Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.
Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...
Kommentit (224)
Blogistin elämä vaikuttaa ihanalta, eikö tuollaista haluaisi jokainen. Olkoonkin sitten oman firman mainostamista niin luksukselta vaikuttaa. Itse en ole koskaan voinut moisesta edes haaveilla. Niin eri eväät on tänne saatu.
Kannattaisi ehkä kokeilla liittymistä johonkin karismaattiseen uskonnolliseen liikkeeseen, menestyvät yleensä hyvin ja ovat kauniita, sisäisesti ja ulkoisesti, että kyllä siinä jotain siunausta on :)
Tämä nyt viimeistään paljastaa, että bloggaaja on itse äänessä. Kannattaisi ehkä ryhtyä hare krishnaksi, niillä on niin hyvää ruokaakin...
Mutta rahaa ei, eikä mahdollisuuksia äveriääseen sisustukseen, tyyli on melko rajattu. Kotialttareissa kyllä voi toteuttaa askartelu- ja nikkarointi-ideoitaan.
Kävinpä minäkin tuota blogia lukemassa. Kaunis, vanhempi talo heillä, hyvällä maulla rempattu ja sisustettu kauniisti. Ei omaan makuuni, mutta harmonista ja rauhaisan näköistä.
Miksi te siitä suuresta rahamäärästä jankkaatte, en ymmärrä. Tuollahan oli mm. mummon virkkaamia (aivan ihania) mattoja, vanerista taidokkaasti itsetehty pesukone lastenleikkeihin, barbileikkeihin itsetehty hiekkalaatikko jne. Paistoivat iltapalaksi nakkeja takassa, ihan niin kuin mekin tänään :)
Rouvalla on selkeästi silmää sisustamiseen, mutta sen lisäksi on todella taitava käsistään ja keksii ideoita vaikka mihin. Ilmeisesti suurin osa lastenhuoneiden sisustuselementeistä on hänen toteuttamiaan. Olihan siellä kuvia vanhasta höyläpenkistä, kuviosahasta jne :)
Nextiltä, H&M:ltä jne oli vaatteet jotka oli mainittu jossain kuvassa. Juu, näkee että lapset on hyvin puettu eikä ihan markettivaatteisiin, mutta onnistuu tuokin vähän vähemmälläkin rahalla, jos osaa ajoittaa ostokset alennusmyynteihin jne.
Ikean Ektorp taisi vilahtaa jossain kuvassa.
Eli ei tuolta se raha raha raha vilkkunut joka kulmasta kuten jotkut täällä jauhavat. Se on se taito tehdä kaunista, tehdä eikä haaveilla tekemisestä ;)
Kävinpä minäkin tuota blogia lukemassa. Kaunis, vanhempi talo heillä, hyvällä maulla rempattu ja sisustettu kauniisti. Ei omaan makuuni, mutta harmonista ja rauhaisan näköistä.
Miksi te siitä suuresta rahamäärästä jankkaatte, en ymmärrä. Tuollahan oli mm. mummon virkkaamia (aivan ihania) mattoja, vanerista taidokkaasti itsetehty pesukone lastenleikkeihin, barbileikkeihin itsetehty hiekkalaatikko jne. Paistoivat iltapalaksi nakkeja takassa, ihan niin kuin mekin tänään :)
Rouvalla on selkeästi silmää sisustamiseen, mutta sen lisäksi on todella taitava käsistään ja keksii ideoita vaikka mihin. Ilmeisesti suurin osa lastenhuoneiden sisustuselementeistä on hänen toteuttamiaan. Olihan siellä kuvia vanhasta höyläpenkistä, kuviosahasta jne :)
Nextiltä, H&M:ltä jne oli vaatteet jotka oli mainittu jossain kuvassa. Juu, näkee että lapset on hyvin puettu eikä ihan markettivaatteisiin, mutta onnistuu tuokin vähän vähemmälläkin rahalla, jos osaa ajoittaa ostokset alennusmyynteihin jne.
Ikean Ektorp taisi vilahtaa jossain kuvassa.
Eli ei tuolta se raha raha raha vilkkunut joka kulmasta kuten jotkut täällä jauhavat. Se on se taito tehdä kaunista, tehdä eikä haaveilla tekemisestä ;)
Itsekin olen kerännyt tietyn tyylin huonekaluja jo 20 vuotta ;) Vielä ei ole valmista, mutta sitten kun on, jos laitan jonkun blogin pystyyn missä esittelen kaikkea kivaa Annen tapaan, johan joku luulee minuakin äveriääksi.
Huvittavaa, miten kateellisia ihmisiä täällä myrkkyään keittää. Onneksi en tunne teitä.
miten te aina revitte tän ketjun tänne???? Lopettakaa nyt oikeesti, ketään ei kiinnosta tämä ketju ja ne joita kiinnostaa voivat varmaan käydä siellä blogissa ihailemassa ja hehkuttamassa. Ei tarvi tänne koko ajan tulla.
Mä olen 100% varma että blogisti itse tai joku läheinen käy koko ajan nostamassa näitä ketjuja ja aloittamassa uusia.
ihan oikeesti tätä nostetaan tarkoituksella blogia mainostaakseen. Miten muuten aina joku uusi ihminen kaivaisi joka päivä tän ketjun jostain tuolta syvältä tähän etusivulle? Niin läpinäkyvää...
Mitä enemmän haukutte tai epäilette, sitä enemmän tänne ihmisiä kommentoi omia, vastakkaisia, mielipiteitään.
kuukaudesas tullut 6 kirjoitusta ja läheskään kaikissa kuvissa ei lapset esiinny.
Ja esim. meillä lapsi on innokas malli (mulla ei ole blogia), jos kaivan kameran esiin on kärppänä paikalla pyytämässä "Ota mustakin kuva kun teen sitä ja tätä".
Millaisia nuo lapset ovat murrosiässä..
Ei ole kyllä normaalia päivät pitkät olla vaihtamassa vaatteita ja poseeraamassa äidille.
Liika vaan nyt on liikaa.
kivaa sisustaa kauniisti, mutta raha on este
"karu pieni elämä"... en välitä sisutamisesta, vaatteet on mitä sattu ja aina on sotkusta :)
ja aina lähes surullisen näköinen.
Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.
Joillakin vain on sellaiset kasvot että näyttävät surullisilta vaikka eivät sitä olisikaan. Kaikilla ei myöskään ole luontaista tarvetta hymyillä tai nauraa.
ja aina lähes surullisen näköinen.
Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.
enkä ole ollenkaan kateellinen tästä hänen ihanasta elämästä :)
sitä sielu kaipaa välillä. Omassa elämässä ihan tarpeeksi kaaosta ja kakkaa.
kuin joku Känsäiset ja Kuppaiset.....Aikuisten naisten satua, todellisuuspakoa.
että kaikki on kaunista ja ihana. Kyllähän se blogin nimikin sen jo kertoo.
Jos ei kestä lukea, voi siirtyä paskamutsi blogiin :)
että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....
Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.
Kiva lukea ja katsoa kauniita kuvia, itsellä, öh, hiukan toisenlaista :)
omassa elämässä on ihan tarpeeksi kuraisia jälkiä lattioilla ja räkäisiä lapsia.
Musta on hauska välillä lukea seesteisiä kauniita blogeja ja nauttia kauniista kuvista. Ei mua KIINNOSTA lukea siitä jos esim. kyseisen blogistin lapset ovat oksennustaudissa tai harmaa sää saa äidin huonolle tuulelle.
kuin joku Känsäiset ja Kuppaiset.....Aikuisten naisten satua, todellisuuspakoa.
Tämä nyt viimeistään paljastaa, että bloggaaja on itse äänessä. Kannattaisi ehkä ryhtyä hare krishnaksi, niillä on niin hyvää ruokaakin...