Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
161/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistin elämä vaikuttaa ihanalta, eikö tuollaista haluaisi jokainen. Olkoonkin sitten oman firman mainostamista niin luksukselta vaikuttaa. Itse en ole koskaan voinut moisesta edes haaveilla. Niin eri eväät on tänne saatu.

Kannattaisi ehkä kokeilla liittymistä johonkin karismaattiseen uskonnolliseen liikkeeseen, menestyvät yleensä hyvin ja ovat kauniita, sisäisesti ja ulkoisesti, että kyllä siinä jotain siunausta on :)

Tämä nyt viimeistään paljastaa, että bloggaaja on itse äänessä. Kannattaisi ehkä ryhtyä hare krishnaksi, niillä on niin hyvää ruokaakin...

Vierailija
162/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistin elämä vaikuttaa ihanalta, eikö tuollaista haluaisi jokainen. Olkoonkin sitten oman firman mainostamista niin luksukselta vaikuttaa. Itse en ole koskaan voinut moisesta edes haaveilla. Niin eri eväät on tänne saatu.

Kannattaisi ehkä kokeilla liittymistä johonkin karismaattiseen uskonnolliseen liikkeeseen, menestyvät yleensä hyvin ja ovat kauniita, sisäisesti ja ulkoisesti, että kyllä siinä jotain siunausta on :)

Tämä nyt viimeistään paljastaa, että bloggaaja on itse äänessä. Kannattaisi ehkä ryhtyä hare krishnaksi, niillä on niin hyvää ruokaakin...

Mutta rahaa ei, eikä mahdollisuuksia äveriääseen sisustukseen, tyyli on melko rajattu. Kotialttareissa kyllä voi toteuttaa askartelu- ja nikkarointi-ideoitaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin tuota blogia lukemassa. Kaunis, vanhempi talo heillä, hyvällä maulla rempattu ja sisustettu kauniisti. Ei omaan makuuni, mutta harmonista ja rauhaisan näköistä.



Miksi te siitä suuresta rahamäärästä jankkaatte, en ymmärrä. Tuollahan oli mm. mummon virkkaamia (aivan ihania) mattoja, vanerista taidokkaasti itsetehty pesukone lastenleikkeihin, barbileikkeihin itsetehty hiekkalaatikko jne. Paistoivat iltapalaksi nakkeja takassa, ihan niin kuin mekin tänään :)



Rouvalla on selkeästi silmää sisustamiseen, mutta sen lisäksi on todella taitava käsistään ja keksii ideoita vaikka mihin. Ilmeisesti suurin osa lastenhuoneiden sisustuselementeistä on hänen toteuttamiaan. Olihan siellä kuvia vanhasta höyläpenkistä, kuviosahasta jne :)



Nextiltä, H&M:ltä jne oli vaatteet jotka oli mainittu jossain kuvassa. Juu, näkee että lapset on hyvin puettu eikä ihan markettivaatteisiin, mutta onnistuu tuokin vähän vähemmälläkin rahalla, jos osaa ajoittaa ostokset alennusmyynteihin jne.



Ikean Ektorp taisi vilahtaa jossain kuvassa.



Eli ei tuolta se raha raha raha vilkkunut joka kulmasta kuten jotkut täällä jauhavat. Se on se taito tehdä kaunista, tehdä eikä haaveilla tekemisestä ;)

Vierailija
164/224 |
07.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävinpä minäkin tuota blogia lukemassa. Kaunis, vanhempi talo heillä, hyvällä maulla rempattu ja sisustettu kauniisti. Ei omaan makuuni, mutta harmonista ja rauhaisan näköistä.

Miksi te siitä suuresta rahamäärästä jankkaatte, en ymmärrä. Tuollahan oli mm. mummon virkkaamia (aivan ihania) mattoja, vanerista taidokkaasti itsetehty pesukone lastenleikkeihin, barbileikkeihin itsetehty hiekkalaatikko jne. Paistoivat iltapalaksi nakkeja takassa, ihan niin kuin mekin tänään :)

Rouvalla on selkeästi silmää sisustamiseen, mutta sen lisäksi on todella taitava käsistään ja keksii ideoita vaikka mihin. Ilmeisesti suurin osa lastenhuoneiden sisustuselementeistä on hänen toteuttamiaan. Olihan siellä kuvia vanhasta höyläpenkistä, kuviosahasta jne :)

Nextiltä, H&M:ltä jne oli vaatteet jotka oli mainittu jossain kuvassa. Juu, näkee että lapset on hyvin puettu eikä ihan markettivaatteisiin, mutta onnistuu tuokin vähän vähemmälläkin rahalla, jos osaa ajoittaa ostokset alennusmyynteihin jne.

Ikean Ektorp taisi vilahtaa jossain kuvassa.

Eli ei tuolta se raha raha raha vilkkunut joka kulmasta kuten jotkut täällä jauhavat. Se on se taito tehdä kaunista, tehdä eikä haaveilla tekemisestä ;)


Itsekin olen kerännyt tietyn tyylin huonekaluja jo 20 vuotta ;) Vielä ei ole valmista, mutta sitten kun on, jos laitan jonkun blogin pystyyn missä esittelen kaikkea kivaa Annen tapaan, johan joku luulee minuakin äveriääksi.

Vierailija
165/224 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa, miten kateellisia ihmisiä täällä myrkkyään keittää. Onneksi en tunne teitä.



Vierailija
166/224 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten te aina revitte tän ketjun tänne???? Lopettakaa nyt oikeesti, ketään ei kiinnosta tämä ketju ja ne joita kiinnostaa voivat varmaan käydä siellä blogissa ihailemassa ja hehkuttamassa. Ei tarvi tänne koko ajan tulla.

Mä olen 100% varma että blogisti itse tai joku läheinen käy koko ajan nostamassa näitä ketjuja ja aloittamassa uusia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
167/224 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oikeesti tätä nostetaan tarkoituksella blogia mainostaakseen. Miten muuten aina joku uusi ihminen kaivaisi joka päivä tän ketjun jostain tuolta syvältä tähän etusivulle? Niin läpinäkyvää...

Vierailija
168/224 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä enemmän haukutte tai epäilette, sitä enemmän tänne ihmisiä kommentoi omia, vastakkaisia, mielipiteitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
169/224 |
28.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä blogi

Vierailija
170/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukaudesas tullut 6 kirjoitusta ja läheskään kaikissa kuvissa ei lapset esiinny.

Ja esim. meillä lapsi on innokas malli (mulla ei ole blogia), jos kaivan kameran esiin on kärppänä paikalla pyytämässä "Ota mustakin kuva kun teen sitä ja tätä".

Millaisia nuo lapset ovat murrosiässä..

Ei ole kyllä normaalia päivät pitkät olla vaihtamassa vaatteita ja poseeraamassa äidille.

Liika vaan nyt on liikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
171/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivaa sisustaa kauniisti, mutta raha on este

Vierailija
172/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"karu pieni elämä"... en välitä sisutamisesta, vaatteet on mitä sattu ja aina on sotkusta :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
173/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina lähes surullisen näköinen.

Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.

Vierailija
174/224 |
04.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin vain on sellaiset kasvot että näyttävät surullisilta vaikka eivät sitä olisikaan. Kaikilla ei myöskään ole luontaista tarvetta hymyillä tai nauraa.

ja aina lähes surullisen näköinen.

Monesti olen katsonut miten voikaan olla noin surullisen näköinen lapsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
175/224 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä ole ollenkaan kateellinen tästä hänen ihanasta elämästä :)

Vierailija
176/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä sielu kaipaa välillä. Omassa elämässä ihan tarpeeksi kaaosta ja kakkaa.

Vierailija
177/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin joku Känsäiset ja Kuppaiset.....Aikuisten naisten satua, todellisuuspakoa.

Vierailija
178/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset


että kaikki on kaunista ja ihana. Kyllähän se blogin nimikin sen jo kertoo.

Jos ei kestä lukea, voi siirtyä paskamutsi blogiin :)

että osaapa hänellä esikoinen leikkiä harmoonisesti pyöreällä matolla leluilla:) Ja taatusti ei äidillä ole osaa eikä arpaa siihen, miten lelut olivat asettuneet siihen.....

Varmasti haluaa (hyvin tietoisestikin) antaa kuvan,että kaikki on niin kaunista, ihanaa jne.

Vierailija
179/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea ja katsoa kauniita kuvia, itsellä, öh, hiukan toisenlaista :)

Vierailija
180/224 |
31.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omassa elämässä on ihan tarpeeksi kuraisia jälkiä lattioilla ja räkäisiä lapsia.

Musta on hauska välillä lukea seesteisiä kauniita blogeja ja nauttia kauniista kuvista. Ei mua KIINNOSTA lukea siitä jos esim. kyseisen blogistin lapset ovat oksennustaudissa tai harmaa sää saa äidin huonolle tuulelle.

kuin joku Känsäiset ja Kuppaiset.....Aikuisten naisten satua, todellisuuspakoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kuusi