi sitä on kiinnostavampaa seurata.
EN tykkää tästä blogista eikä blogisti vaikuta miellyttävältä ihmiseltä.
minä nostan
paskasen kodin keskeltä tämän keskustelun kyseisestä ihanasta blogista
Hiukan meinaa vihertää naama, mutta handlaan sen :)
hänen blogiaan lukemaan..
mutta eikös hän saanutkin tytön..? :)
Tykkään tästä blogista kun kaikki on niin ihanaa ja hempeää..
t.äiti sotkujen keskeltä ;)
meil on k9 web protection alert :(
on se, voi voi, ihmeellistä,ihanaa, nyyhkis, ja kasakaupalla ihailua...
Ei mutta oikeasti en voi käsittää, mikä tarve blogisteilla on esitellä yksityiselämäänsä kaikille. Kyseinen rouva edistää tietenkin yritystään, joten siinä on ainakin jotain ideaa...
Marinoitukaa omassa tylsässä elämässänne ja laiskanpulskeudessanne. Vihertykää katkeruudesta, kun joku jaksaa ja nauttii elämästä ja estetiikasta ja haluaa vieläpä jakaa kauneutta muiden kanssa.
Tätä kateuden määrää. Olisiko se kiva ettei kukaan jakaisi mitään itsestään ja elämästään? Äkkiä tämäkin palsta kuolisi, jos ihmiset pihtaisivat mielipiteitään ja elämänkokemuksiaan.
ei sitä kukaan voi kieltää. Kaikki on kaunista ja harmonista, oikeasti ihmettelen ja ihailen miten joku jaksaa. Kiva käydä ihastelemassa.
Marinoitukaa omassa tylsässä elämässänne ja laiskanpulskeudessanne. Vihertykää katkeruudesta, kun joku jaksaa ja nauttii elämästä ja estetiikasta ja haluaa vieläpä jakaa kauneutta muiden kanssa.
Tätä kateuden määrää. Olisiko se kiva ettei kukaan jakaisi mitään itsestään ja elämästään? Äkkiä tämäkin palsta kuolisi, jos ihmiset pihtaisivat mielipiteitään ja elämänkokemuksiaan.
Tätä jo odottelinkin. :)
enkä kyllä jaksanut lukea nytkään. Pari kuvaa vain jaksoin katsoa.
Mutta hihittelin vain tuota mattoa, että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:)
Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
ihana blogi ja kaunis koti ja perhe! Kiitos linkistä. En tiedä, jaksanko seurata, kun on ehkä vähän tylsä makuuni, mutta kivaa estetiikkaa tuli sadepäivään tätä vilkaistessa :)
että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.
Käsittämätöntä, että miten ihmiset osaavatkin olla pikkumaisia. Jos jollain sattuu olemana isompi asunto, tai estetiikalle silmää.niin johan tulee perin suomalaisia kateellista kommenttia.
Siellä on bloggari kommentoinut, ettei tietenkään heillä aina ole siistiä vaan leluja ympäri ämpäri, mutta kuvat otetaan silloin kun koti on siisti. Ehkä te mollaajat viette lapsennekin 1-vuotis kuviin, niin että räkä saa roikkua poskella.
Itse olen saanut blogista ihania ideoita, sisustukseen ja askarteluihin.
Mutta jatkakaa samalla elämänasenteella :) Kuolette kateellisina ja katkerina!
Meillä ainakin koko porukka joutuu 'esiintymään' milloin missäkin, firman jutuissa, esittelyissä, asiakastilaisuuksissa...urheiluseuroista lähtien. Tietystä 'poseerauskyvystä' on vain hyötyä!