Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaunis Pieni Elämä blogisti se vain jaksaa, vaikka just synnytti.

Vierailija
31.08.2011 |

Olen vähän kade tuosta luovuudesta ja jaksamisesta. jaksaisinpa mäkin...

Kommentit (224)

Vierailija
141/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaiken näkösiä koreja ja laatikoita, missä sitten ne käyttölelut siististi on.. sitten nää maman ostamat "koristelelut" onkin juuri sitä sisustusta mitä laitetaan hyllyn päälle jne..

blogeissa lasten huoneet. Kaikki on niin sävysävyyn ja lelutkin vain kivoja ja söpöjä sisustukseen sopivia. Mustakin olis ihana et mun tyttöjen huoneet näyttäis siltä mutta kun ne haluu salama mcqueenia tai jotain prinsessakamaa. Joukossa sit mun ostamia söpöstely juttuja. Vai eikö nää äidit vaan osta muovileluja ym. kun ei sovi imagoon. Sekin musta aika väärin. Lapsellakin pitäis olla oikeus omaan makuun ja meillä se ainakin aika harvoin kohtaa mun maun kanssa... :)

Vierailija
142/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi lapset ei hymyile saati naura yhdessäkään kuvassa.

Ihmetyttää, eikö noi mukulat leiki Kindereistä tulleilla leluilla tai pinkeillä glitterhässäköillä? Saako ne leikkiä vain beigeillä leluilla? :O



50 vierasta kakaran 6 vuotissynttäreillä. Jebou!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen kirjoituksia ja kommentteja.

Julkaiseekohan tuo Anne ollenkaan negatiivisia kommentteja, vai sensuroiko kaikki sen suuntaisetkin pois? Kun kaikkiin muihinkin blogeihin kuuluu "satavan sitä paskaa" aina silloin tällöin, niin miksi sitten ei noinkin tunteita herättävään blogiin??

Miksi tämä Anne ei kommentoi (ainakaan niissä joita luin), keskustele ollenkaan noissa kommenteisa lukijoidensa kanssa. Ei vastaile kysymyksiin tms. Haluaakohan jotenkin leikkiä salaperäistä...;)

mitään negatiivista mistään ei kirjoiteta,olen lukenu blogin kokonaan läpi. ei siellä ei käydä läpi lasten uhmaikää, kotitöitä, siivouksia, lasten sairasteluita, nukutuksia ja muita vaikeuksia, yöheräilyjä, ei mitään tuollaista. kaikki on vain ihanaa ja helppoa. Hieno elämänasenne :)

Vierailija
144/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn siellä rauhoittumassa. Ihailen blogistin aikaansaavuutta.

Vierailija
145/224 |
06.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt tulee parin viikon tauko blogissa, niin tahti vain kiihtyy :O

Vierailija
146/224 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogi on yksi suosikeistani. Alkujaan tykästyin sisustukseen, maku on hyvin samanlainen kuin mulla. Toisaalta ymmärrän, että joitain saattaa ärsyttää kiiltokuvamaisuus, mutta sitä en ymmärrä miksi blogin lukemista pitää siinä tapauksessa väkisin jatkaa.

Perheen elämä vaikuttaa ihanan harmoniselta ja rauhalliselta. Hehän ovat tietääkseni uskovaisia, joten olisikohan sillä tekemistä asian kanssa?

Joka tapauksessa tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
147/224 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin varmasti vauva paistuu sinne.

Ihan hullua tollanen kerros topattu vauvalle vaikka kuinka olisi just syntynyt.

Vierailija
148/224 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia, vaikka nainen olen itsekin. Tätä kateuden määrää on vaikea ymmärtää. Miksi ei voi vain nauttia toisen aikaansaannoksista ja kauniista kuvista ilman, että alkaa verrata omaan elämäänsä? Jos oma elämä onkin paskaa, hömppäblogien avulla pääsee hetkeksi pakoon omaa arkeansa ja pääsee eri maailmaan. Jos oma elämä on kaikin puolin kunnossa, vielä vähemmän on aihetta kateuteen. Miksi seurata blogia, josta tulee huonot fiilikset?



Tuon blogin funktio on selvästi poimia elämän hyviä puolia esille, ja siinä se mielestäni onnistuu. Kokonaan toinen tehtävä on niillä blogeilla, joissa tuodaan esille lapsiperhe-elämän nurjia puolia. Tehtävänsä toki niilläkin, mutta itse en niitä jaksa seurata. Tarpeeksi sitä puolta näen kotonakin, joten mieluummin vietän rentouttavan kahvihetken kauniiden kuvien ja onnellisten tunnelmien äärellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
149/224 |
11.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkäsin kyllä kuvista ja värimaailmasta. Ovat ehkä perusvarakkaitakin mutta toisaalta aika moni juttu on toteutettu pienellä rahalla, pelkällä kekseliäisyydellä. Kuten keittiöremontti: jos olisi rahaa yllin kyllin niin en ainakaan itse olisi tyytynyt maalaamaan kaapinovia vaan vaihtanut joko ovet tai koko kaapistot.



Kokemuksesta tiedän myös että moni asia näyttää kuvissa (etenkin hyvällä kameralla otettuna) paljon paremmalta kuin todellisuus. Eli miksi olla kateellinen?



Mutta sitä jäin miettimään että onko tämä perhe lestadiolaisia? Kun "uskontolahkoon" heidän puhutaan kuuluvan ja asuvat Pohjanmaalla? Mieshän on käsittääkseni von Hertzen brothersien yksi jäsen, onko ne Hertzenit lestadiolaisia - en ole tiennytkään? Eipä siinä mitään vaikka olisivatkin, sen puoleen. Mutta selittäisi tiettyjä asioita...

Vierailija
150/224 |
12.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bullshitia on monenlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
151/224 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lestadiolaismuusikko von Hertzenin bändissä ja/tai traktorikauppias:-D



Ai niin, olihan se marketin myyjäkin. Ehtii moneen. Ei taida silti kukaan oikeasti tietää mikä se on ammatiltaan.

Vierailija
152/224 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nen-päätteinen suomalainen sukunimi. Nimet saa selville jos kiinnostusta riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
153/224 |
13.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://1.bp.blogspot.com/-1asJ_N5o9bM/TlqRebudeKI/AAAAAAAAB9M/ybGfMNW0z…



Ehkäpä äitinsä tykkää enempi ottaa haaveellisen näköisiä kuvia:)

Vierailija
154/224 |
26.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä missä sisustussuunnittelijaksi opiskellaan, mutta mies on ammattikorkean käynyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
155/224 |
13.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistin elämä vaikuttaa ihanalta, eikö tuollaista haluaisi jokainen.

Olkoonkin sitten oman firman mainostamista niin luksukselta vaikuttaa.

Itse en ole koskaan voinut moisesta edes haaveilla.

Niin eri eväät on tänne saatu.

Vierailija
156/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä täällä on ihnhottavia ja ilkeitä ihmisiä kirjottelemassa kateuspäissään. niin perisuomalaista ja iljettävää. Hävettää.

Vierailija
157/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan vainoharhainen jos alan luulla, että bloggaaja itse nostaa tämän aina esille?

Vierailija
158/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan vainoharhainen jos alan luulla, että bloggaaja itse nostaa tämän aina esille?

Vierailija
159/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ihan vainoharhainen jos alan luulla, että bloggaaja itse nostaa tämän aina esille?


Eihän tämä enää ole epäselvää, ei kai kukaan muukaan sitä tuolta ties mistä jaksaisi kaivella aina tähän etusivulle. Aika säälittävää!!!

Vierailija
160/224 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogistin elämä vaikuttaa ihanalta, eikö tuollaista haluaisi jokainen. Olkoonkin sitten oman firman mainostamista niin luksukselta vaikuttaa. Itse en ole koskaan voinut moisesta edes haaveilla. Niin eri eväät on tänne saatu.

Kannattaisi ehkä kokeilla liittymistä johonkin karismaattiseen uskonnolliseen liikkeeseen, menestyvät yleensä hyvin ja ovat kauniita, sisäisesti ja ulkoisesti, että kyllä siinä jotain siunausta on :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan